- Katılım
- 19 Kas 2017
- Mesajlar
- 2,187
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar 3 hafta oldu artık dayanamıyorum çıkarmak istiyorum alçımı. Kırığım yok sadece bilek ve baş parmak çevresinde çatlak var.Alçıya alan doktor 3 hafta dedi her seferinde kontrole farklı doktor denk geliyor son gittiğim 4 hafta kalsın dedi.
Alçı tek taraflı kendim çıkartabilirim lakin sorun yaşarmıyım bilmiyorum 4 hafta fazla değilmi ben kontrole gittiğimde biri vardı bileği kırılmış 18 günde sökülmüş alçısı ne yapıcam bilmiyorum daraldım evde iyice motorumada kavuşmak istiyorum biran önce.
Alçı tek taraflı kendim çıkartabilirim lakin sorun yaşarmıyım bilmiyorum 4 hafta fazla değilmi ben kontrole gittiğimde biri vardı bileği kırılmış 18 günde sökülmüş alçısı ne yapıcam bilmiyorum daraldım evde iyice motorumada kavuşmak istiyorum biran önce.
