- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar güvenli sürüşler


2. el almıştım motorumu önceki sahibinden böyle iki küçük hediyem var. Bunları nasıl kapatabilirim kolayca ? Mat ruj veya oje sırıtır mı, iş görür mü? Başka tavsiye edeceğiniz yöntem var mı ?
2. konu ise, hafta sonu İstanbul'dan bodruma gideceğiz yaz için, motora yeni başladım uzun süre ayrı kalıp soğumak istemiyorum. Bir çok taşıma konusunu okudum ancak 2-3 sene önce hepsi. Benim sormak istediğim otobüsler hala motorları kabul ediyor mu ? Yakın zamanda otobüsle motorunnu taşıyan var mı ? Ve masrafı ne kadar oldu ? Harem otogarından halledebilir miyim? Veya halden kalkan bir kamyon/kamyonet ile anlaşmak motorun çizilmesi hasar görmesi açısından ne kadar güvenli ?
bir umut belirteyim fiat fiorinomuz var, onunla gideceğiz. Arabanın kullanıldığı bir senaryo mümkün mü sizce aparat ruhsat vb zahmetlere girmeden ?
motor: pulsar 150 ns 2016
herkese iyi günler


2. el almıştım motorumu önceki sahibinden böyle iki küçük hediyem var. Bunları nasıl kapatabilirim kolayca ? Mat ruj veya oje sırıtır mı, iş görür mü? Başka tavsiye edeceğiniz yöntem var mı ?
2. konu ise, hafta sonu İstanbul'dan bodruma gideceğiz yaz için, motora yeni başladım uzun süre ayrı kalıp soğumak istemiyorum. Bir çok taşıma konusunu okudum ancak 2-3 sene önce hepsi. Benim sormak istediğim otobüsler hala motorları kabul ediyor mu ? Yakın zamanda otobüsle motorunnu taşıyan var mı ? Ve masrafı ne kadar oldu ? Harem otogarından halledebilir miyim? Veya halden kalkan bir kamyon/kamyonet ile anlaşmak motorun çizilmesi hasar görmesi açısından ne kadar güvenli ?
bir umut belirteyim fiat fiorinomuz var, onunla gideceğiz. Arabanın kullanıldığı bir senaryo mümkün mü sizce aparat ruhsat vb zahmetlere girmeden ?
motor: pulsar 150 ns 2016
herkese iyi günler