Eski bir sevgili ile bir aşk hikayesi. :) Belki de son GS500 hikayelerinden...

Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Selamlar dostlarım.

Eskilerdenim, hatırlayan olur belki, belki olmaz. Uzun sürelerdir buralara gelmiyordum, geri döneyim istedim sizlere.

Dönüşümün postu olarak da Suzi'mi, eski bir aşkı, doyulamamış bir sevgiyi tekrar nasıl bulduğumu anlatayım.

Olay birkaç ay önce gelişti. Facebook'ta dolanırken bir motosiklet grubunda gördüm onu ilk önce. Hatta post'un screenshot'u budur ;

29546997_1706798529341908_1859755824_n.jpg


31.000 Km'de ilk sahibinden 2004 model orjinal bir GS500. Samanlıkta bekliyordu. Sahibi 60 yaşında bir emekli polisti. Burdur'un bir köyünde idi motosiklet. Ben Marmaristeyim.

GS'yi görür görmez 17 yaşıma geri döndüm. Çok sevdiğim bir ağabeyimin GS500'ü vardı. Kullandığım ilk büyük motordu, aylarca kullandım onu, gençlik aşklarım bindi o motosiklete. Müthiş bir aletti, nitekim abim bir gün satmaya karar verdi motosikletini ve sattı. Tadı hep aklımda kalmıştı nitekim asla temizinin çıkacağına inanmadığım için yarım kalmış bir aşk, kırık hayallerden ibaretti.

Ne alacak gücüm, ne ona ayırabilecek extra bir bütçem vardı. Dayanamadım. CBR125'imi hemen satılığa koydum, biraz piyasa motoru olması sebebi ile çabucak satıldı.

Aradım satıcıyı, dedim ki ağabey, ben geliyorum, ahanda sana kapora da yolluyorum. :)

Ertesi gün karga bokunu yemeden, sabah 5 de Burdur'a yola çıktım. Otobüs hareket ettiğinde Metallica, Unforgiven II tıngırdıyordu kulaklıklarımda.

https://www.youtube.com/watch?v=5bt7kAVxKfs

Yolculuk devam ederken;

IMG_0442.jpg


Yolculuk çabuk bitti, Burdur'a vardım. Satıcı ile buluştuk.

Motosiklet beklediğimden daha kötü halde idi. Motor ve boya durumu iyi olmasına rağmen, çok fazla para harcamak gerekecekti. Üstüne bir de 300 Km geri dönmem gereken bir yol ve karşımda öyle orjinal bir motosiklet vardı ki, lastikleri bile fabrika çıkışı yani 14 yaşında idi. :)

IMG_0465.jpg


Bütün sarf malzeme masraflarını göze aldım. Satıcıya elimi uzattım, aldım Suzi'nin anahtarını.

Gittim, bir arkadaşımda kaldım gece, sabah 5 de Marmaris'e doğru yola çıktım, lastiklerim sağ olsun birkaç ardinal yüklü an yaşattı. Döner dönmez Marmaris'e lastikleri sipariş ettim.

Suzi bol bol ilgi ve para istedi. Aklıma gelen aldıklarım ve yaptıklarım şöyle;

*Pirelli rosso 2 lastik seti
*Hava filtresi
*Koltuk kaydırmazı
*Yeni yakıt hortumları
*Zincir ve dişli seti
*NGK İridyum bujiler
*EBC ön arka fren balataları
*Ön arka lastik rulmanları
*Arka lastik takozları
*Hidrolik sıvı değişimleri
*Sıfır bir akü
*Yeni manetler
*Yeni elcikler

Suzi'yi alalı birkaç ay oluyor. Bir kere aksırmadı, öksürmedi. Arkadaşlar, dile kolay, burada 14 yaşında bir motosikletten bahsediyoruz. Henüz motor bloğu hiç açılmamış, civatalar çiziksiz. Debriyaj balatası dahi orjinal, şu an 34.000 km'de ve hala debriyajı mükemmel çalışıyor. Ben inanın ki şaşkınım, 100 KM'de sakin kullanımla 4 LT yakıyor, biraz sıkarsam 6-7 LT'lere çıkıyor. İnanılmaz mutluyum onunla, sanırım Türkiye'deki son temiz GS500 sahibi benim. Motosikletim aynalarına sinyallerine boyasına kadar orjinal.

Henüz işleri tamamen bitmemişken Suzi ile bir resmimiz;

IMG_0584.jpg


Suzi artık böyle. Bütün işi bitti, bütün masrafları yapıldı, artık sadece zevkle biniyorum. Umarım yollarımızın ayrılması gerekmez bir gün.

2.jpg


IMG_2992.jpg


Selamlar, hepiniz sağlıcakla kalın, umarım minik hikayemiz hoşunuza gitmiştir bir nebze bile olsa. :)
 
Katılım
16 Haz 2015
Mesajlar
225
Fotoğraflarla zenginleştirdiğiniz hikayenizi zevkle okudum. Herkese nasip olmaz, tekeriniz düz bassın. Hayırlı olsun.
O lastiklerle de yola çıkmak büyük cesaret, ben çekinirdim açıkçası.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Fotoğraflarla zenginleştirdiğiniz hikayenizi zevkle okudum. Herkese nasip olmaz, tekeriniz düz bassın. Hayırlı olsun.
O lastiklerle de yola çıkmak büyük cesaret, ben çekinirdim açıkçası.

Ne yalan söyleyeyim, ben de çekindim. Ama Burdur'un köyünde lastik taktıracak yer bulmak dertti. Biraz gözü kararttım, oldukça dikkatli de olarak sağ salim ulaştım evime.

Çok teşekkür ederim, sizlerin de tekeriniz düz bassın. :))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bütün kafalarda aynı soru ; kaça alındı bu motosiklet? 😀

Hayırlı uğurlu olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Direk fiyat söylemek hep biraz kabalık gibi göründü gözüme, nezaketinize sığınarak şöyle diyeyim, temiz bir CBR250 alınamayacak bir paraya mal oldu :)

Süper o zaman, temiz bi r25 alınamayacak paraya fz6 fazer s2 aldık çok memnunuz maaşallah.
Eski model bi motosiklete sorunsuz binince insana extra bi mutluluk veriyor. Kazasız belasız kullanırsınız inşaallah.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Süper o zaman, temiz bi r25 alınamayacak paraya fz6 fazer s2 aldık çok memnunuz maaşallah.
Eski model bi motosiklete sorunsuz binince insana extra bi mutluluk veriyor. Kazasız belasız kullanırsınız inşaallah.

Bayılırım Fazer'lara, özellikle S2'ye, sumitomo fren kaliperleri, çekik gözler. Güzel günlerde kullanın sizlerde inşallah :))

Kesinlikle öyle. Bazen, eski topraklar, motosikleti gençliğinde tanımış insanlar çeneleri düşüp bana bakıyor yolda bu gerçek mi diye :) Gerçekten çok güzel bir duygu :)
 
Katılım
22 Şub 2017
Mesajlar
118
Hayırlı olsun güle güle binersin inşallah bana göre tek eksiği jantların güzelce boyanması 😁
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Seni tanıyorıum forumdan..
Ve gs500 aşkı defaatle depreşen, asla onu unutamayan biri olarak, bu motosikleti ancak kullanan bilir diyorum...

Tekerin düz bassın :)
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Dostum bu motoru sakin satma. olur da sattığını duyayım, hissedeyim bıçakla kapına dayanirim ona göre
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Keşke herkeş hayaline böyle kavuşabilse, kendine ve motoruna mukayyet ol, tadını çıkardıkça rahatla :cat:
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
974
Hayırlı uğurlu olsun. 10 tane R 25 i cebinden çıkarır maşallah çok güzel duruyor. Kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
benim de vardı bir gs 500üm. çok özendim şuan sana. tertemiz bir motosiklet bulmuşsun güle güle kullan. satma cidden satma. temizi, kullanılmamışı, kurcalanmamışı kalmadı çünkü. :)
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
benim de vardı bir gs 500üm. çok özendim şuan sana. tertemiz bir motosiklet bulmuşsun güle güle kullan. satma cidden satma. temizi, kullanılmamışı, kurcalanmamışı kalmadı çünkü. :)

Vallahi, şans bu kadar yanımda olmasa bulunmazdı herhalde. Sağ olun, var olun :)

Hayırlı uğurlu olsun. 10 tane R 25 i cebinden çıkarır maşallah çok güzel duruyor. Kazasız belasız sürüşler.

Çok teşekkür ederim, size de kazasız sürüşler! :)

Keşke herkeş hayaline böyle kavuşabilse, kendine ve motoruna mukayyet ol, tadını çıkardıkça rahatla :cat:

Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim, daha güzelleri sizin olsun! :)

Dostum bu motoru sakin satma. olur da sattığını duyayım, hissedeyim bıçakla kapına dayanirim ona göre

Hocam umarım, ölene kadar kapımın önünde durur :)

Seni tanıyorıum forumdan..
Ve gs500 aşkı defaatle depreşen, asla onu unutamayan biri olarak, bu motosikleti ancak kullanan bilir diyorum...

Tekerin düz bassın :)

Ben de seni hatırladım ağabeyim. Söz, satacak olursam, ilk sana haber vereceğim! :)
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Dibim düştü tekerinize taş değmesin. Hep güzel anların olsun. :)
 
Katılım
11 May 2018
Mesajlar
68
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel bir motosiklet :cat: Biraz yaşı olan ve nispeten dokunulmamış motosikletler çok ilgi çekici oluyor. Gs 500, yeri olan bir motosiklet, kazasız belasız, ağız tadıyla güzel günlerde kullanın inşallah :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 May 2018
Mesajlar
772
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başlığa takıldım

sevgili eskimez
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst