Honda CBF250 GRi renk İstanbul Beylikdüzünde Çalındı

Katılım
22 Mar 2010
Mesajlar
79
oVA0Wk.jpg



7 haziran perşembe günü istanbul Beylikdüzü bauhaus bölgesinden 3 kişi tarafından çalındı.
34 EH 4100 plakalı 2006 model GRİ CBF250

fotoğrafta işaretlediğim yerler ayırt edici özellikleri.

depo solunda ezik var.
kılıfını değiştirdim gri-siyah renkli üzerinde honda yazıyor.
ayna değişti geometrik keskin köşeli ayna
ön sinyaller değişti ince led sinyal
sol tarafta KALE yazan yuvarlak etiket var.


gören olursa haber verirse sevinirim. 05376834944
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
https://i.hizliresim.com/oVA0Wk.jpg


7 haziran perşembe günü istanbul Beylikdüzü bauhaus bölgesinden 3 kişi tarafından çalındı.
34 EH 4100 plakalı 2006 model GRİ CBF250

fotoğrafta işaretlediğim yerler ayırt edici özellikleri.

depo solunda ezik var.
kılıfını değiştirdim gri-siyah renkli üzerinde honda yazıyor.
ayna değişti geometrik keskin köşeli ayna
ön sinyaller değişti ince led sinyal
sol tarafta KALE yazan yuvarlak etiket var.


gören olursa haber verirse sevinirim. 05376834944
Geçmiş olsun-umarım tez zamanda bulunur...
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
76
Beylikduzu beygah pazarinin d kapısından çaldılar. Benim motoru dragon 50
 
Katılım
22 Mar 2010
Mesajlar
79
motosikletim esenyurtta bulundu.1 ay sonra gece sokaga bırakmışlar biri polise haber vermiş buraya motor bırakıldı diye.ordan bana ulaşıldı motorumu teslim aldım. motoru çalınan herkes umarım motoruna kavusur.
esenyurt beylikdüzü cevresinde motoru calınanlar esenyurt devlet hastanesi ile necmettin erbakan parkı arasında kalan bölgede dolaşsın şansıznıza belki karşınıza çıkar.
 
Katılım
9 Tem 2018
Mesajlar
717
Motosikleti
Honda CBF 250
motosikletim esenyurtta bulundu.1 ay sonra gece sokaga bırakmışlar biri polise haber vermiş buraya motor bırakıldı diye.ordan bana ulaşıldı motorumu teslim aldım. motoru çalınan herkes umarım motoruna kavusur.
esenyurt beylikdüzü cevresinde motoru calınanlar esenyurt devlet hastanesi ile necmettin erbakan parkı arasında kalan bölgede dolaşsın şansıznıza belki karşınıza çıkar.

Hadi geçmiş olsun.. umarım hasar yada zarar da vermemişlerdir makineye
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
motosikletim esenyurtta bulundu.1 ay sonra gece sokaga bırakmışlar biri polise haber vermiş buraya motor bırakıldı diye.ordan bana ulaşıldı motorumu teslim aldım. motoru çalınan herkes umarım motoruna kavusur.
esenyurt beylikdüzü cevresinde motoru calınanlar esenyurt devlet hastanesi ile necmettin erbakan parkı arasında kalan bölgede dolaşsın şansıznıza belki karşınıza çıkar.

Çok sevindim kardeşim. Umarım hasarda yoktur.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
76
Geçmiş olsun inşallah benimki de bulunur.abi hırsızlığın cezası yokki en temiz iş ben alışveriş merkezinin otopark ında bile bağlıyorum bundan sonra kamera olsa ne olur.kim bulucak onları polis ilgilenmiyor ki.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Geçmiş olsun. Araç takip sitemi tak 150 lira civarında her şey dahil.

YRA eğitiminde takip cihazı taktırmış birisiyle konuştum. Evde dururken cihaz, motor çalıştı diye ikaz vermiş ve camdan baktığında motoru giderken görmüş. Hemen karakola gidip durumu polislere bildirmiş ve o anda motorun sabit durduğu yere gidilmesi gerektiğini söylemiş. Ekiplerin devriyede olduğunu geldiklerinde gideceklerini söylemişler. 1-2 saat sonra, zaten gps sinyali çoktan ulaşılamaz olduğunda motorun son görüldüğü yere girmişler. Kimseyi görememişler.

Makinelileri eline alıp aşiretinle beraber gps sinyali gelen yere kendin gideceksen gps alınabilir. Böyle bir tipsen zaten motorunu çalmazlar. Yoksa gps, telefondaki pin kodu gibi. Çalındıktan sonra sana bir faydası yok.

Şu forumda ne çalınma-bulunma-bulunamama hikayeleri var. Vatandaş-hırsız-emniyetle ilgili ne yazılan-çizilen var. Gerçekten kitap olur.

Mastikos kardeşim, motor çalındığında üzerinde kilit var mıydı?
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
76
Polisin işi gücü yok senin motorunu bulmaya gidecek. Çalınan mal çalınmıştır.polis amcaları yormaya gerek yok.onlar alsın maaşı got büyütsün.
Benim motorunda çalıyorlar .kaldırımdan indiriyorlar.1 2 metre gidiyorlar .karşı binadan komşu polisi arıyor motoru çalıyorlar diye .orda devriye atan ekip otosu geliyor.napiyosunuz diyor . bunlara benzin bitti benzin almaya gidiyorum diyorlar.kimliklerine bakıp saliyolar ruhsat sorma falan yok.karakola gidiyorum diyorum böyle böyle polisin ruhsat sormak zorunda değil diyorlar.gbtye sokmuslar kim oldukları belli bulun diyorum.buluruz bulmayiz seni ilgilendirmez diyorlar.bu zihniyette ki bütün polislerin Allah belasını versin.amin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst