Yine Yeni Yeniden... CBF 500 veya CBF 600 Alma Krizleri

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bu iki efsane motora bitiyorum. CBF 1000'de güzel ama benzinin durumu malum. Aklım CBF 500'te hep, Şeytan CBF 600 bak 4 (KOSKOCA 4 SİLİNDİR) diye aklımı çelmeye çalışıyor. Bu motorların temizlerini nasıl buluruz? Diyelim ki temiz bulamadık, aldık patladık, parça parça topladık. Maliyeti ne olur?

Alacan bunu, yapacan hobi motoru. Yanına 1tane 125cc skuter, işe git gel, gazlaman geldiğinde bununla kendini at nereye atarsan...

Çok pis önerilere ihtiyacım var. Bekliyorum efenim... :thumright
 
Katılım
8 Ağu 2015
Mesajlar
205
Ekonomik olarak durumun çok çok iyi değil ise yanaşma. Yok durumum iyi motor patlar,çatlar arıza verirse hobi olarak toplar ilerde binerim diyorsan al.

Maliyeti sana bağlı, sıfır parça alırsan yaklaşık bir 20k gider.(cbf600 'de komple motoru topladığımızı varsayaraktan) Çıkma,toplama,tamir işine girersen de 6-7k 'yı bulur.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Cbf500 performans olarak tatmin eder. 56 beygir uzun yolda aradığın performansı verir. Virajda da hata affeder diğerlerine göre.
Yerinde olsam 4 silindire pek bakmam.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Cbf500 performans olarak tatmin eder. 56 beygir uzun yolda aradığın performansı verir. Virajda da hata affeder diğerlerine göre.
Yerinde olsam 4 silindire pek bakmam.

Virajlara giriş çıkışlarımın iyi olduğunu varsayıyorum. cbf 500 az yakar die bakınıyorum aslında. Lakin 4 silindir cbf 600'de fena değil gözümde. Lakin cbf 500 çok az gelmiş galiba Türkiye'ye, yada hurdalıklarda yatıyor hepsi :(
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
974
Cbf 600 karbüratörlü alınacaksa 1000 almak daha iyi çünkü daha az yakıyor. 1000 e para yetmiyorsa 500 daha mantıklı gibi. En azından yakıt açısından. Bu arada cbf 600 klasmanında gördüğüm en kötü viraj dönen motosiklet. Belki de benimkisi öyleydi bilmiyorum. Daha hafif motosiklet almak gerekli bence.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Illa cbf 500 olmayacaksa

2004 suzuki Gs500 de bak.

Yok aga ben taktim hondaya diyorsan orasi ayri..
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
CBF500 hafta sonuna bırakılacak hobi motoru değil bence.İşe git-gel yapılır.
İlla ki uğraşıcam dersen bence 600 al
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbf1000 alırsan bidaha bindiğin hiç bi motosikletten tad alamazsın emin ol 😊
cbf600 sakin kullanımda 15lt 300km gider. Yanına düşük cc motosiklet alacaksan mantıklı.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
İllaki yazın kullanılır ama gına geldi kışın ayakların paçaların ıslanmasından. Dominar ile CBF500+Fiddle 2 gelir die düşünüyorum. Açıkçası İstanbul'da yağmurda motor kullanmak işkence çünkü alt yapı sorununda E5'te bile su birikiyor...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------

cbf1000 alırsan bidaha bindiğin hiç bi motosikletten tad alamazsın emin ol
cbf600 sakin kullanımda 15lt 300km gider. Yanına düşük cc motosiklet alacaksan mantıklı.

CBF 1000 alırsam sana uğrarım, şehir içinde kalmam artık :p Dün bir tane CBF 1000 sinirlendirmişim. Düz yolda yanıma gelip gazlıyordu, trafikte arada kalırken bana arkadan bakıyordu :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------

Illa cbf 500 olmayacaksa

2004 suzuki Gs500 de bak.

Yok aga ben taktim hondaya diyorsan orasi ayri..

