CF Moto CF Moto 400 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
9
Arkadaşlar koruma demiri yaptıran yada istanbulda yaptırabileceğim bi yer var mıdır. bu görsellerdeki gibi bişey yaptırsak süper olur.

https://eksiup.com/52f62f47c32
https://eksiup.com/aa90dfde955

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------

Arkadaşlar 5000 bakımına gidenler olmuş aramızda neler değişti ve hangi yağı kullandınız veee nekaaa tuttu
Motul 7100 yağ kullanmayı düşünüyorum buji olarak iridyum diyorlar daha performanslı ve ömürlü yakıt tasarrufu diyorlar herkesten yorum bekliyorum arkadaşlar 4827 kmdeyim

ben 5 bin bakımında kullandım bu yağı güzel bi sorun görmedim buji değişimi yapmadılar 5 binde atlamış olabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
Yağ olarak bende motul 7100 15w50 kullanıyorum. Ayrıca bujinin kodunu bilen var mı? ona göre bende iridyum buji almayı düşünüyorum.
 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
361
300 bakımını yaptırdım, usta 7100 kullanmış yağ olarak. Bakımdan sonra vites geçişleri rahatladı. Titresim zaten hissetmiyorum. Biraz daha atik oldu diye bilirim motor. Yada bakım oldu diye ben gazı biraz daha hızlı açar oldum. Debriyaj olayına gelince benimkinin de kavrama noktası değişmiş, alışmak lazım.

Egzoz sordum; orjinal akrepler 2bin tl üstü sadece başlık olarak, orjinale yakın replikalar da 750 tl dedi, bu aliexpressden gelenler mi dedim, onlar kötü bu orjinale daha yakın olanlardan dedi. Bir kaçtane takmış ses olarak ta güzelmiş. r25 gibi çıkmaz dimi diye sordum bu çift silindir olması falan daha iyi çıkıyormuş. Tam düşünmeye başladım (amacım zaten tok bir ses almak öyle yüksek ses değil) ama tavsiye etmem cezalar arttı habire kesiyorlar egzozdan deyince geri kalsın dedim bi süre :mrgreen:
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
9
300 bakımını yaptırdım, usta 7100 kullanmış yağ olarak. Bakımdan sonra vites geçişleri rahatladı. Titresim zaten hissetmiyorum. Biraz daha atik oldu diye bilirim motor. Yada bakım oldu diye ben gazı biraz daha hızlı açar oldum. Debriyaj olayına gelince benimkinin de kavrama noktası değişmiş, alışmak lazım.

Egzoz sordum; orjinal akrepler 2bin tl üstü sadece başlık olarak, orjinale yakın replikalar da 750 tl dedi, bu aliexpressden gelenler mi dedim, onlar kötü bu orjinale daha yakın olanlardan dedi. Bir kaçtane takmış ses olarak ta güzelmiş. r25 gibi çıkmaz dimi diye sordum bu çift silindir olması falan daha iyi çıkıyormuş. Tam düşünmeye başladım (amacım zaten tok bir ses almak öyle yüksek ses değil) ama tavsiye etmem cezalar arttı habire kesiyorlar egzozdan deyince geri kalsın dedim bi süre :mrgreen:

hocam bakımı nerde yaptırdınız.
 
Katılım
8 Tem 2018
Mesajlar
8
arkadaşlar merhabalar, 6. viteste iken, ekranın 1.viteste göstermesi normal midir? Bir de, gazı kesince 6 yazıyor, gazı açınca tekrar 1e dönüyor. Benim, bilmediğim bir şey mi var acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:12 ----------

https://tr.aliexpress.com/item/Motorcycle-CNC-Aluminum-Alloy-Frame-Slider-Falling-Protector-Anti-Crash-Caps-Motocicleta-Accessories/32801741812.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.32772e0eTlFPCw

bir de, şu ürünü bizim 400 nk'ye taktırmak mümkün olur mu sizce? Ayrıca yeterli koruma sağlar mı?
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
53
UMAnın her işi rezalet,yazıklar olsun. Sat kurtul kardeşim, bilindik bişey al-rahat et...;)
Motosiklet için kötü bir yorum yapmam mümkün değil, bugün itibariyle kanunen peşine düştüm. Allah belalarını versin bunların başka bişey diyemiyorum. Yüzlerine tükürsen yağmur yağıyor şükür diyecekler... Sonuna kadar bunları her platformda bunları anlatmaya devam edeceğim. Başkalarıda mağdur olmasın
 

mse

Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
30
Herkese merhaba nk400 ile 6500 km yi devirdik şimdiye dek hiçbir sıkıntı yaşatmadı bana 5000 bakımında sadece yağ ile yağ filtresi değişiyor repsol marka yağ kullandım ben servis olarak ta istanbulda kylmotor u tek geçerim başka yere gitmem en temiz en ilgili servis orası bana göre radyatör koruması ile koruma takozu bakıyorum bu aralar onları taktırırsam motorum hazır ancak tr de bulamadım koruma takozu aliexpresste çok güzel takozlar var cfnin onlardan almayı düşünüyorum. Yakıt ortalamam ortalama 4.30/4.70 arası git gel yapıyor daha düşüremedim üstünede çıkaramadım
 
Katılım
24 May 2018
Mesajlar
14
Herkese merhaba nk400 ile 6500 km yi devirdik şimdiye dek hiçbir sıkıntı yaşatmadı bana 5000 bakımında sadece yağ ile yağ filtresi değişiyor repsol marka yağ kullandım ben servis olarak ta istanbulda kylmotor u tek geçerim başka yere gitmem en temiz en ilgili servis orası bana göre radyatör koruması ile koruma takozu bakıyorum bu aralar onları taktırırsam motorum hazır ancak tr de bulamadım koruma takozu aliexpresste çok güzel takozlar var cfnin onlardan almayı düşünüyorum. Yakıt ortalamam ortalama 4.30/4.70 arası git gel yapıyor daha düşüremedim üstünede çıkaramadım

Hocam bu yakıt ortalamasını hangi devirlerde kullanarak vs detay verebilirmisin çünkü benim motordamı sıkıntı var anlamadım içiyor resmen 6.5 7 leri gördüm 14 lt benzinle 210 felan yapabiliyorum ortalama %60 sakin %40 agresif ( oda arada aksiyon olsun diye) şehiriçi kullanıyorum
 

mse

Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
30
6.5 7 çok yüksek hocam ya kaç binde motorun ? Bende söylediğin gibi %60 sakin %40 agresif kullanıyorum top speed çok yapmam devirli kullanırım ancak dediğin rakamları hiç görmedim. Servise bi götür derim normalin üstünde çünkü yakıt ortalaman
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
İrityum buji şehir efsanesi arkadaşlar.Orjinal bujiyi alın kullanın.Boşa para vermeyin.
 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
361
Bende sıkıntı yok , özellikle bakım sonrasında baya düzeldi geçişler
 
Katılım
24 May 2018
Mesajlar
14
6.5 7 çok yüksek hocam ya kaç binde motorun ? Bende söylediğin gibi %60 sakin %40 agresif kullanıyorum top speed çok yapmam devirli kullanırım ancak dediğin rakamları hiç görmedim. Servise bi götür derim normalin üstünde çünkü yakıt ortalaman

5450 km de şuan pazartesi bakıma gidicem baktircam kesinlikle zaten abi benzin yetismiyo bas bas paraları benzine durumundayız😅
 
Katılım
20 Haz 2018
Mesajlar
2
6viteste 1 gosterme problemini bende yaşıyorum. Gosterge degisicek bu hafta
Bakalim gorucez

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------

Büyük geçmiş olsun-yaw gerçekten çok üzüldüm. İnsan çalışıp-çabalayıp, boğazından kısıp bir motosiklet alıp daha 1.000km'lerde böyle arıza yapması çok can sıkıcı. Şunu bir kez daha görmüş oldum; ucuz mal alacak kadar zengin değilim.Tekrardan geçmiş olsun-size bişey olmamış. Motor onarımı değil, yada kelle motor değişimi değil direkt paranızı geri isteyin bence.

Ayni sorunlar, ayni problemler. Muhtemelen benim motoru rodaj icin goturdugum servisteki motor senin motorundu. Yasadigin olaylardan haberim var.14 Mayista Antalya'dan sifir aldim. 980 KM de rodaj bakimi yapildi 1050 km de krank problemi oldu. Senin duydugun seslerde kranktan geliyordu muhtemelen. Rodaj bakimindan 2 gun sonra Topspeed denemesi yaptim , tekerleri isittim yaklasik 10 km yol aldim, su sicakligi 95lere gelince bi topspeed denemesi yaptim. 156 ya ciktigimda bi anda motor gaz yemedi ve garip sesler gelmeye basladi. Patirti cuturdu ilginc seslerdi , egsoz sesi cok degisikti ( sanki egsoz delinmis gibiydi ).

Servise gittigim de orda ogrendim gecenlerde de bu tarz bi problem olmus ve sifir motor takilmis. 30 mayista motoru teslim ettim. Motorda fabrikasyon hata oldugu tespit edildi ve motoru servise teslim etmemden 2 hafta sonra fabrika yeni engine gonderdi. Bugun ayin 20si ve hala motorum yok. Dun aksam usta motoru bugun cikartacagini soyledi.
Rica etsem bana iletisim bilgini verebilir misin? Yasal surecini yakindan takip etmek istiyorum.


Eklemeyi unutmuşum.

Alt motoe fabrika tarafindan değiştirildi. Ufak tefek servis kaynakli iscilik hatasi yasadim. Grenajlarin plastik contalari takilmamis, depoda benzin sıkışma yapiyordu fakat en son soylecegim seye kadar umursamamistim. Grenaj dan devam edelim... Dolayisiyla bi titreme sesi geliyordu. Onuda çözdük. Motor 1050 de değişmisti, 1400 de yag değişti. 2500 e kadar motoru sakin kullandim. 2500 de yagini tekrar değiştirdik ve yag filtresini temizledik (guzel bir temizlik olmuştu).
2500 den suan 4700 km ye kadar en ufak sorun yasamamistim.

Depoyu birgun fullesim ve motor butun gun guneste kalmisti. Motorun ustune oturdum depo kapagi yamuk gibi duruyordu. Anahtari takmamla pofffff. Heryer benzin oldu. Gosterye, kumandalara benzin geldi. Kumandalarda vs lekeleri cikarttik fakat gostergede inanilmaz lekeler oluştu. Gunduz vakti km dogru duzgun okunmuyordu(benzin mika cami eritiyormus). Servise gittim direk. Arizayi rapor ettirttim. Sebep şuydu; dedim ya iscilik hatalari diye en basta. Depo hava tahliye borusu sıkışmış (motor sökülüp takildiginda). Bu kabul edilebilir degil dedim. Kumandalar onemli degil fakat gostergenin degismesini istiyorum dedim.

Fabrikayi bilmiyorum fakat servis tamamen benden yana oldugu icin gosterge degisimini kabul ettiler.
Bu hafta içinde gosterge degisicek. Ayrica depodaki hava sikisma sorunuda çözüldü.

Servisin isciligi ne kadar kötü olsada yaptiklari hatayi telafi etmelerinden ötürü duygusal bağım var.

6.viteste 1.viteste gosterme sorunu yasadigimi yazdim. Belki hep yasiyordum, vitese hic dikkat etmiyorum. Gosterge degisince gecerse yazacagim.
Ciddi bir problem olarak görmüyorum. Sonucta kullanicisi olarak beni pek etkilemiyor.

4700km lik surecte motorumdan hic memnuniyetsizlik yaşamadım. Evet sorunlar oldu, yasanan sorunlar çözüldü. Telafisi yapıldı. Basta krank problemide benim hatamdi. Muhendis tarafindan aranip 300de neden bakim yaptirmadigim soruldu. Bana servis 300de degil 1000de gel dedi dedim. Yeni motoruna iyi bak dedi ve bir kac ipucu verdi rodajla ve bakimlarla ilgili.

Bu motoru almamis olsaydim adim gibi eminim aklim kalicakti. Daha dogrusu 400luk makinamda cbr250 yada mt25 de bu kadar keyif almayacaktim.

Koruma takozu soran cok olmus. 600rr takoz oluyor. Bi kere saga düşürdüm garajdan cikartirken. Motor agir ve tecrubesizdim. Takoz gercekten korudu. Yuksek hizla giderken devirsemde korur gibi duruyor.

10bin km daha bu motor bende.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst