Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaw arkadaşlar polis motorlarının resimleri uçmuş, bilgisayarına kopyalayan varsa koysun yeniden buraya...
 
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
92
arkadaşlar krom eksoz bana 240 a mal çok tok bi sesi war ayrıca dış korumayı koymamamın sebebi de görüntüyü bozmasıdır
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Melik güle güle kullan yeni egzost unu içine siner inşallah..
Şimdi size dün yaşadıklarımdan bahsedeyim biraz...
Malum uzun yoldan geldik.Zaten motorum da 5600Km. gecmişti..Öncelikle yağımızı değiştirdik..Malum Motul yağımızı yeniledik..Devamında daha önce uyguladığımız iridyum bujinin de temziliğini yapıp (Yaklaşık 30.000Km ömrü olduğunu bildiğimizden) geri taktık.Ha bub arada hava filtremizide gizli bir operasyonla (Burdan yazamam...:cherry: ) değiştirdik...:p
Daha sonra belki pimpirikliliğimden:cherry: olabilir sevgili Tamer ustaya olan şikayetim sonucu varyatör ve debriyaj setini söktük..Maşallah tertemiz ve debriyajında gayet ölçülü bası uyguladıgını gördük.:cat: Daha sonra gerçekten motor konusunda teknik bir duayen olan Tamer usta; varyatörden söktüğümüz bilyalara ve varyatör yataklarına "MALİKOT" adında Hammaddesinin Afrika ormanlarından elde edildiğini öğrendiğimiz gres yağına benzer bir madde ile sevgi içeren bir:p işlem uyguladı...
Ha birde gaz telimin biraz sert oldugunu öne sürerek gaz telini karbüratör üstünden söküp:cherry: hem ordan hemde elciğin yanından içine kayganlaştırıcı uyguladık...
Sonunda tekrar ofisime dönmek üzere yola revan oldum..Yolda dedimki "bu motorda bi gariplik var ama dur bakalım..Keza trafik nedeniyle performansı ölçebilecek bir sürüş yapamıyordum ama motor sanki kuş gibi olmuştu..
Akşam eve gitmek için yola çıktığımda ise önümde her zaman son sürat ölçtüğümüz uzun ve uygun tatlı yokuş aşağı yolu görünce "e hadi bakalım Bismillah" die son gaz verdim..
Sonuçmu...Sıkı durun...150 KM.!!!!!! Evet yanlış okumadınız 150Km...Nasıl oldu ne oldu bilmiorum ama bence bunun 2 nedeni olabilir...
1. Malikot 2.Hava filtresi..(Gizli bilgi sadece özelden paylaşabilirim..) 3.Tamer in eli...:p
O ana kadar ara hızlanmalara dikkat ettim onlarda bir değişiklik yoktu ama son hızda böle bir rakamı bu motorda ilk defa görünce sizlerle bir paylaşayım dedim..
S&S
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
paşam senin gözlerin bozulmuş kesin... heuheuehuheueueheuheeh

şaka şaka... evet kesinlikle işe yarar ancak 10 gün sonra balatanın tozları yapıştığında eskisinden kötü olacağına inanıyorum... 15 günde bir aynı işlemi yapman lazım bence...hava filitresi olayı mütiş.. helal diorum....

150 km de sanırım motorun kontrolü zorlaşıodur ne dersin paşa.. ben en fazla 140 km ye çıkabildim.. baya zorlandım.. birde aklıma bu motorun bu süratlere çıkacağı düşünülerek yapılmadığını ve bir yerlerin kopup uçabileceğimi bir kaç saniyede gözümün ününe getirdim... ne dersin bu konuya... bir şekilde 150 km ye sabitlesek motoru ...güvenilir mi?

Yaw arkadaşlar polis motorlarının resimleri uçmuş, bilgisayarına kopyalayan varsa koysun yeniden buraya...

THAİ sölerim yalçına gene koyar.... bu arada sen beni aramamaya devam et.. bunlar yazılıo bir kenera merak etme...:bounce:


CÜCÜ ne iş taş atmıosun hiç bana.... hasta falan mısın merak ettim...:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mert
ruzgarsız bir hava olduundan 140-150 arasında fark yok diebilirim kontrol açısından ama haklısın bu motorlar o kadar sürate göre diil bencede..ama 10 gun onra diilde 3000km. debir filen aynı işlemi yapmak gerekebilir..
S&S
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
yaw sevgili abilerim bana acil bir cici bar yollayabilirmsiniz bu sefer kesin ve acil.sanırım 150 ytl civarındaydı...yardım edecek abim bana ulaşırsa ben adresi fln da veririm...saolun
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
19
merhaba arkadaşlar
motorunu yeni alanlara hayyırlı olsun
ben istanbuldayım.Önümüz kış.Kısmetse inşallah mart-nisan ayı gibi motor almayı düşünüyorum.Bu süreç içerisinde araştırmalarıma devam edeceğim :)
Önceki motorum Regal raptor 250cc idi.
motor tecrübem çok az 300-400 km kadar.
Aklımdan geçen yeni motorum ise 3 seçenekle sınırlı :) Bunlar :
1-Sym gts 250
2-Hyosung gt 250
3-Honda cbf 500 (2.el)

tabi 100 km de kaç litre yaktığıda çok önemli benim için.uzun seyehatlarada çıkmayı düşünüyorum nadirde olsa çıkarım :)

500f herhalde 5 litre tüketir gibi 100 kmde sym de yaksa yaksa 3-4 arasıdır :) diğeride aşağı yukarı aynıdır galiba

arkadaşlar 2. el cbf 500 ü 9bin ytl civarlarında almak mı mantıklı olur yoksa 250 cc gts mi veya hyosung mu olur :) aklım karıştı..Zaman neyi gösterecek bilmiyorum hele bir nisan ayı gelsinde bakalım

gt 250 comet 7.448 ytl olmuş 2. elleri 5.500 civarlarında
sym sıfırı ve 2. elleri ne kadar bilmiyorum ama hakikatten çok şahane motor :)

sym ile hyosung arasında bir kıyaslama yapacak olur isem hyosung 165 km hıza kadar çıkabiliyor :)

sym ise çok rahat ve yormayan bir motor
rüzgarlığnın olması çok iyi bence

sizin yorumlarınız ne olur bana :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili ahmetözgür...
Su an mertdg ile birlikte istişare ederek, ortaya sundugun 3 degişik motoru karşılaştırarak bizlere sunman sonucunda gercekten kitlendik...
Valla sana ne diyelim..Öncelikle Allah bahar gunlerini görmeyi hepimize nasip etsin..
Devamında eger o zamana kadar aklına gelen ve bu 3 secenege eklememiz gereken secenek de olursa, öyle degerlendirmeyi daha uygun bulduk..
Ancak; soguk kıs günlerinde illa motora binicem dersen sym nin ön camı gercekten avantaj..
Ya sevgili ahmet kardesim..Şaka bi tarafa 3 degişik yaklasımdaki motoru birbiri ile kıyaslamak imkansız..Bence sen önce motor tarzını belirle..Sonra o tarzlar içinde seçenekler sunarsan (ilgili başlıklarda) yardım alabilecegin yorumları okuyacagına eminim...
S&S
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388
paşam nasılsın yaw motoru aldım tekrara pazartesi götürcem sıfırlandı motor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorumu satıyorum ilgilenen varsa benimle irtibata gecebilir :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Haydeeee buyurun buradan yakın daha yeni aldın taksitlerini ödüosun buda nerden cıktı simdi :cyclopsan peki gerekceniz nedir Serkan Bey :farao:

transalp aldım ne yapim artık scooteri yaşlı işi zuhtupaşa gibiler kullansın :)
 
Katılım
18 Eyl 2006
Mesajlar
9
selam merhaba dün akşam sym vs 150 yi aldım motor süper gts 250 den çok daha seri yarı gazda 100 gördüm bunun yanı sıra motorda debirasyon(titreşim) denilen olay yok 100 km hızda rüzgar sesinden başka ses duyamadım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam merhaba dün akşam sym vs 150 yi aldım motor süper gts 250 den çok daha seri yarı gazda 100 gördüm bunun yanı sıra motorda debirasyon(titreşim) denilen olay yok 100 km hızda rüzgar sesinden başka ses duyamadım

gts250 ile kaç km yol yaptın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
transalp aldım ne yapim artık scooteri yaşlı işi zuhtupaşa gibiler kullansın :)

yeni motorunu güle güle kullan..Keşke zaman makinesi olsaydıda çok degil daha 2 ay önce gts250 almak için attığın taklaları herkese gösterebilseydik..:bounce:
Dogru yaw biz yaslıyız..anca buna binebilioruz..Napalım boyumuzdan buyuk seylere binmeyi öğrenemedik daha..:bounce:
S&S
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
transalp aldım ne yapim artık scooteri yaşlı işi zuhtupaşa gibiler kullansın :)

Düne kadar öve öve bitiremiodun iki dakikada sattın hemen makinayı ayıp sana :cherry: Güle Güle kullan :cat: Eeeeee Paşam mutlaka cvb verecektir lafına altta kalmaz :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili sema kardeş..
Herkes istediği motora biner yaw..Mühim olan motorun seni taşıması oldugu kadar, bide senin o motoru tasıyabilme kapasiten vardırkii o biraz daha önem kazanır bazı durumlarda...:bounce: ..Herkes motoruna kazasız belasız binsin...
S&S
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
yaww arkadaşlar kimse yardım etmicekmi bana yaw cici bar hakkında...allah rızası için yawwww:(((
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388
ana sayfada altan motor reklamı var sol altta bak orada tlfon bilgileini adresi bulursun buradan alabilirsin sisi barını
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Sevgili sema kardeş..
Herkes istediği motora biner yaw..Mühim olan motorun seni taşıması oldugu kadar, bide senin o motoru tasıyabilme kapasiten vardırkii o biraz daha önem kazanır bazı durumlarda...:bounce: ..Herkes motoruna kazasız belasız binsin...
S&S

Bir Cin Atasözü derki :

Anlayana Sivrisinek Saz Anlamayana Davul Zurna Az :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst