MH DRİFT 150 BİR SORUNUM VAR YARDIMCI OLURMUSUNUZ. VİDES SORUNUUU

Katılım
28 Nis 2018
Mesajlar
2
Selamın aleyküm bende mh drift 150 var daha sıfır aldım motorda sıkıntı yok ama motor boştayken 1 takıyorum tak diye ses geliyor 2 atıyorum yine aynı 3 4 5 sıkıntı yok ama 3 den 2 ye cekıyorum yine aynı ses 1 cekıyorum yine aynı bu sıkıntıyı nasıl gidere bilirim yardımcı olurmusunuz lütfen..
 
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
1,062
Selamın aleyküm bende mh drift 150 var daha sıfır aldım motorda sıkıntı yok ama motor boştayken 1 takıyorum tak diye ses geliyor 2 atıyorum yine aynı 3 4 5 sıkıntı yok ama 3 den 2 ye cekıyorum yine aynı ses 1 cekıyorum yine aynı bu sıkıntıyı nasıl gidere bilirim yardımcı olurmusunuz lütfen..

Sanırım sıkıntı değil. 1e taktığımda benim de tak diye ses geliyor. Sanırım ön dişli anlık hareket edince zincire iletiyor. Ses oradan geliyor. 2. Vitese atarken de geliyor. Onun da vites kolundan geldiğini düşünüyorum. Sonraki viteslerde sizin dediğiniz gibi sorun yok. Kısaca bende de böyle. Sanırım sorun yok. Ustalarımız daha iyi bilir tabi. Ben 4000 kmdir böyle kullanıyorum.
 
Katılım
19 Şub 2016
Mesajlar
584
Mondial mcx'te aynısı yapıyordu,hatta şuan kuba rainbow cupumda da aynısını yapıyor.Pek önemsenecek birşey değil vites değiştirince şanzumandan ses geliyor.Aslında benim hoşuma gidiyordu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst