7 yaşında youtuber oğlumu sevindirmek istermisiniz.

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Abonelik işleri tamamdır :cat: Akıl verenlere şaşıyorum. He ... her moku siz biliyonuz bi babası bilmiyo
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
konuyu açan arkadaş abone olur musunuz demiş forum ahalisi yine yoğurdun faydalarından yutubun zararlarından girip çıkmış. aklı başında adam sizin düşündüklerinizi düşünemiyor mu sizce?
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Abonelik işleri tamamdır :cat: Akıl verenlere şaşıyorum. He ... her moku siz biliyonuz bi babası bilmiyo

şimdi bu hazır cevap değil de nedir? "her şeyi siz biliyorsunuz" deyip çıktı işin içinden, hani nerede öneri? çocuklar neye özenir ise onu uygulamaya çalışır. demek ki onları doğru şeylere özendirme gibi bir ihtimalimiz var dimi?

baskı yok dikkat edersen! zorla güzellik olmaz. zorla kimse bir şey yapmak istemez, ancak o işi isterse yapar yani biraz özendirmek gerekiyor. ben çocukken akülü arabaya binerdi arkadaşlarım ve bende ağlardım niye bana akülü araba almıyorlar diye mesela??

sonra babam bana 8 yaşındayken yeşil bir bisiklet aldı, markasını hiç unutmam "maskot" :) markasıda güzeldi. hep duvara sağa sola toslar ön çatalı yamulturdum hep. şarampole yuvarlanmıştım bir keresinde de.

çocukken bizim oralar otluktu, yılan çayan bilmezdik ve boyumuzu geçen otların arasında labirent yapar canlı canlı "counter-strike" oynardık :) bir birimizi arkadan yakalayınca yakalanan yanardı ve oyun dışı kalırdı. çok güzeldi bizim arkadaş ortamı.

edit: kulakları çınlasın hiç unutmam bir gün, serhat harmanbaşı :) arkadaşıma dedimki "sıkıştım" oda sordu "nereye sıkıştın?" bende dedimki "olm sıkıştım sıkıştım!" oda yine sordu "tamam nereye sıkıştın?" sonra bende dayanamadım tabi çocukluk o zaman işte "sehat s...mam lazım" dedim ve oda "haaaa öyle desene bende bir yere sıkıştın sandım" ve bende "öyle söylemek ayıp, sıkıştım denilir" dedim ve sonrasını hatırlamıyorum. penguen gibi gitmişimdir eve artık çünkü altıma kaçırmak üzereydim. oynamaya doyamazdık ki oyunu bırakıp eve gidelim.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
Abonelik işleri tamamdır :cat: Akıl verenlere şaşıyorum. He ... her moku siz biliyonuz bi babası bilmiyo



konuyu açan arkadaş abone olur musunuz demiş forum ahalisi yine yoğurdun faydalarından yutubun zararlarından girip çıkmış. aklı başında adam sizin düşündüklerinizi düşünemiyor mu sizce?
Her bir kişi eklenince sevincini görseniz inanın benim gibi yaparsınız eminim. Yaş 40 oldumu hayyatta ki en büyük amacın sadece onların gülümsemesini sağlamak oluyor. Bunlarıda sizin sayenizde oluyor sonsuz teşekkürler.:cat:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Her bir kişi eklenince sevincini görseniz inanın benim gibi yaparsınız eminim. Yaş 40 oldumu hayyatta ki en büyük amacın sadece onların gülümsemesini sağlamak oluyor. Bunlarıda sizin sayenizde oluyor sonsuz teşekkürler.:cat:
Abone oldum. :)
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Arkadaşlar farkındamısınız bilmiyorum ama artık sokaklar parklar bizim çocukluğumuzdaki gibi değil çocuğu dışarıya çıkarıyorum mahallede yaşıtı birçok çocuk olmasına rağmen kimse çocuğunu dışarı çıkartmıyor. Arkadaşsız çocuklar...:(
çocuğu ben dışarı çıkartsamda arkadaşı olmadığı için mecburen geri pc ye oturuyor. Evde aktivite yapıyoruz ama belli bir süre sonra ondanda hem ben hem o sıkılıyor. Mecbur kalıyorum zaten izleseniz kendi kendine annesiyle şarkı söylüyor tüm eğlencesi bu :(
Şimdi bende inanın hem sağlıkçıyım hem üniversite mezunuyum yani herkesten de iyi biliyorum bilgisayar zararlarını ama mecbur kalıyorsun çocuğu olmayan arkadaşlara kolay böyle konuşması ama olanlar için onun mutluluğu için herşeyi yapmaya çalışıyorsun.
Bende ki böyle bir babalık işte....
Abone olmasanızda iyi dilekleiniz için hepinize teşekkürler. iyi bayramlar...

Olayı çok güzel tarif etmişsiniz aynı durum benimde başımda. Yalnız kimse çocuğunu çıkarmıyor değil benim senin gibi onlarda eminim çıkaramıyor.

Bütün yaz bilgisayarın başında ( iki oğlum var ellerinizden öper ) dışarı çıkın arkadaşlarınızla gezin diyorum baba kimse yok ki diyorlar.

Çocuk sevindirmek dünyanın en güzel şeyi fakat kendi çocuklarımda şikayetçi olduğum bir konuda başkaları ( ebeveynleri ) istese bile teşvik edemem kendimle çelişmiş olurum.

Herkesin görüşü farklı olsa bile saygı duyuyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2018
Mesajlar
85
Vay be, 7 yaşındaki çocuk bu işlerle uğraşıyor siz de yardım istiyorsunuz. Yorum yapamıyorum.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
kendini iyi hissetmesi için internet üzerinden destek istemek zorunda kaldığınız çocuklar yetiştirmeyin.
ihtiyarladığımda kendine yetmekten bihaber bu tablet çocukları her yeri sarmış olacak.
beni bunlarla uğraştırmayın reca ediyorum.
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
Vay be, 7 yaşındaki çocuk bu işlerle uğraşıyor siz de yardım istiyorsunuz. Yorum yapamıyorum.

Sen babamisin yada annemi sanmiyorum ama senin gibi ukala bir çocuk yetiştirdikleri için önce senin ebeveynlerini sorgulamak lazım. Sen belki YouTuber olmamışsın ama böyle ukala olacağına keşke YouTuber olaydın. Arkadaşım merak etmeyin ben bircogunuzdan daha iyi bilirim evladımı yetiştirmeyi kimse akıl vermeye kalkmasın.
Ben bir ricada bulundum neredeyse beni linç edeceksiniz.
Bana yardımda bulunan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum ama diğer çocuk uzmanları lütfen sussunlar yeter.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Neden yanlış olduğunu baya yazan olmuş. Yinede sevinsin diye abone olup beğendim videoları. 7 yaşında çocuğun yardımsız bunları yapabilmesi güzel aslında. Yetenek var ama doğru kullanılması lazım.
 
Katılım
13 May 2016
Mesajlar
146
Babanın yaptığını onaylamıyorum ama içinde olduğu durumu anlamaya çalışıyorum.
Sağolsun herkesten akıl fışkırıyor herkes kendi aklını başkalarına dagitmanın peşinde.
Tek düşündüğüm çocuk 10 saniye gülecek diye böyle gereksiz ve saçma birsey yapmak zorunda kaldığımda napabilirim.
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
Arkadaşım okuduğunuzu anlamıyormusunuz benim yaptırıyorum sanıyorsun ya da yaptığında onu cokmu pohpohladigimi.
Çocuk yapıyor bir kişi izlese mutlu oluyor bende onu burda paylaşmak istedim.
Ne kadarda toplumsal mesajlara kamu spotuna ihtiyacımız varmış. Allah razı olsun
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Arkadaşım okuduğunuzu anlamıyormusunuz benim yaptırıyorum sanıyorsun ya da yaptığında onu cokmu pohpohladigimi.
Çocuk yapıyor bir kişi izlese mutlu oluyor bende onu burda paylaşmak istedim.
Ne kadarda toplumsal mesajlara kamu spotuna ihtiyacımız varmış. Allah razı olsun

Adamın sabrını iyi zorladık :) abone oldum bende.
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
300 küsür bin takipçisi olan youtuber arkadaşım var iyi kazanıyorlar cidden. Bırakın çocuk dijital pastadan payını alsın :thumleft:
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
26
Mrb hocam
Abone oldum ve videoları beğendim.
Afyonda iseniz görüşelim.
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
Mrb hocam
Abone oldum ve videoları beğendim.
Afyonda iseniz görüşelim.

Eyvallah kardeşim Afyon merkezdeyim harbiş te.Görüşmek isterim tabiki arkadaşım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------

Neden yanlış olduğunu baya yazan olmuş. Yinede sevinsin diye abone olup beğendim videoları. 7 yaşında çocuğun yardımsız bunları yapabilmesi güzel aslında. Yetenek var ama doğru kullanılması lazım.

Dostum sen ayrıca ekolümsün tüm yazılarını takip ederim. Nerede yaşadığını ne iş yaptığını nasıl motorları topladığını çook iyi biliyorum :) birgün yüzyüze görüşüp çay ısmarlamak isterdim size.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Eyvallah kardeşim Afyon merkezdeyim harbiş te.Görüşmek isterim tabiki arkadaşım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------



Dostum sen ayrıca ekolümsün tüm yazılarını takip ederim. Nerede yaşadığını ne iş yaptığını nasıl motorları topladığını çook iyi biliyorum :) birgün yüzyüze görüşüp çay ısmarlamak isterdim size.

Puhaha yeni replik hea :D
 
Katılım
29 Tem 2018
Mesajlar
85
Ben düşüncemi çok fazla yorum katmadan ortaya koydum. Herhangi bir ukalalık görmüyorum bunda. Fakat sizin tavrınızı son derece kaba ve saldırgan bulduğumu söylemeliyim. Hassas konulara girmeyi sevmem, hele ki böyle saçma sapan sanal ortamlarda. Size tavsiyem karşıt görüşlere de saygılı olmaya çalışın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst