Gezegen veya astronomi bilgisi olan yardımcı olabilirmisiniz?

Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Ne jupiteri saçmalamayın. Bildiğin venüs işte, başka bir gezegen olamaz genelde aya yakın görünür.

jüpiter nereden çıktı yaa :D venüs diyecektim, gezegenleri karıştırdım pardon.

niye venüs çünkü ben onu çocukluk zamanlarında merak ediyordum ve nasıl oldu hatırlamıyorum ama onun venüs olduğunu öğrenmiştim, evet venüs diye hatırlıyorum tabi bu çok eskiden edindiğim bilgi ve doğrusu şimdi ne olduğunu merak etmiyorum :)

hatta şunu hatırlıyorum, gezegen bir yıldız gibi parlamaz ki diyordum o zamanlar ama meğersem geceleri o gezegene güneş yansıyor ve bizde o yansımadan ötürü onu parlak bir yıldız gibi görüyormuşuz olay bu.
 
Katılım
24 Ocak 2018
Mesajlar
42
Arkadaşlar uydu o.Gezegenler çıplak gözle o kadar net görünmez.

Yapay uydulardan bahsediyorsanız kendi kendine o şiddette bir ışık yayacak bir uydu yok uydular sadece gökyüzünün karanlık olduğu ancak uydunun güneş ışığı almaya başladığı sabah saatlerinde güneş ışığını yansıttıkları zaman çıplak gözle görülebilir. ISS nin de en net görüldüğü saatler o zamana denk gelir. Bilgi olsun diye. :)
 
Katılım
23 Mar 2016
Mesajlar
423
Arkadaşlar uydu o.Gezegenler çıplak gözle o kadar net görünmez.

Kadın haklı; bakıyorum bakıyorum, göremiyorum dünyayı. Demek ki gezegenler çıplak gözle görülemiyor. Peki yıldızlar için de aynı şeyi söyleyebilir miyiz sayın Ahmet Mete Işıkara?

Konunun başında hokahey ile söylemiştik lakin, tekrarlayayım. Bahsi geçen tanımlanamayan nesne Satürn. Gezegen demek isterdim lakin gezegenlerin çıplak gözle görülemediği kanısına vardık az önce. Tümevarım yöntemiyle, Satürn bir gezegen değildir.

Sky Map'in yalancısıyım elbette; Stellarium'u henüz inceleme fırsatım olmadı.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Kadın haklı; bakıyorum bakıyorum, göremiyorum dünyayı. Demek ki gezegenler çıplak gözle görülemiyor. Peki yıldızlar için de aynı şeyi söyleyebilir miyiz sayın Ahmet Mete Işıkara?

Konunun başında hokahey ile söylemiştik lakin, tekrarlayayım. Bahsi geçen tanımlanamayan nesne Satürn. Gezegen demek isterdim lakin gezegenlerin çıplak gözle görülemediği kanısına vardık az önce. Tümevarım yöntemiyle, Satürn bir gezegen değildir.

Sky Map'in yalancısıyım elbette; Stellarium'u henüz inceleme fırsatım olmadı.

yaptığın hiç hoş değil, şu anda aramızda bir çok kişinin doğru bildiği yanlışlar vardır ama bu demek değil ki birisi gelip bu yüzden bizimle dalga geçsin.

neden iyi bir insan olmayı denemiyorsunuz? yapmayın, burada paylaşım yapıyoruz ve hepimizin kafası farklı şeylere çalışıyor ve farklı şekilde çalışıyor ama ortak gayemiz saygı ve sevgi çerçevesinde faydalı bilgiler paylaşmak ve yardımlaşmak.

yardımlaşmak sadece maddi olmaz arkadaşlar, manevi yardımlaşmak da çok önemli ve siz şu anda manevi olarak zarar veriyorsunuz.
 
Katılım
23 Mar 2016
Mesajlar
423
yaptığın hiç hoş değil, şu anda aramızda bir çok kişinin doğru bildiği yanlışlar vardır ama bu demek değil ki birisi gelip bu yüzden bizimle dalga geçsin.

neden iyi bir insan olmayı denemiyorsunuz? yapmayın, burada paylaşım yapıyoruz ve hepimizin kafası farklı şeylere çalışıyor ve farklı şekilde çalışıyor ama ortak gayemiz saygı ve sevgi çerçevesinde faydalı bilgiler paylaşmak ve yardımlaşmak.

yardımlaşmak sadece maddi olmaz arkadaşlar, manevi yardımlaşmak da çok önemli ve siz şu anda manevi olarak zarar veriyorsunuz.

Beni daha iyi tanıdığınızı sanıyordum Yüzbaşı Doge. Aşağılamak huyum değildir; arada herkes cahilce şeyler söyler, biz dahil. Lakin aşırı ciddiyet de huyum değildir, hayatı bir yere kadar ciddiye alınmaya değer buluyorum. Dolayısıyla biraz latifeyi kaldıracak özgüvene sahip olacağımızı düşünüyorum.

Şahsınıza söylediğim bir şeyden alınırsanız belirtmekten çekinmeyin elbette, üç günlük dünya için birbirimizi mi kıracağız? Evrende iki toz zerresi kavga etse n'olur, etmese n'olur.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
saat 21.41 güney yönünde ay'a bakın. sağında Jüpiter solunda Satürn var.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saat 21.41 güney yönünde ay'a bakın. sağında Jüpiter solunda Satürn var.

Ay'a baktım ay beyaz, kıza baktım süt beyaz, cebe baktım para az, bu kız bana yaramaz.

Ahiretli Namık
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Bildiğimi söyledim ne var bunda.sanki venüs satürn dyenlerin hepsi uzaybilimci.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------

Madem siz de eminsiniz neden bunca insan tartışıyor demekki kimse net bir şekilde bilgi sahibi değil.
Yine bildiğim kadarıyla bir uzay araştırma aracı yada uydu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst