Nk ya Driftlerin debriyaj balatalari uyuyormu?
Kaç saç,kaç balata olacak bilgisi olan var mı?
Bloğu yarmadan bilgi alabilirsem ona göre sipariş geçicem motoru haybeye yatirmak istemiyorum.
Arıza;3. ve 4. viteste rampada bağiriyor 50km hizi geçmiyor,düzdede hissedilir kaçirma var.
1.2,5,6 da sıkıntı yok.motora yeni yağ koydum balata bitik oldugu için yağı hemen kararatti.
Motoru kullanan yeğenim,süzme apaçidir.
Kendim yapacağim.
Kaç saç,kaç balata olacak bilgisi olan var mı?
Bloğu yarmadan bilgi alabilirsem ona göre sipariş geçicem motoru haybeye yatirmak istemiyorum.
Arıza;3. ve 4. viteste rampada bağiriyor 50km hizi geçmiyor,düzdede hissedilir kaçirma var.
1.2,5,6 da sıkıntı yok.motora yeni yağ koydum balata bitik oldugu için yağı hemen kararatti.
Motoru kullanan yeğenim,süzme apaçidir.
Kendim yapacağim.
Son düzenleme: