Merak edip arastirdim.
Motorda revizyon var 5hp artis ve alt orta devirlerde tork daha etkili olacak sekilde.
Abs+elcik isitma ve 2kademeli torque control sistemi standart olacak sekilde uretimde.
Sele farkli.Yukseklik ayarlabilir 2cm kadar.
Led Far sistemi sahane olmus onuda belirteyim. Arka fren lambalari +sinyaller degisik otomatik kapanan sinyal sistemi
Hafifletilmis jantlar
Farkli karenaj tasarimi.
Suspansiyon sistemi gelistirilmis bence muthis bir suspansiyon sistemi var.
Gosterge paneli degisik
+vites ve yakit gostergesi.
Frende revize var yazmislar ama teknik detayi bilmiyorum.
Yakitta %10a yakin dusus varmis
Kisacasi butun eksikleri gidermisler farkli ve daha pahali bir uretim olusmus...
Lastiklerde degisme var yanilmiyorsam.
Ort. Yakit 6.2 gosteriyor rodaj sonrasi rahatlikla 5lere iner diye dusunuyorum. Sert kullanan bir soforum.
Motorda revizyon var 5hp artis ve alt orta devirlerde tork daha etkili olacak sekilde.
Abs+elcik isitma ve 2kademeli torque control sistemi standart olacak sekilde uretimde.
Sele farkli.Yukseklik ayarlabilir 2cm kadar.
Led Far sistemi sahane olmus onuda belirteyim. Arka fren lambalari +sinyaller degisik otomatik kapanan sinyal sistemi
Hafifletilmis jantlar
Farkli karenaj tasarimi.
Suspansiyon sistemi gelistirilmis bence muthis bir suspansiyon sistemi var.
Gosterge paneli degisik
+vites ve yakit gostergesi.
Frende revize var yazmislar ama teknik detayi bilmiyorum.
Yakitta %10a yakin dusus varmis
Kisacasi butun eksikleri gidermisler farkli ve daha pahali bir uretim olusmus...
Lastiklerde degisme var yanilmiyorsam.
Ort. Yakit 6.2 gosteriyor rodaj sonrasi rahatlikla 5lere iner diye dusunuyorum. Sert kullanan bir soforum.