- Katılım
- 2 Şub 2018
- Mesajlar
- 1
merhaba,
gidon yükseltmeye boşuna para vermeyin. Amortisörleri üst mesnette sıfırlayın zaten 3-4 cm yükselecektir. Herkesin yapabileceği basit bir uygulama.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:23 ----------
merhaba,
gidon yükseltmeye boşuna para vermeyin. Amortisörleri üst mesnette sıfırlayın zaten 3-4 cm yükselecektir. Herkesin yapabileceği basit bir uygulama.
gidon yükseltmeye boşuna para vermeyin. Amortisörleri üst mesnette sıfırlayın zaten 3-4 cm yükselecektir. Herkesin yapabileceği basit bir uygulama.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:23 ----------
Arkadaşlar konu ölmüş kimse yazmıyor ama cevabını aradığım 2 soru var, yardım ederseniz sevinirim:
1) Benim makinede 6 tane koruma takozu var ama sağ arkada bulunan takoz, aynı yerde bulunan egzoz'u bir devrilme anında koruyamaz, kısa kalıyor, egzoz bayağı bir dışarıda. Egzoz koruma için nasıl bir önlem aldınız? Aldınız mı?
2) Benim boyum 193, gidonu tutarken öne eğilmem gerekiyor. Gidon yüskeltme aparatı taktıran var mı? Servisde mi takılmalı, garantiyi bozar mı, vs?
Selamlar..
merhaba,
gidon yükseltmeye boşuna para vermeyin. Amortisörleri üst mesnette sıfırlayın zaten 3-4 cm yükselecektir. Herkesin yapabileceği basit bir uygulama.
