150-200cc Günümüz Fiyatlarında Motor Almak

Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
seviyesiz tipler ne kadar çoğalmış bu forumda dikkat ediyor musunuz?
 
Katılım
30 Nis 2018
Mesajlar
47
Sen mondial al bende de var daha hiç pişman olmadım.

dostum 150 mi 180mi hangisi sence günde geliş gidiş 12km yol yapcam işe. ayrıca arada haftasonları kamp ıcın 200km civarı yol yaparım (arada dediysem 2-3ayda 1) arkadaşımla.. görünüşü zaten 10 numara hangisini tavsiye edersin

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

tvs apache 180 , hero karizma olabilir , benelli bn 251 de olabilir ki bence senin bütçende en iyi alternatif benelli bn 251 dir absli , metzeller lastikli 25 beygir gayet güzel bir motor

apacheyi incelicem.. fakat neden apache neden z one değil gerekçelerini yazarmısın dostum acaba

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:00 ----------

valla mesajı attığımdan beri inceledim 200 muhteşem tasarım hem 10k 12k falan olur tahminimce titreşim varmış sadece gerisi iyi diyorlar.. 200lük olsa alırımda oda gelecekmiş ama işte gelecekmiş yani kaç aydır :)
 
Katılım
5 Ocak 2018
Mesajlar
198
200km yol değil, Tvs alırsan tornavida, pense hayatında normal kullandığın araçlara dönüşmez. Bir Japon olmasa da bir Mondial, Kuba vs ile de karşılaştırılamaz
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Biri sevabına çeviriversin

200 kilometre yol sıkıntı çıkaracak kadar uzunlukta bir yolculuk değil

TVS markalı motosikletlerden alırsan diğer ucuz markalı motosikletlere göre daha az sorun yaşarsın. Daha az sorun yaşadığından dolayı tamir işlerinde çokça kullanılan tornavida, pense gibi araçlar günlük rutininin içinde yer bulmaz.

Sağlamlikları ve sorun çıkarmamaları ile bilinen Japonya menşeili motosiklet markaları gibi olmasa da bile çokça sorun çıkardığı bilinen ve dayanıklılığı şüphe uyandıran Çin'den motosiklet parçaları getirip Türkiye'de montaj yapan Mondial, Kuba gibi markalar kadar da sıkıntı çıkarmaz.
 

127

Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
612
2. el pulsar 200ns alırdım ben abs li ve açık ara bu listede ki en iyisi. 11-12 ye filan bulunur 2017 ler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------

Ayrıca sıfır pulsar ları daha ucuza bırakıyorlar 14 e filan bulunur hatta daha ucuza şehir dışında filan.
 
Katılım
20 Haz 2018
Mesajlar
675
200 kilometre yol sıkıntı çıkaracak kadar uzunlukta bir yolculuk değil

TVS markalı motosikletlerden alırsan diğer ucuz markalı motosikletlere göre daha az sorun yaşarsın. Daha az sorun yaşadığından dolayı tamir işlerinde çokça kullanılan tornavida, pense gibi araçlar günlük rutininin içinde yer bulmaz.

Sağlamlikları ve sorun çıkarmamaları ile bilinen Japonya menşeili motosiklet markaları gibi olmasa da bile çokça sorun çıkardığı bilinen ve dayanıklılığı şüphe uyandıran Çin'den motosiklet parçaları getirip Türkiye'de montaj yapan Mondial, Kuba gibi markalar kadar da sıkıntı çıkarmaz.

 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Merhaba arkadaşlar . Küçük bir motor nasıl olur sorusunun yanıtıdır msx :)
tamam güzeldir markadır. Belki de sorun çıkarmayan bir motordur .Fakat gerçekten küçüktür. Benim boyum 1,71 cm. bana bile küçüktür. Zaten yukarıda ki ihtimaller içinde de yoktur .
Diğer motorları kullanmadığım için yorum yapamam fakat bajaj ns200 çok iyi bir seçim olur. cf150 yi fuarda gördüm inceledim .Çok iyi bir malzeme kalitesi olduğunu düşünmüyorum .Karenajları çok zayıf görünüyor.

Küçük falan diyenler olsa da ben yine tavsiyede bulunayım, Honda Msx 125 2017-18 model, ABS'li de, 100 km'de 1.8-2 lt arası yakıyor, benzinden tasarruf cebine inanılmaz faydası oluyor, 25 TL'ye 200km yi rahat geçiyorsun, servisi uygun ve sonuçta Honda'nın düzgünlüğü kalitesi var. Benim boy 1.82cm kiloda 80'ler civarı, ilk başta oturması bana acayip gelmişti ancak 1 yılı geçti şimdi çok rahatım, trafikte iğne deliğinden geçiyor, kontrolü hem eğlenceli hem de kolay, kendini büyük bir motordaymışsın gibi hissettiriyor, 100 km'ye rahat çıkıyor, eğimli yerlerde 120 km'yi geçiyor, 130'u bile gördüm, ABS olması da dururken güven veriyor.

görünümüne herkes hasta, hergün birilerinin hoş bir laf attığını dükkanımın önündeyken duyuyorum, uzun yol için de geçen sene 1200 km kamplı bir marmara gezisi yaptım, istanbul geyikli,asos, kazdağlarını gezdim, en ufak derecede üzmedi, fotoğrafta gördüğün üzere eşek gibi de yükledim bana mısın demedi, ağustos başı da amasra'ya git gel 900-1000 km civarı yapacağım, selesi serttir, 100-150 km de bir dinlenirsin olur biter, onun dışında hiç sıkıntı çıkartmıyor.

Netice olarak büyük motorlar ve scooterlar kullanmış biri olarak hayatımdaki en eğlenceli motor bu oldu, 16 senelik tecrübem bunu söylüyor gerisini sen düşün :)

https://prnt.sc/k70486
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Adam uzun yol yapacağım diyor , kampa gideceğim diyor 200km yollardan bahsediyor. Ufacık motosikletin üzerinde bunlar yapılırmı sayın 16 senelik tecrube ? kaldıki msx denilen motosiklet bir zamanlar vespanın çıkarmış olduğu akımı yavaş yavaş devralmakta ufak tefek motosikletlerle bu arkadaşın istekleri karşılanmaz bir kere bunu söylemem gerekiyor.

Pulsar200Ns kullandığım için söylemiyorum ama bu yazdığın motosikletler arasında kaldıysan hiç düşünmene bile gerek yok pulsarı200Ns 'i almak için.

* yedek parçası
* servis ağı
* gidişi ve duruşu
* genel anlamdaki duruşu
* uzun yolda sollamalardaki rahatlık
* yakıt fiyat ve performans olarak daha birsürü neden sayılır pulsar olması için.

bu seçeneklerin içinde bana göre tek seçenek hiç düşünmeden Bajaj Pulsar200NS

Pulsardan Africa Twin gibi bahsetmişsin. Bilmiyorum farkında mısın ancak Pulsar'da küçük hacim bir motosiklet. Sollama falan demişsin ancak buda göreceli bir şey 80'le giden kamyonu sollamak var 130-140 la seyreden otomobili sollamak var. 80-90 km hızla giden kamyonu CBF ile bile sollayabiliyorum. Yedek parça sağlamlık servis rahatlık konusuna girmiyorum bile çünkü kıyas kabul etmez. Konu sadece sollama olaydı en hızlı giden en yüksek devir çeviren motosikletler uzun yol için en fazla tercih edilen motosikletler olurdu.
Ayrıca uzun yolun motosikletle de çok fazla alakası yok, her türlü motorla uzun yol gidilebilir, bu biraz da sizin tercih ettiğiniz yol ile alakalı. Vespa ile Afrika turu yapanlar bile var illa ekstrem bir örnek vermek gerekirse (buyur ig; @worldvespa)Küçük motorla biraz daha yavaş gidilir ama gidilir sonuçta iş sizde bitiyor motor falan yalan dolan. Hatta yol dışına çıkıldığında küçük hacım motorların hafif, az yakıt ile uzun menzil gidebilmesi, tamiri bakımı ucuz olmasından dolayı avantajlı olduğunu düşünüyorum. Görsellik konusu da tamamen kişiden kişiye değişir bu da oldukça subjektif kısacası bu konu da da katılmıyorum. Kısacası ben bir önce ki mesajımda GV 250'ye de bakabilirsin demiştim ama bu durumda seçenekler arasından pulsarı tercih ederdim çünkü 150-125 cc motorlara 9000-10000 tl verilmez.
 
Katılım
17 Eki 2017
Mesajlar
479
Pulsardan Africa Twin gibi bahsetmişsin. Bilmiyorum farkında mısın ancak Pulsar'da küçük hacim bir motosiklet. Sollama falan demişsin ancak buda göreceli bir şey 80'le giden kamyonu sollamak var 130-140 la seyreden otomobili sollamak var. 80-90 km hızla giden kamyonu CBF ile bile sollayabiliyorum. Yedek parça sağlamlık servis rahatlık konusuna girmiyorum bile çünkü kıyas kabul etmez. Konu sadece sollama olaydı en hızlı giden en yüksek devir çeviren motosikletler uzun yol için en fazla tercih edilen motosikletler olurdu.
Ayrıca uzun yolun motosikletle de çok fazla alakası yok, her türlü motorla uzun yol gidilebilir, bu biraz da sizin tercih ettiğiniz yol ile alakalı. Vespa ile Afrika turu yapanlar bile var illa ekstrem bir örnek vermek gerekirse (buyur ig; @worldvespa)Küçük motorla biraz daha yavaş gidilir ama gidilir sonuçta iş sizde bitiyor motor falan yalan dolan. Hatta yol dışına çıkıldığında küçük hacım motorların hafif, az yakıt ile uzun menzil gidebilmesi, tamiri bakımı ucuz olmasından dolayı avantajlı olduğunu düşünüyorum. Görsellik konusu da tamamen kişiden kişiye değişir bu da oldukça subjektif kısacası bu konu da da katılmıyorum. Kısacası ben bir önce ki mesajımda GV 250'ye de bakabilirsin demiştim ama bu durumda seçenekler arasından pulsarı tercih ederdim çünkü 150-125 cc motorlara 9000-10000 tl verilmez.

Bak öneri olarak tamam güzel bir öneride bulunmuşsun ama bazı yerlerde sende söylediklerinle çakışıyorsun . sen şimdi pulsar ve cbf'imi karşılaştırdın msx'imi anlattın bi oku istersen yazdıklarını.
Msx'ile uzun yol yapan adam macera arıyodur bu kadar basit. küçük hacimli dediğin motosiklet 24.5 beygir. bunun şu anda cbf'in iki katından fazla yapıyor msx'e girmiyorum bile yani bu Türkiyede pulsar kullanmayan insanların hiç birisi pulsarı bilmiyor bende alırken tereddütlüydüm ama ben şunu bilir şunu söylerim bu seçeneklerden yola çıkacak olursak alınacak tek motor ;
gerek maddi kar olarak pulsar
hız ivmelenme durma güvenlik abs su soğutması vs olarak pulsar
satış kolaylığı olarak pulsar
yedekparça ve servis olarak pulsar.
Gazı açtığın zaman 140-150kmh ile rahat gidebileceğin motosiklet gene pulsar daha kimseye laf anlatmayacağım bu konu altında sadece bu konu için geçerlidir :) kolay gelsin
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
Bak öneri olarak tamam güzel bir öneride bulunmuşsun ama bazı yerlerde sende söylediklerinle çakışıyorsun . sen şimdi pulsar ve cbf'imi karşılaştırdın msx'imi anlattın bi oku istersen yazdıklarını.
Msx'ile uzun yol yapan adam macera arıyodur bu kadar basit. küçük hacimli dediğin motosiklet 24.5 beygir. bunun şu anda cbf'in iki katından fazla yapıyor msx'e girmiyorum bile yani bu Türkiyede pulsar kullanmayan insanların hiç birisi pulsarı bilmiyor bende alırken tereddütlüydüm ama ben şunu bilir şunu söylerim bu seçeneklerden yola çıkacak olursak alınacak tek motor ;
gerek maddi kar olarak pulsar
hız ivmelenme durma güvenlik abs su soğutması vs olarak pulsar
satış kolaylığı olarak pulsar
yedekparça ve servis olarak pulsar.
Gazı açtığın zaman 140-150kmh ile rahat gidebileceğin motosiklet gene pulsar daha kimseye laf anlatmayacağım bu konu altında sadece bu konu için geçerlidir :) kolay gelsin

Anlatmak istemiyorsun belki ama okuyunca merak ettim, 140-150 km/hız ile pulsar ns 200 ile mi rahat gidilecek, doğru mu okuduk?
Eğer doğruysa ben katılmıyorum.
Kullandım 4 veya 5 sefer 30 40 km her seferinde, 100 km geçince keyif vermesini düşünmüyorum hiç güven vermiyor rezil bişey.
Az yavaş gidip keyifle sürerim ybr yada Cbf binerim kendi fikrim, selamlar herkese.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Konu ile kismen alakali olarak;

Bedelli askerlik nedeniyle malum siteye motosiklet ilanlari düşmeye başladi.

Takip etmek lazim,hesapli araçlar denk gelir.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,528
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ecnebiler top speedin yanına cruising speed diye de bir kavram eklemişler. Pulsar iyi, hoş, son hız olarak 140-150 görürsün, dişli değişimiyle daha da üst hızlara çıkmak mümkün ama sürekli o hızda uzun süre sağlıklı bir şekilde gidemezsin. Yakıt tüketimi artışı, aşırı vibrasyon, motorun ömründen yeme vs pek çok sıkıntıyla karşılaşırsın. Ben de tek silindir 250 cc kullanıyorum, daha bu haftasonu İstanbul-Ankara yaptım döndüm. Bence Pulsar veya aynı segmentteki motorun cruising speedi 110-130'tur. Ha yukarıda dedikleri gibi 125'likle de seyahat edilir, ben 150'likle İstanbul-Bodrum yapıp dönmüştüm. Yapılmasına yapılır da bir zamandan sonra kabak tadı veriyor.
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
CBR125R, CBR250R, MSX125, APACHE önerebilirim. Yeni motosiklettense ikici el alman şu anki koşullarda seni daha mutlu edecektir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst