Yamaha Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Şub 2018
Mesajlar
1
merhaba,
gidon yükseltmeye boşuna para vermeyin. Amortisörleri üst mesnette sıfırlayın zaten 3-4 cm yükselecektir. Herkesin yapabileceği basit bir uygulama.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:23 ----------

Arkadaşlar konu ölmüş kimse yazmıyor ama cevabını aradığım 2 soru var, yardım ederseniz sevinirim:

1) Benim makinede 6 tane koruma takozu var ama sağ arkada bulunan takoz, aynı yerde bulunan egzoz'u bir devrilme anında koruyamaz, kısa kalıyor, egzoz bayağı bir dışarıda. Egzoz koruma için nasıl bir önlem aldınız? Aldınız mı?

2) Benim boyum 193, gidonu tutarken öne eğilmem gerekiyor. Gidon yüskeltme aparatı taktıran var mı? Servisde mi takılmalı, garantiyi bozar mı, vs?

Selamlar..

merhaba,
gidon yükseltmeye boşuna para vermeyin. Amortisörleri üst mesnette sıfırlayın zaten 3-4 cm yükselecektir. Herkesin yapabileceği basit bir uygulama.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
merhaba,
gidon yükseltmeye boşuna para vermeyin. Amortisörleri üst mesnette sıfırlayın zaten 3-4 cm yükselecektir. Herkesin yapabileceği basit bir uygulama.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:23 ----------



merhaba,
gidon yükseltmeye boşuna para vermeyin. Amortisörleri üst mesnette sıfırlayın zaten 3-4 cm yükselecektir. Herkesin yapabileceği basit bir uygulama.
merakimdan soruyorum bu amortisoru ustten sifirlamak sertligini degistirmiyor mu peki?
 
Katılım
21 Mar 2018
Mesajlar
1
Merhaba

**Gidon yükseltme aparatıyla yükselttiğinizde depriyaj ya da gaz manetlerinin bağlantı borularının yetişmesinde sorun olur mu .

**2016 model için kasko ne kadar olur. Teminatları nelerdir bilgisi olan paylaşabilir mi
 
Katılım
16 Nis 2016
Mesajlar
39
herkese merhaba,

benim motorun ortalama yakıt tüketimi 20 l görünüyor,bunda bir tuhaflık var ,ayarlardan değişmiyormu :)
 
Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
547
Senin gordugun 1 lt ile kac km gidebilecegin bilgisidir. Tusa basili tut lt/100km modna gec.
 
Katılım
28 Mar 2016
Mesajlar
93
Motosikletimi sattigimdan dolayi shad39L canta ve baglanti demirini(ermox)satiyorum, dusunen arkadaslarin bilgisine..
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
merhaba,
gidon yükseltmeye boşuna para vermeyin. Amortisörleri üst mesnette sıfırlayın zaten 3-4 cm yükselecektir. Herkesin yapabileceği basit bir uygulama.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:23 ----------



merhaba,
gidon yükseltmeye boşuna para vermeyin. Amortisörleri üst mesnette sıfırlayın zaten 3-4 cm yükselecektir. Herkesin yapabileceği basit bir uygulama.

bunu yapmak motorun tüm dengesini bozar.
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
162
Mt 25 te mitas sportec force kullanan var mı? Bizim arka lastikler 140 lık ama bu lastiğin 150 liği var bu şekilde taktırıp kullanan var mı?
 
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
125
Durunca sıcaklık göstergesi birden 5 çizgi oluyor bi süre sonra düşüyor sebebi ne olabilir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 May 2018
Mesajlar
772
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçen bi yerde daha okudum 26 nm tork 250cc içinde rekor demek.bence yanlış yazılmış ciddi bir artık söz konusu çünkü.bu kadar artış nasıl sağlandı gerçekten merak ediyorum.gerçi şimdi sitesinede baktım baya 26.6 nm TORK gerçekten rekor kırmışlar.r25 modelinde bu tork farkı yokken neden mt25te var onu anlayamadım.naked olması için gerekli bir güç ama gerçekten çok şaşırdım.2018 alanları 2017 16 modelleriyle bir kalkış yapmasını bekliyorum
 
Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
547
yakıt tüketimini nasıl düşürmüşler merak ettim. ateşleme haritası ile oynandıysa bizim ecu'lara uygulayabilirmiyz acaba.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yakıt tüketimini nasıl düşürmüşler merak ettim. ateşleme haritası ile oynandıysa bizim ecu'lara uygulayabilirmiyz acaba.

valla yamahanın sitesinde ortalama tüketimler genelde doğru çıkıyor açıkcası takip ettiğim kadarıyla.r25 ve mt25 için ortalama tüketim şu ana kadar hiç bir zaman belirtilmedi:cherry::) ama mt25 2018 modelinde ortalama tüketim 3.8 olarak belirtmişler.1 litre çok iyimser kalmış ama sanırım 4 4.2 arası yakıcaktır.benim r25im karma kullanımda 4.3 litre yakıyor 5000km olucak hiç bir zaman 0lamadım.kış ayında 4.8litreye dayanmıştı.yakma kapasitesi baya bir geniş motorun çevirdiği devir nedeniyle yavaşta gitmiyorum ama gereksiz hiç bir zaman bağırtmam.bence ecu ayarından öte başka ince ayarlarda vardır.yılın 250cc olma yolunda baya bir aday bence bu güç ve tork ve tüketimle birlikte.zaten üstüne yoktu motor bloğunda daha da ince yükseltme yapmışlar.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Burak tork kalkışta çok etkilemez kalkış daha çok beygire bağlıdır . Tork düşük devir yüksek vites seyir halinde gaza yuklendigin zaman vites kucultmene gerek kalmadan makinayı alıp götüren bı olaydır .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst