- Katılım
- 10 Ara 2005
- Mesajlar
- 276
- Konu Yazar
- #1
Selamlar arkadaşlar oğlum 7 yaşında ve kanalı var işte kısa videolar atıyor kendi çapında kesinlikle kimseden yardım almıyor.Ve yaklaşık 15 abonesi var her abone olana o kadar seviniyor ki anlatamam. İşte burada siz dostlarımdan yardım istiyorum :wiinkk: abone olurmusunuz inanın ne kadar sevindiğini görseniz sizde benim gibi çareler ararsınız.isterseniz daha sonra abonelikten çıkın. Bunuda sakın menfaatim için olduğunu falan düşünmeyin.En az 1000 kişi olması lazım 1 kuruşu bile kazanması için ve biz bu sayıyı hayatta tutturamayız sadece 3-5 kişi eklenirse sevinecek.
https://www.youtube.com/watch?v=SDSmOlOuVv0
https://www.youtube.com/watch?v=SDSmOlOuVv0