- Katılım
- 18 Mar 2017
- Mesajlar
- 384
Teşekkürler videoyu ne zaman paylaşacaksınız? Belki daha iyi fikir oluşur. Ama ben yine de geçmeyi düşünüyorum. Yeri gelir elimle de götürürüm. Sıkıntı değil. Fotoğraflarda gözüken yerlerde zemin fena değil gibi gözüküyor. Ama tabi yer yer değiştiğini söylüyorsunuz.
Peki Bayburt'tan Of'a mı? Of'tan Bayburt'a mı? daha mantıklı. Farkeden bişey var mı?
Peki Bayburt'tan Of'a mı? Of'tan Bayburt'a mı? daha mantıklı. Farkeden bişey var mı?