Onu da alayım listeye de hafiften bir honda fan'lığı da yok değil :p
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ya banditler iyi hoşta CBF'ler nedense aklımda kaya gibi sağlam motorlar die kaldı. Alacaksın 1tanesini vuracaksın dağ yoluna. Gündüz vakti ama geceleri o yuvarlak farlar kendini zor aydınlatır :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Düz yolda yanıma gelip gazlıyo dediğin motosiklet 250yü görür gazlayınca yanlız 😁

Mt07 ile İstanbul 'a gittiğimde arkasına yanaştığım cbr250ler felan gazlıyodu deliler gibi acaba onlarda kendileriyle yarışıyorummu sandıda öyle yaptı 😁
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
İllaki yazın kullanılır ama gına geldi kışın ayakların paçaların ıslanmasından. Dominar ile CBF500+Fiddle 2 gelir die düşünüyorum. Açıkçası İstanbul'da yağmurda motor kullanmak işkence çünkü alt yapı sorununda E5'te bile su birikiyor...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------



CBF 1000 alırsam sana uğrarım, şehir içinde kalmam artık :p Dün bir tane CBF 1000 sinirlendirmişim. Düz yolda yanıma gelip gazlıyordu, trafikte arada kalırken bana arkadan bakıyordu :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------



Onu da alayım listeye de hafiften bir honda fan'lığı da yok değil :p

2006 ER6N Abs al bak dalgana..cift silindir.gerçekten motora bindim dersin.mt07 den geri kalmaz..

Bak bu oneriyi baskasina vermem hee
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2006 ER6N Abs al bak dalgana..cift silindir.gerçekten motora bindim dersin.mt07 den geri kalmaz..

Bak bu oneriyi baskasina vermem hee
Levent hocam bunlar 10 yılı devirmiş motosikletler illaki sensör mensör lazım olur Kawasakinin sevdiği şeyler bunlar 😃
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Levent hocam bunlar 10 yılı devirmiş motosikletler illaki sensör mensör lazım olur Kawasakinin sevdiği şeyler bunlar ��

Serkanım,

Kawanin elektronik aksami,abartildigi kadar karmasik ve kronik degil.

Alt makinayida bozamassin o derece saglam,Motor ustamda var 130 bini devirdi hala saat gibi.20binde bir supap ayari isteyen bir motor.var gerisini sen dusun..

Şöyle bir durumda var,motor ustasiyim diye ekstra ozende gostermiyor,zaten tamire gelen motorlardan firsatt kalmiyor..biniciye her turlu uyar.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Abi Er6N pahalı motor bana gelmez. Açık açık CBF500 hastayım.

Düz alanda doğrudur CBF1000 250'yi görür ama benena :) Aktif olarak 2senedir tekrardan motor sürüyorum. Hiç umurumda olmadı ne başkasının motoru, ne de bastığı. Haa virajı benden iyi aldığında gıpta edip bakıyorum. Güzel viraj alana da bakılır hani :thumright
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Serkanım,

Kawanin elektronik aksami,abartildigi kadar karmasik ve kronik degil.

Alt makinayida bozamassin o derece saglam,Motor ustamda var 130 bini devirdi hala saat gibi.20binde bir supap ayari isteyen bir motor.var gerisini sen dusun..

Şöyle bir durumda var,motor ustasiyim diye ekstra ozende gostermiyor,zaten tamire gelen motorlardan firsatt kalmiyor..biniciye her turlu uyar.

Orası öyle tabi.. Ben alırken hep en kötü senaryoya hazırlıyorum kendimi. Yağ seviyesine bakmadım motor yedim ne yaparım? İşin içinden çıkabilirmiyim.. Çıkılabilceğine dair ışık varsa giriyorum o işe 😊
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Cbf600 derdim ben. 1 yıl kadar kullandım 2007 modeli . Tabi temiz olmak kaydı ile evladiyeliktir.

Hatta muadilleri ilgili bir karşılaştırma yazısı da mevcuttu sitede lakin konu başlığı aklıma gelmiyor.
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
CBF 500 ilk tr ye geldiğinde Honda 500 bin km motor garantisi vermişti , o kadar motor güveniyordu yani..
Cbf1000 de ölümsüz makine
Cbf600 bilmiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst