Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Ben yakıttan çok memnunum. Şimdiye kadar daha 4 lt ve üzeri yakmadı hiç. Ortalama 3.2-3.7 lt arası seyrediyor yakıt. Genelde 300-320 km arasında yakıt alıyorum ve 10 lt civarı alıyor.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Ben yakıttan çok memnunum. Şimdiye kadar daha 4 lt ve üzeri yakmadı hiç. Ortalama 3.2-3.7 lt arası seyrediyor yakıt. Genelde 300-320 km arasında yakıt alıyorum ve 10 lt civarı alıyor.

Ben şimdiye kadar 4lt altı yaktıramadım. 800'lük 1200'lük motorları takip ederken 5.5lt/100km de yaktırdım. Genelde 220km-250km arası gidiyor,10.5-11lt kadar alıyor. Son çizgiyi de bitirip 25km kadar daha gidince (toplam 270km kadar) 11lt-11.3lt civarı alıyor. Hep tam bitirir tam doldururum, devirli kullanıyorum(arka dişlim 45t iken de böyleydi, 43t iken de böyle)
 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
719
Merhabalar,
Norton abicim benim pulsar ns160 ile neredeyse aynı yakıyorsunuz :)
Kullanım tarzınız nasıl, bahseder misiniz?
Teşekkürler.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
5000 Geçti hala servis ışığı yakmadı.Yağı değişmem lazım amma ışığı bekliyorum.Sizce ışığın yanması 5200 leri bulurmu?
 
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
71
5000 Geçti hala servis ışığı yakmadı.Yağı değişmem lazım amma ışığı bekliyorum.Sizce ışığın yanması 5200 leri bulurmu?

Normal değil hocam , 4750 di sanırım ondan itibaren ışığın yanması lazım. Çok fazla sürmeden servise danış derim,garanti dışı olmasın km geçti diye. 200km falan payı var diye biliyorum garanti dışı olmaması için. Yani 5200 olmadan servise gitmeni öneririm.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Birisi kapatmıştır. Hemen servise git. Sonra garanti dışı kalmasın. Oh ne ala. Ben 15000 bakımına gireceğim. Acaba ben mi normal kullanmıyorum? :)
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Normal değil hocam , 4750 di sanırım ondan itibaren ışığın yanması lazım. Çok fazla sürmeden servise danış derim,garanti dışı olmasın km geçti diye. 200km falan payı var diye biliyorum garanti dışı olmaması için. Yani 5200 olmadan servise gitmeni öneririm.

Birisi kapatmıştır. Hemen servise git. Sonra garanti dışı kalmasın. Oh ne ala. Ben 15000 bakımına gireceğim. Acaba ben mi normal kullanmıyorum? :)

Tek elden sürüyorum benden başka elleyen yok.4970 de servise gittim ışık yansın öyle yapalım dedi.Olmazsa dediğiniz gibi yapıp gidip bakımı yaptırayım.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben motorda ani hareketler yapılmaz diyorum. Genel olarak... lastikler iyi oluncada tekere kalkmaya çalışacak :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Çarşamba gece 12 itibari ile turumu tamamladım şuan köydeyim, 12 Eylül de Trabzon'dan İstanbul'a dönüş yolculuğum başlayacak, Ovit dağında öküzün bir motoru gördüğü halde geri geri gelerek duran motoru düşürdü sen ordaymıydın diyor neyse ki elçik koruma kırıldı fren kolu yamuldu uç kısmı bir sonraki düşme de kırılır onun harici bir sıkıntı yok, Tunceli Ovacık ta operasyon nedeni ile dönüş yolunu 20km stabilize yoldan geldim, Ovit dağından sonra D915 yoluna kadar baya uzun bir süre toprak yolla mücadele ettim birde yağmur bastırdı neyseki o yolu da geçtik, Allah daha beterinden korusun, herkese kazasız belasız yolculuklar.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Yapılmaz biliyorumda sen yapmıyonmu acaba :)

Ben değiştirmiyim o zaman lastikleri bide tekerle uğraşmıyım rahat duramıyom bazen :cherry:


Ben uçurumdan atlasam, sende mi atlayacaksın? :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:34 ----------

Çarşamba gece 12 itibari ile turumu tamamladım şuan köydeyim, 12 Eylül de Trabzon'dan İstanbul'a dönüş yolculuğum başlayacak, Ovit dağında öküzün bir motoru gördüğü halde geri geri gelerek duran motoru düşürdü sen ordaymıydın diyor neyse ki elçik koruma kırıldı fren kolu yamuldu uç kısmı bir sonraki düşme de kırılır onun harici bir sıkıntı yok, Tunceli Ovacık ta operasyon nedeni ile dönüş yolunu 20km stabilize yoldan geldim, Ovit dağından sonra D915 yoluna kadar baya uzun bir süre toprak yolla mücadele ettim birde yağmur bastırdı neyseki o yolu da geçtik, Allah daha beterinden korusun, herkese kazasız belasız yolculuklar.

Geçmiş olsun. Sağlık olsun. Nazarlık yaptın. Güzel turun sayesinde kendine ne güzel tecrübeler tattın.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Merhabalar,
Norton abicim benim pulsar ns160 ile neredeyse aynı yakıyorsunuz :)
Kullanım tarzınız nasıl, bahseder misiniz?
Teşekkürler.

%90 uzun yol yapıyorum ben. Hızım da genelde 90-110 km/h hızlarında ama ara ara 130-150 km hızlara da çıktığım oluyor. Keyifle sürüyorum yani anlayacağın. Acelem yoksa aheste aheste, gecikir gibi olursam da biraz gazlıyorum. Ama yola çıkmadan önce biraz çalıştırıp ısıtırım. Döndüğümde de rölantide hafif çalıştırıp öyle stop ederim. Zincir bakımını aksatmam pek. zincirim pırıl pırıl. 42 dişli kullanıyorum bu arada.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bende yokuş aşağıya abandım fakat rüzgar, çanta ve ön cam siperlik takılı hali ile 172 gördüm. Kesiciye girmedi ama canı yetmedi. Sonra neden 4lt altı yakmıyor diyorum :pr:
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Selam arkadaslar. Motoru ne satabildim nede degistirebildim. Bu piyasa sartlarinda en guzeli bununla devam etmek. Ama titresim cok fena 80 sonrasi ayna yok. Size sorum su arka disliyi 42 yada 43 yapsak zincirden bakla cikarmamiz gerekiyormu. Birde bunu kendimiz yapabilirmiyiz servise gitmekmi gerekli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst