Honda Honda VFR800X Crossrunner Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ağu 2015
Mesajlar
16
Shad'ı ülkeye bildiğim kadarıyla MOTOVENTO ve ANES motor getiriyor hangisi ithalatçı emin değilim.

Tavsiyem shad'ın kendi sitesinden motor model ve yılına göre arama yapıp buradan araştırmanız. Eğer yurtçinde bulamazsanız ebay yada amazon tarzı mutlaka paypal ile ödeme kabul eden bir yer site olsun.

Şu anda VFR 800F'im de kappa yan çantalar givi topcase kullanıyourum ve hiç bir sıkıntıda yaşamadım.

VFR800x'i me herhangi bir şey takmadan satılığa çıkardım zaten.

bilgi için teşekkür ederim anes'i aradım çanta var fakat vfr için ellerinde taşıma demiri yok yurt dışı sitelerinde ise silverstone dye bir sitede bulabildim ancak onunda kargosu büyük ihtimalle üründen daha pahalıya gelecektir

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------

bu cumartesi son kararımı verip motorumu verip yerine VFR800x almayı düşünüyorum günlük ortalama 60 km işe gidiş geliş hafta sonları ise 200-300 km yol yapacağım büyük ihtimalle vtec nadiren açarım açsada maksimum 5-10 km yakıt tüketimi ile ilgili farklı farklı yorumlar aldım 5,50 yakanda var ortalama 7 litrede günlük kullananlar ortalama yakıt tüketiminiz ne kadar
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
204
Merhaba,
Vfr 800X Crossrunner larda ön fren kaliperleri kaç pistonludur ve ayrıca 2015 model öncesi ve sonrasında bir değişiklik varmıdır
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
204
Merhaba,
sanırım forumun bu kısmı pek hareketli değil yinede danışmak isterim,VFR800X Crossrunner almayı düşünüyorum, ikinci el piyasası ne durumdadır.
2011 veya 2012 model max 50.000 Km olan makinaların piyasa değerleri sizce ne kadar olmalıdır(Kaza vb. durumları olmayanları için.
 
Katılım
5 Ara 2015
Mesajlar
215
Merhaba arkadaşlar,
Abim 2012 model bu motordan aldı. Vites geçişleri sertmiş. Problem ne olabilir? Şanzuman yağı benim YBR 125'im deki motor yağı ile birlikte mi yoksa ayrı mı konuluyor?
 
Katılım
26 May 2007
Mesajlar
26
Yıl olmuş 2018 , konu başlığındaki cevaplar 2011 yılında verilmiş ve omesajda bir cevap vardı “ kim buna 28000 gayme verecek çok merak ediyorum “diye
Yıl 2018 Bugün itibarı ile ikinci el bir 2011 motora istenen en ucuz fiyat 28000 tl....
 
Katılım
27 Eki 2003
Mesajlar
117
İyi forumlar.
Bu başlık olduğu için ayrıca konu başlığı açmadım. Ancak görülüyor ki başlık çok hareketli değil..
2011-2014 model aralığındaki VFR 800X (önceki kasa) almayı düşünüyorum. Sorularım şunlar.
Bu kasaya özel kronik sorun var mı?
2 el de bu makinada bakılması gereken yer&durum var mı? (Genel 2. el motosiklet alımında bakılması gerekenler harici)
Yakıt ortalaması nedir. (Normal kullanımlarda. %60 şehir içi %40 çevre yolu v.s)
Bakım maliyetleri ne kadardır.?
Gerçek kullanıcı yorumlarını alabilirsem memnun olurum İyi geceler..
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
491
Ayın 9'unda 2018 kasa bir VFR 800X alarak aranıza katıldım. Bir iş seyahati ve bir de ufak bir cerrahi operasyon sonucu motoru ancak haftaya teslim alabileceğim. Aldığımda yorumlarımı sizler ile paylaşırım.
 
Katılım
27 Eki 2003
Mesajlar
117
İyi forumlar.
Bu başlık olduğu için ayrıca konu başlığı açmadım. Ancak görülüyor ki başlık çok hareketli değil..
2011-2014 model aralığındaki VFR 800X (önceki kasa) almayı düşünüyorum. Sorularım şunlar.
Bu kasaya özel kronik sorun var mı?
2 el de bu makinada bakılması gereken yer&durum var mı? (Genel 2. el motosiklet alımında bakılması gerekenler harici)
Yakıt ortalaması nedir. (Normal kullanımlarda. %60 şehir içi %40 çevre yolu v.s)
Bakım maliyetleri ne kadardır.?
Gerçek kullanıcı yorumlarını alabilirsem memnun olurum İyi geceler..

belliki bu makinanın kullanıcısı az... Hala bir yorum bile yok..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------

Ayın 9'unda 2018 kasa bir VFR 800X alarak aranıza katıldım. Bir iş seyahati ve bir de ufak bir cerrahi operasyon sonucu motoru ancak haftaya teslim alabileceğim. Aldığımda yorumlarımı sizler ile paylaşırım.

merakla bekliyorum.
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
491
belliki bu makinanın kullanıcısı az... Hala bir yorum bile yok..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------



merakla bekliyorum.

Haftasonu dikişleri patlatmışım. Sözde Pazartesi motoru teslim alacaktım. Şimdi önümüzdeki Pazatesi'ye kadar zorunlu istirahat.
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
491
3 günde 500 km iyi bir mesafe olsa da motor hakkında yorum yapmak için çok kısa. Fakat ya ben geçen 3 sene ve 39000 km sonrasında Tenere'ye çok alışmışım ya da ben motora değil katıra binmeliyim. VFR bana fazla alengirli ve araba gibi geldi. Bir de rodajdayım diye sakin sakin gidiyorum ama motor yol isteyip duruyor. Bu motor bu benzin fiyatları ile ocağıma incir ağacı dikecek galiba.
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
204
Merhaba , 2011 model vfr 800 x kullanıyorum ve haftasonu motoru yıkattıktan sonra uzun ve kısa farlar yanmamaya başladı.Şimdi sadece uzun farlar+parklar yanıyor.Sele altında sigorta kutusuna ulaştım ama farlar ile ilgili sadece röle olduğunu gördüm.Ön tarafta bir yerde jak grubu olmalı onada baktım herhangi bir ark vs var mı diye ama tam olarak ulaşamadım.Çözüm ile ilgili bilgisi olan var ise yardımcı olabilir mi?
 
Katılım
7 Ağu 2018
Mesajlar
11
Sevgili arkadaşlar gelecek hafta 2. el bir Vfr 800 x alacağım. Birkaç aday zaten belli aralarından birine karar vermeye çalışıyorum ama biraz zorlandım açıkçası, bu yüzden birkaç şey danışmak istiyorum. Fabrika çıkış haliyle alsam orijinal çanta seti, koruma demirleri, orta sehpa, öncam vs vs gibi gerekli aksesuarlara yaklaşık ne kadar para gerekir?
Birde 2105-2016 model arasında gidip geliyorum bütçe yüzünden, az km 2015 mi yoksa çok km 2016 mı siz ne tavsiye edersiniz, bildiğim kadarıyla 2015 ten sonra birkaç değişiklik yapılmış?
 
Katılım
4 Ara 2018
Mesajlar
8
Merhabalar 2016 çok kilometre ben olsam tercih ederim ve yine benim gözümde rektefiyesiz temiz bir binişle 250k görür görüşündeyim yanlış biliyorsam 15 ile 16 arasında ayarlanabilir cam harici bir fark yok alırken bende çok araştırmıştım yakıt konusu ise çok abartılıyor diye düşünüyorum uzun yolda 4.5 lt gördüm 140 150 bandını yani vtec açmadığın sürece 100 110 km hız diyelim ben çok memnunum açıkçası çanta vb ekipmanlar önemli örnek verecek olursam sarj soketi takmasıyla birlikte 250 tl orta kalite,telefon tutacağı 400 tl arka çanta orjinal honda alırsan demiriyle 4 k yı bulmakta yurtdışından hava filtresi getirttim k&n 850 tl takmasıyla birlikte orjinaline 320 tl istenmişti hondada gittim k&n aldım,lastik desen uçtu gitti yeni tarih road 4 alsan 2100 tl takmasıyla birlikte,ön cam yeterli gelmiyor marka bi cam alsan en kötüsü 600 1400 arası değişen bir bantta vel hasıl motor güzel ama aksesuar ve bakım maliyetleri şuanki piyasada uçmuş görünüyor bence güzel dolu bir motor alın
 
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
45
Merhaba arkadaşlar,
2019 model sıfır crossrunner alacağım. Benim bu motorda tek bilmek istediğim şey yüksek süratlerde kafa sallama var mı ?
 
Katılım
8 Mar 2010
Mesajlar
89
İyi akşamlar,
Aranıza mat siyah 2015 vfr 800 ile katıldım arkadaşlar,
Motorumun ufak tefek kozmetiği dışında bir sıkıntısı yok şimdilik.
Elcikleri çatlak makinanın ve bant ile duruyor. Değiştirmek istiyorum önereceğiniz bir ürün var mıdır?
 
Katılım
6 Ocak 2015
Mesajlar
66
Burayı bir hortlatayım. :)

AF713-F02-2-FBF-42-E5-8944-2807-B4352-D53.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst