Honda Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Servise götürdünüz mü? Neyden dolayıymış çözebildiniz mi?

Servis ve adam gibi tamirci olmadığından yakınlarda bir yere gösteremedim.En yakın zamanda göstereceğim ama.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:04 ----------

Haydaa çok garip bir durum.Göstergenin arkasındaki kabloları incelediniz mi?

Hocam kabloları biraz oynatayım dedim ama bi değişiklik olmadı.Karenajdan dolayı ulaşması da zor.Karenajların sökülmesi gerekiyor herhalde.
 
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
236
Arkadaşlar motorum 2015 model 12.400 km de bakıma girmiş 13bin km olmadı henüz 1 yılı doldurduğundan bakıma sokmam lazım garanti dışı kalmaması için hava filtresi değişmeyecek kn filtre var tahminen bakım masrafı ne kadar olur?
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
Arkadaşlar motorum 2015 model 12.400 km de bakıma girmiş 13bin km olmadı henüz 1 yılı doldurduğundan bakıma sokmam lazım garanti dışı kalmaması için hava filtresi değişmeyecek kn filtre var tahminen bakım masrafı ne kadar olur?

3x1 litre yağ
Yağ filtresi
Temizleme sprey kullanım ücreti
ortalama 1 saat işçilik
tahminen 250-300tl tutar

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------

Bende dün ilk 1000 bakımına soktum. Motulun 3000 serisi mineral yağını koyduklarını görür görmez servis alanına girerek müdahale etmek zorunda kaldım, tekrar konulan yağı ve yağ filtresini değiştirtdim. 7100 10w30 istedim ilgilendiler depolarından getirdiler. Yağ konusuna önem verdiğim için gerekli veya gereksiz fazla ödeme yapmış oluyorum tabi.

5yn5oR.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------

7D10gl.jpg
 
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
236
3x1 litre yağ
Yağ filtresi
Temizleme sprey kullanım ücreti
ortalama 1 saat işçilik
tahminen 250-300tl tutar

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------

Bende dün ilk 1000 bakımına soktum. Motulun 3000 serisi mineral yağını koyduklarını görür görmez servis alanına girerek müdahale etmek zorunda kaldım, tekrar konulan yağı ve yağ filtresini değiştirtdim. 7100 10w30 istedim ilgilendiler depolarından getirdiler. Yağ konusuna önem verdiğim için gerekli veya gereksiz fazla ödeme yapmış oluyorum tabi.

https://i.hizliresim.com/5yn5oR.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------

https://i.hizliresim.com/7D10gl.jpg

Teşekkürler hocam.
Bugün yarın kaçar banada :) siz nerede yaptırdınız bakımı ?
 
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
236
D&B hondaya gittim çıkarttıları fatura dün arayıp sorduğumda 250-300 arası tutar demişlerdi bu arada stop lambamda sorun yoktu plakalık takmışlar kendi reklamları için stop lambasını bahane etmişler plakalığın fiyatını oradan çıkartmışlar hangi yagı koyduklarınıda görmedim bunları yapanın 7100 koyduğuna da inanmıyorum yaptıkları sadece yag bakımı başka hiçbir şey yok bundan sonrada kapılarından geçmem.
8036incil1466551.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,009
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
D&B hondaya gittim çıkarttıları fatura dün arayıp sorduğumda 250-300 arası tutar demişlerdi bu arada stop lambamda sorun yoktu plakalık takmışlar kendi reklamları için stop lambasını bahane etmişler plakalığın fiyatını oradan çıkartmışlar hangi yagı koyduklarınıda görmedim bunları yapanın 7100 koyduğuna da inanmıyorum yaptıkları sadece yag bakımı başka hiçbir şey yok bundan sonrada kapılarından geçmem.
http://imgim.com/8036incil1466551.jpg

Selam, fiyata bakınca Motul 7100 olamaz gibi... Ben Temmuz sonu 2016 CB500F'imi 12.000 bakıma soktum tam tutarı hatırlamıyorum ama 200-250₺ civarı bir şeydi 2,7l Motul 7100 fiyatı. Ben hep Esengül'e götürüyorum. (CB500F'i ilk defa oraya götürdüm, daha önce NC750X vardı...)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
D&B hondaya gittim çıkarttıları fatura dün arayıp sorduğumda 250-300 arası tutar demişlerdi bu arada stop lambamda sorun yoktu plakalık takmışlar kendi reklamları için stop lambasını bahane etmişler plakalığın fiyatını oradan çıkartmışlar hangi yagı koyduklarınıda görmedim bunları yapanın 7100 koyduğuna da inanmıyorum yaptıkları sadece yag bakımı başka hiçbir şey yok bundan sonrada kapılarından geçmem.
http://imgim.com/8036incil1466551.jpg

Gerçekten sinir bozucu!

Stop ampul fiyatına dikkat ettiysen (8.48tl) benim genel temizleme fiyatıyla aynı?.

Servis kötülemek istemem ama 12bin bakımı faturada değişenler belli 1.5 saat ne allah aşkına...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------

2016 yılında Honda esengülden aldığım 500R servis olarak hep Honda artıya götürüyordum, Recep usta vardı sağolsun çok ilgilenirdi burdan selam olsun :king:

Esengüle yeni motoru ilk servise götürüşümde dedim eyvah ufak çıraklara veriyorlar motorumu hemde mineral yağ konuyor :santa:

Ama hassasiyetimi belirtince ilgilendiler ve her sorumu yanıtladılar.

Motul 7100 10W30 yağlar getirildi
PDN49b.jpg


Usta Yağ koymaya başladı
qvp1LV.jpg

g6ploN.jpg


Hatta 6000 kilometreye kadar 200-300ml ortalama yağ eksileceğini ve kontrollerimde eklemem gerektiğini belirtmem üzerine usta kalan 100ml üzerine 300ml daha ekleyerek verdi. :cat:
MD2577.jpg


Motorum ile ilgilenen Usta test turuna çıktı ve teslim etti.

Honda artı servisinden aldığım kaliteyi ilgiyi Esengülden aldım ve çok memnun kaldım. Motorları Esengülden alıyorum zten, olumsuz birşey olmadıkça bakımları esengüle yaptıracağım.
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Gerçekten sinir bozucu!

Stop ampul fiyatına dikkat ettiysen (8.48tl) benim genel temizleme fiyatıyla aynı?.

Servis kötülemek istemem ama 12bin bakımı faturada değişenler belli 1.5 saat ne allah aşkına...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------

2016 yılında Honda esengülden aldığım 500R servis olarak hep Honda artıya götürüyordum, Recep usta vardı sağolsun çok ilgilenirdi burdan selam olsun :king:

Esengüle yeni motoru ilk servise götürüşümde dedim eyvah ufak çıraklara veriyorlar motorumu hemde mineral yağ konuyor :santa:

Ama hassasiyetimi belirtince ilgilendiler ve her sorumu yanıtladılar.

Motul 7100 10W30 yağlar getirildi
http://i.hizliresim.com/PDN49b.jpg

Usta Yağ koymaya başladı
http://i.hizliresim.com/qvp1LV.jpg
http://i.hizliresim.com/g6ploN.jpg

Hatta 6000 kilometreye kadar 200-300ml ortalama yağ eksileceğini ve kontrollerimde eklemem gerektiğini belirtmem üzerine usta kalan 100ml üzerine 300ml daha ekleyerek verdi. :cat:
http://i.hizliresim.com/MD2577.jpg

Motorum ile ilgilenen Usta test turuna çıktı ve teslim etti.

Honda artı servisinden aldığım kaliteyi ilgiyi Esengülden aldım ve çok memnun kaldım. Motorları Esengülden alıyorum zten, olumsuz birşey olmadıkça bakımları esengüle yaptıracağım.

Yağ eksiltme olayı nerden çıktı şefim?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yağ tapa pulu ucuzmuş, yamahada 17tl
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Yağ eksiltme olayı nerden çıktı şefim?

Bu kadar senedir satılıyor bir tane kulancı hatası dışında sorun yazan yok . Hiç mi sorun olmaz hiç sorunu yok, lambam patladı , zincirim koptu, tekerim bitti , lastigime çivi girdi. Sorunlar ı bu aletin . Mt07 kronik stop etme, ABS modülü bozulması , mt25 gibi blok patlama vs yoktur bu motorda

Sen o yag eksiktir diyen usta müsvettesini terk et başka yerde bakım yaptır motoruna .
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,009
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ben de 4 yılda ne NC750X'te ne de CB500F'te yağ eksiltme görmedim. Ama sürüş öncesi her zaman kontrol etmekte fayda var. Kartere taş falan gelir de zedelenirse belki...

Fotolardaki usta da ilgilidir ve temiz çalışır bu arada.
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Bu kadar senedir satılıyor bir tane kulancı hatası dışında sorun yazan yok . Hiç mi sorun olmaz hiç sorunu yok, lambam patladı , zincirim koptu, tekerim bitti , lastigime çivi girdi. Sorunlar ı bu aletin . Mt07 kronik stop etme, ABS modülü bozulması , mt25 gibi blok patlama vs yoktur bu motorda

Sen o yag eksiktir diyen usta müsvettesini terk et başka yerde bakım yaptır motoruna .

Benimki 16kyı gördü camda 1 gram azalma görmedim.Garibime gitti benim de.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Motorlarda arabalarda Yağ eksiltme ihtimali olmasından dolayı ustanın öyle demesi normal tabiki 200 300 ml eksiltmez, adam en azından kalan yağı geri vermiş.
 
