7 yaşında youtuber oğlumu sevindirmek istermisiniz.

Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
Selamlar arkadaşlar oğlum 7 yaşında ve kanalı var işte kısa videolar atıyor kendi çapında kesinlikle kimseden yardım almıyor.Ve yaklaşık 15 abonesi var her abone olana o kadar seviniyor ki anlatamam. İşte burada siz dostlarımdan yardım istiyorum :wiinkk: abone olurmusunuz inanın ne kadar sevindiğini görseniz sizde benim gibi çareler ararsınız.isterseniz daha sonra abonelikten çıkın. Bunuda sakın menfaatim için olduğunu falan düşünmeyin.En az 1000 kişi olması lazım 1 kuruşu bile kazanması için ve biz bu sayıyı hayatta tutturamayız sadece 3-5 kişi eklenirse sevinecek.
https://www.youtube.com/watch?v=SDSmOlOuVv0
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Çocuğu özendirmeyin böyle şeylere. Hiç bir faydası yok. Başka şeylerle sevinmesini bilsin. Sosyal medya bağımlısı olur sonra. Bize laf düşmez babası olarak en iyisini nedir siz düşünün.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Farkında olmadan çocuğa kötülük yapıyorsunuz..Şu malum yutubırları görünce benim yüzüm düşüyor yemin ederim yapmayın..
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
bizde çocuk olduk abi yaa, ben sabahın 7 sinde dışarı çıkar arkadaşlarım uyanana kadar kendi kendime top sektirirdim sonra saat 9 gibi arkadaşlar çağırmaya gider sonra beraber top oynardık bisiklete binerdik saklanmaç oynardık.

çocuklara fiziksel aktivite yaptırın abi. böyle olmaz, bir dövüs sporu onu oldukça sağlıklı biri yapacaktır hem akıl olarak hem vücut olarak.
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
iyi dilekleriniz için çok teşekkürler inanın dediğinizi yaptırmaya çalışıyorum ama çocuk işte takmış kafaya :) okul başlasın yasaklayacağım zaten pc yi :)
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Hocam öncelikle bu dünyadan kaçmanız mümkün değil , arkadaş çevresi vb olunca.Yapılması gereken yönlendirme olmalı.
Biz de youtube sadece izleyici amaçlı , kısa vadede gösterim amaçlanıyor onun yerine genç kardeşimize bunu anlatıp , daha faydalı ve kendinden bir şeyler katabileceği konulara yönlendirebilirsiniz.
O zaman bende abone olacağım.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Dışarda arkadaşlarıyla oynamasi ,toprak yutması gerekirken YouTube çöplüğüne neden dahil olsun ki 7 yaşında bir çocuk .
Babası da neden bu yüzden çocuğu desteklesin ki ?
Yapmayın bunu top peşinde kossun , düşüp dizleri minik çizikler olsun . Yaramazlık yapsın çocuk bu robot değil .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sana nasihat verenlerde ingilix kraliyet ailesi :):)
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
çocukların elinde youtube denilen iğrenç bir çöplük var şu anda. denetimsizlik had safhada. önüne gelen video çekip atıyor. mide bulandırıcı, seviyesiz yayinlar mevcut. çocuğunuzu bu çöplükten kurtarmaya çalışın!
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
Arkadaşlar farkındamısınız bilmiyorum ama artık sokaklar parklar bizim çocukluğumuzdaki gibi değil çocuğu dışarıya çıkarıyorum mahallede yaşıtı birçok çocuk olmasına rağmen kimse çocuğunu dışarı çıkartmıyor. Arkadaşsız çocuklar...:(
çocuğu ben dışarı çıkartsamda arkadaşı olmadığı için mecburen geri pc ye oturuyor. Evde aktivite yapıyoruz ama belli bir süre sonra ondanda hem ben hem o sıkılıyor. Mecbur kalıyorum zaten izleseniz kendi kendine annesiyle şarkı söylüyor tüm eğlencesi bu :(
Şimdi bende inanın hem sağlıkçıyım hem üniversite mezunuyum yani herkesten de iyi biliyorum bilgisayar zararlarını ama mecbur kalıyorsun çocuğu olmayan arkadaşlara kolay böyle konuşması ama olanlar için onun mutluluğu için herşeyi yapmaya çalışıyorsun.
Bende ki böyle bir babalık işte....
Abone olmasanızda iyi dilekleiniz için hepinize teşekkürler. iyi bayramlar...
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,252
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Ayşen'in konumunu merak edenler olacaktır mutlaka.:p
Kari-koca tatil gunu evde televizyon seyretmekten sıkılmış, yatak odasina gecmeye karar vermisler.... Ama ne mumkun.....7 yasindaki oglan evde.....
Oglum, hadi biraz sokaga cik, gez, oyna! Ihhhhh. Israr faydasiz. Afacanin sokakta gozu yok.
- Oyleyse, diyor baba, annenle ben odamiza gecelim, sen de balkona. Etrafta neler olup bitiyor, yuksek sesle bize rapor et !

Oglan biraz miziklanmakla birlikte caresiz balkona geciyor. Bizimkiler de yataga.
Ve afacan canli yayina basliyor:
- Su an bizim sitenin otoparkina yabanci bir arac park etti. Simdi de Aygaz arabasi sokaga giris yapti. Yasli bir kadin markete giriyor......
Kisa bir sessizlik...Ve rapora devam:
- Yan komsumuz Ahmet Bey amcayla karisi Necla teyze yatak odasinda sevisiyorlar.
Yataktakiler sok vaziyette. Baba sesleniyor:
- Oglum, nereden cikardin simdi bunu ?
- Hicc. Kucuk kizlari Ayse balkonda dikiliyor da.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2017
Mesajlar
258
Bahsedilen iğrenç videolar, yayınlar, sapkınlıklar sadece internet ortamında yok ki.Tamam sosyal medyada insanlar daha cüretkar davranıyor, yakalanma korkusunu biraz daha az hissederek davranış sergiliyor fakat bir çocuğun hevesini kırmaktansa ebeveynlerin gözetimi altında yapmasında bence bir sakınca yok.Zira ne kadar baskılayıcı davranırsanız o kadar meğil artar.
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
Sevinsin yavrucak Serkan abisi üye oldu

Bahsedilen iğrenç videolar, yayınlar, sapkınlıklar sadece internet ortamında yok ki.Tamam sosyal medyada insanlar daha cüretkar davranıyor, yakalanma korkusunu biraz daha az hissederek davranış sergiliyor fakat bir çocuğun hevesini kırmaktansa ebeveynlerin gözetimi altında yapmasında bence bir sakınca yok.Zira ne kadar baskılayıcı davranırsanız o kadar meğil artar.

Dostum beni anladığın için çok teşekkürler...
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Bahsedilen iğrenç videolar, yayınlar, sapkınlıklar sadece internet ortamında yok ki.Tamam sosyal medyada insanlar daha cüretkar davranıyor, yakalanma korkusunu biraz daha az hissederek davranış sergiliyor fakat bir çocuğun hevesini kırmaktansa ebeveynlerin gözetimi altında yapmasında bence bir sakınca yok.Zira ne kadar baskılayıcı davranırsanız o kadar meğil artar.

baskı değilde başka şeylere özendirmeye çalışmak gerek. bu kolay değil, bunu yapabilmek için çocuğun sevip örnek aldığı kişiler devreye girecek.

mesela mahalleden yaşça büyük bir abi çocuğa örnek hareket olacaktır, bu büyük abi bisiklet ile gezdiğinde çocuk ondan görüp bisiklete binmek isteyecektir falan filan işte.

herşeyi de biz mi söyleyelim :mrgreen: kimse elini taşın altına koymuyor ki :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst