hayat sürünce güzel :) tek başıma 9 gün 4.350 km'lik güney doğu turum

Katılım
18 Mar 2017
Mesajlar
384
Teşekkürler videoyu ne zaman paylaşacaksınız? Belki daha iyi fikir oluşur. Ama ben yine de geçmeyi düşünüyorum. Yeri gelir elimle de götürürüm. Sıkıntı değil. Fotoğraflarda gözüken yerlerde zemin fena değil gibi gözüküyor. Ama tabi yer yer değiştiğini söylüyorsunuz.

Peki Bayburt'tan Of'a mı? Of'tan Bayburt'a mı? daha mantıklı. Farkeden bişey var mı?
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
video için biraz daha bekleyeceğiz :) bu arada mantıklı olanı elbette of üzerinden çaykara istikametinden bayburt yapmak. bu şekilde yaparsanız aşağıdan başlayıp zirveye çıkıyorsunuz. ama bayburttan gelirseniz yukarıdan yaylalardan gelip ineceksiniz. ki bu bence çok keyifli olmayacaktır. bu arada zemin yukarıya yaklaştıkça çamur oluyor. çamurda lastikleriniz kaplanırsa ilerlemez. daha önce scooter ile başıma geldi çünki. dikkatli olun gittiğinizde münkünse 2 kişi gidin en az.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------

Teşekkürler videoyu ne zaman paylaşacaksınız? Belki daha iyi fikir oluşur. Ama ben yine de geçmeyi düşünüyorum. Yeri gelir elimle de götürürüm. Sıkıntı değil. Fotoğraflarda gözüken yerlerde zemin fena değil gibi gözüküyor. Ama tabi yer yer değiştiğini söylüyorsunuz.

Peki Bayburt'tan Of'a mı? Of'tan Bayburt'a mı? daha mantıklı. Farkeden bişey var mı?

video için biraz daha bekleyeceğiz bu arada mantıklı olanı elbette of üzerinden çaykara istikametinden bayburt yapmak. bu şekilde yaparsanız aşağıdan başlayıp zirveye çıkıyorsunuz. ama bayburttan gelirseniz yukarıdan yaylalardan gelip ineceksiniz. ki bu bence çok keyifli olmayacaktır. bu arada zemin yukarıya yaklaştıkça çamur oluyor. çamurda lastikleriniz kaplanırsa ilerlemez. daha önce scooter ile başıma geldi çünki. dikkatli olun gittiğinizde münkünse 2 kişi gidin en az.
 
Katılım
18 Mar 2017
Mesajlar
384
Teşekkürler. Yukarı çıkarken scooter daha fazla zorlanır diye düşündüm. Aşağı inmek daha mantıklı geldi. Ama bakacağız artık.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Maşallahın var Allah daha güzellerini de nasip etsin. Soğanlı geçidini bende bu sene geçeceğim nasip olursa. Bayburt tarafından girmek istiyorum.Yukarı çıktıktan sonra yol nasıl uzungölemi çıkıyor başka yere mi. kemaliyeye uğrasaydın keşke ama seneye kaldı herhalde )
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Maşallahın var Allah daha güzellerini de nasip etsin. Soğanlı geçidini bende bu sene geçeceğim nasip olursa. Bayburt tarafından girmek istiyorum.Yukarı çıktıktan sonra yol nasıl uzungölemi çıkıyor başka yere mi. kemaliyeye uğrasaydın keşke ama seneye kaldı herhalde )

Ahmet abi sağol. ben of tan çaykara istikametinden ilerledim. bu şekilde hep yukarıya tırmanmış oldum. sonrasında soğanlı yaylası inişe geçip Bayburt köylerinin içinden Bayburt merkeze indim. kemaliyeye gidecektim lakin o gün çok sağanak vardı. deneyimli birkaç arkadaşım oranın çok çamur olacağını söylediler. ve karanlığa kalmamak için Erzincan merkeze geçip konakladım. seneye artık kemaliyeyi geçeceğim. bu arada bayburttan yani yukarıdan aşağıya inersen uzungöle gidebilirsin 2 farklı yol alternatifi var. biri yeni yapılmış asfalt yol. diğeri ise benim tercih ettiğim toprak yol köylerin içinden mükemmel manzaralar eşliğinde çaykaraya varıp ordan uzungöle gidebilirsin.
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
133
Harika bir macera ve gezi olmuş,rüyamızda göremeyeceğimiz türden hem de..Konu da Siirt, Şırnak isimlerini görünce ilgim daha da
arttı..Zira askerliğimi Siirt te yapmıştım.Çok özlememe ve gitmek istememe rağmen görmek nasip olmayacak gibi..Şırnak da ha keza öyle

Tebrik ederim,hem gezi hem cesaretiniz için.Nice hayırlık yolculuklar ve gezmeler dilerim.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Harika bir macera ve gezi olmuş,rüyamızda göremeyeceğimiz türden hem de..Konu da Siirt, Şırnak isimlerini görünce ilgim daha da
arttı..Zira askerliğimi Siirt te yapmıştım.Çok özlememe ve gitmek istememe rağmen görmek nasip olmayacak gibi..Şırnak da ha keza öyle

Tebrik ederim,hem gezi hem cesaretiniz için.Nice hayırlık yolculuklar ve gezmeler dilerim.

siirt memleketimdir. şirnak çok sıcaktı. kasrık boğazında serinleyebilmiştim sadece :) umarım birgün yine o toplara gidebilirsiniz

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:35 ----------

Engin bey video ne oldu?

merhaba. maalesef henüz vakit ayıramadım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst