- Katılım
- 30 Kas 2017
- Mesajlar
- 265
- Motosikleti
- XMAX 300, MT 25, ARORA BEATRİX, HONDA FORZA 250
- Konu Yazar
- #61
yazlık ve kışlık takımlarınızı ayrı düzün pantalondan monttan eldivenden bota kadar .. 4 mevsim diye satılan şeyler kışın ne tam sıcak tutar yazın ne tam serin tutar.. aslında all in one tarzı olan ürünlerin hepsi böyledir hayatta.. insanların çoğu 4 mevsim alıyor maddi imkanlardan ötürü ama motor üstünde profesyönelleşen insanlar zaman içinde setleri ayrı ayrı peyder pey toplamaya başlıyor..
Valla dediğiniz çok doğru. Bunu tecrübe ederek anladım ne yazıkki. Bende 3 mevsim mont aldım. Kesinlikle yazlık değil. Kışında üşütür. Birde galiba 1 beden büyük almışım rüzgar geldimi bayrak gibi oluyor. Yeni bir yazlık ve kışlık mont alıcam mecbur.