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
236
Gerçekten sinir bozucu!

Stop ampul fiyatına dikkat ettiysen (8.48tl) benim genel temizleme fiyatıyla aynı?.

Servis kötülemek istemem ama 12bin bakımı faturada değişenler belli 1.5 saat ne allah aşkına...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------

2016 yılında Honda esengülden aldığım 500R servis olarak hep Honda artıya götürüyordum, Recep usta vardı sağolsun çok ilgilenirdi burdan selam olsun :king:

Esengüle yeni motoru ilk servise götürüşümde dedim eyvah ufak çıraklara veriyorlar motorumu hemde mineral yağ konuyor :santa:

Ama hassasiyetimi belirtince ilgilendiler ve her sorumu yanıtladılar.

Motul 7100 10W30 yağlar getirildi
http://i.hizliresim.com/PDN49b.jpg

Usta Yağ koymaya başladı
http://i.hizliresim.com/qvp1LV.jpg
http://i.hizliresim.com/g6ploN.jpg

Hatta 6000 kilometreye kadar 200-300ml ortalama yağ eksileceğini ve kontrollerimde eklemem gerektiğini belirtmem üzerine usta kalan 100ml üzerine 300ml daha ekleyerek verdi. :cat:
http://i.hizliresim.com/MD2577.jpg

Motorum ile ilgilenen Usta test turuna çıktı ve teslim etti.

Honda artı servisinden aldığım kaliteyi ilgiyi Esengülden aldım ve çok memnun kaldım. Motorları Esengülden alıyorum zten, olumsuz birşey olmadıkça bakımları esengüle yaptıracağım.

Hocam zaten o andan itibaren motorum kapılarında yolda kalsa iterek başka servise götürürüm kulağıma küpe oldu asla uğramam.
kimseyede tavsiye etmem
 
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
236
Arkadaşlar disk kilidi almayı düşünüyorum 10mm pimli disk kilidi bizim motorlara uyar mi ?
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Bugün ustaya gittim gösterge yanmış dedi.Ani fren yapınca göstergenin yanması çok garibime gitti.Çok sallayınca uzunlar ve ABS lambası gelip gidiyor.Aynı şekilde sol sinyalda.Kabloda bi sıkıntı olma ihtimalı var mı?Boşu boşuna sıfır göstergeye bi dünya para vermeyelim.
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
Arkadaşım muhtemelen bır yada bırkaç kabloda kopuk oluşmuştur..ani fren yüzünden gösterge neden yansın ki..?
benim üç ay önce farım söndü..aradık taradık, deponun altından geçen tesisatta 10 cm lik bir kısımda kopuk bulduk yeniledik..düzeldi..mutemelen sende de böyle bir problem olmuştur..iyi bir elektrikçi bulmalısın..tesisatı özenle açacak ve yine özenle toplayıp saracak bir elektrikçi..kafa grenajından çıkan kablo renkleri motorun solundakı soketlerle buluştuktan sonra..sigortalara giderken..deponun altında farklı bir renteki kabloya dönüşebiliyor..benim far kısmından gelen beyaz kablo, soketten çıkarken ve sigorta kısmına geçişte yeşil beyaz bir kablo olmuştu..yani illa tek renk kabloyu takip etmeyip deneyecek elektrikçi..önce bu yolu bir dene sonra gösterge almayı düşün...belki çok basit bir hatadır..umarım fazla masraf çıkmadan çözülür..
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Arkadaşım muhtemelen bır yada bırkaç kabloda kopuk oluşmuştur..ani fren yüzünden gösterge neden yansın ki..?
benim üç ay önce farım söndü..aradık taradık, deponun altından geçen tesisatta 10 cm lik bir kısımda kopuk bulduk yeniledik..düzeldi..mutemelen sende de böyle bir problem olmuştur..iyi bir elektrikçi bulmalısın..tesisatı özenle açacak ve yine özenle toplayıp saracak bir elektrikçi..kafa grenajından çıkan kablo renkleri motorun solundakı soketlerle buluştuktan sonra..sigortalara giderken..deponun altında farklı bir renteki kabloya dönüşebiliyor..benim far kısmından gelen beyaz kablo, soketten çıkarken ve sigorta kısmına geçişte yeşil beyaz bir kablo olmuştu..yani illa tek renk kabloyu takip etmeyip deneyecek elektrikçi..önce bu yolu bir dene sonra gösterge almayı düşün...belki çok basit bir hatadır..umarım fazla masraf çıkmadan çözülür..

Bana da öyle geliyor.Öne yığılma sonucu kablolar zarar gördü yerinden oynadı büyük ihtimal.Durduk yere göstergenin yanması çok absürt geldi.Yetkili servis dicem o da değil adam direk bakıp yandı diyince garibime gitti
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst