Sağolasın. Ben de özledim. Benziyoruz biraz bahsettiğin konuda.![]()
Simdi gordum. Malesef, yok hesabim.Hocam merhaba. İntagram hesabınızda motorla ilgili paylaşım yapıyorsanız sizi takip etmek istiyorum bir ktm aşığı olaraktan![]()
Makinayı alalı ve kullanmaya başlayalı baya oldu. Fotoğraflı, görüntülü, şöyle ortaya alevli malevli bir "Long term" değerlendirme isteriz.
Kisaca deginecek olursam
Yeni 690'da gördüm o switch leri ve büyük hayal kırıklığı oldu benim için. Uzaktan benzer görünüyor SDR'a ama yapı ve hissiyat tamamen farklı. SDR switch'leri çok güzel. Tamamen mekanik hissiyata sahip. 1190 ve yeni 690'da switch'i itiyorsunuz, switch sizin parmağınızı geri itiyor, ve boğuşurken "klik" diye bir ses duyuyorsunuz. 1290 da switchi itiyorsunuz, çok az dayanıp kendisini tamamen bırakıyor, pozitif bir mekanik hisle. Eski teyplerin stop tuşuna basar gibi.Merhabalar. 1190 adventure da kumandaları kullanırken yaşanan dijital kontrol hissiyatı superduke'te de var mı Kastettiğim kornaya basınca çok az gecikmeli çalması, sinyal kapatma , selektör düğmesi vb. düğmelerde anahtar değil de mikrosviçler varmış gibi gelen hissiyat. Bahsettiğiniz motor hareket halindeyken kapanmama durumu 1190 da da var.
Malesef. BMW de yakında yok açıkçası gidip deneyebileceğim. İş yerinde birinde var, bazen yan yana parkediyoruz, ama tanıdık değil.Ben bir Superduke 1290 R hiç kullanmadım. Siz hiç R1200R kullandınız mı? İki makineyi kıyaslayabilsek süper olurdu. Zira her ikiside nadir bulunan makineler.
Makinayı alalı ve kullanmaya başlayalı baya oldu. Fotoğraflı, görüntülü, şöyle ortaya alevli malevli bir "Long term" değerlendirme isteriz.
Ne çirkin bir sesi varmıi yaw, 70'model Massey Ferguson gibi, titreşimden gelen zırıltı da cabası.:mrgreen:TR'de niye tutlmadı şimdi daha iyi anladım.Yogun istek uzerine ilk videomu yukluyorumYakin zamanda gittigim bir grup surusunden kisa bir goruntu. Kirli lens ve titresim icin simdiden ozur...
http://youtu.be/LusdabpoiK8
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------
Gunluk kullanim ve uzun yol icin motosikletin cok rahat oldugunu yazmistim. Peki pist ve kivrimli dag yollarinda nasil?
Pozitifler:
1. Motosikletin tepkisi mukemmel. "Oyle degil de boyle olsaydi daha iyi kullanabilirdim" diyebilecegim bir yonu yok aletin. Problem cikarsa tamamen bana ait.
2. Elektronik surus destekleri kaygisiz zevk sagliyor. Kayma derdi yok, high side tedirginligi yok. Yeri geldiginde dusunmeden gazi koklemek buyuk luks.
3. Suspansiyon mukemmel. Gunluk kullanim icin rahat, ama performansli surus icin yeterli bir suspansiyon yapmayi basarmis KTM.
4. Yuksek tork viraj cikislarinda kullanisli.
5. Sadece pist veya dag yolu degil, oraya gidis te gayet rahat ve zevkli![]()
6. Kompresyon, yani motor freni viraj girislerinde kullanisli.
Negatifler:
1. Gunluk kullanim ve uzun yol icin mukemmel olan gidon yuksekligi viraj ve pistte cok yuksek kaliyor. Ister istemez egiliyor, ve sinav cekme pozisyonunda kalmak kollarin arkasindaki kaslari yoruyor.
2. 75 derece acili V2 motor 7000 devir alti puruzsuz, ama 7000-8000 devir arasi biraz titresimli. 8000-10000 devir arasi daha az titresimli ama bir miktar titresim devam ediyor yine de. Pist ve virajli yollar icin titresimsiz ve daha yuksek devirli 4 silindir bir Japon tercih edilebilir. Ama trafikte seyehat, uzun yol, git-gel, ve keyifli gezinti icin V2 daha ustun bence; hem karakter, hem tork, hem de ses acisindan...
3. Gunluk kullanim icin 17'den 16'ya dustugum on disliyi pist icin tekrar 17'ye alirdim sahsen. 17 on disliyle ikinci vites cok daha kullanisli olurdu pist icin. Ama trafik icin 16 sart.
Ama sürücüyü gidon üzerine vidalamıyolar. Sele var, oraya oturuyorsunuz. O yüzden titreşim kamerada göründüğünden biraz daha farklı.Ne çirkin bir sesi varmıi yaw, 70'model Massey Ferguson gibi, titreşimden gelen zırıltı da cabası.:mrgreen:TR'de niye tutlmadı şimdi daha iyi anladım.
https://images.financialexpress.com...super-duke-r-spy-shot_827x510_61521700114.jpg
Yeni şase, büyük radyatör ve dev kat, eicmayı bekleyelim bakalım..