Son Dakika : Chp'den 15 Vekil İyi Partiye Geçti..

Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
şu hint dizisi yüzünden kimi zaman kanal 7 de takıldığım oluyor ve bu şekilde çok haber izledim yani her gün olmasa da çoğu gün bakıyorum diyebilirim. kanal 7 yandaş medyadır ben bunu anladım, muhalefetleri aşırı derecede en ufak zırnık kadar şeye bile eleştirirken iktidardan birini bir kez mi eleştirmez?

yahu numunelik bir kere tayyip erdoğanı eleştirin 1 kere ya 1 kere! ayıp olmasın 1 tane eleştiri yapın haber muhabirleri olarak ne olur?
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
şu hint dizisi yüzünden kimi zaman kanal 7 de takıldığım oluyor ve bu şekilde çok haber izledim yani her gün olmasa da çoğu gün bakıyorum diyebilirim. kanal 7 yandaş medyadır ben bunu anladım, muhalefetleri aşırı derecede en ufak zırnık kadar şeye bile eleştirirken iktidardan birini bir kez mi eleştirmez?

yahu numunelik bir kere tayyip erdoğanı eleştirin 1 kere ya 1 kere! ayıp olmasın 1 tane eleştiri yapın haber muhabirleri olarak ne olur?

Düşündüğün şeye bak. Niye eleştirsin ki? Yandaş işte. :)
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
1,056
Uzun yıllarca araştırılmış, proje adamlar...uzun ve ekibi...Dış güçler, dış mihraklar diyoruz ya...Bunun için çok ciddi araştırma yapıp Türk milletinin yumuşak karnını bulmuş ve bu proje adamlarını iş başına getirmişler. Anti proje uygulayabilecek bir adam çıkacak birgün işallah.
Hdp ye çok giydirme olmuş, kendim hdpli ve Kürt değilim belirteyim, 1000 yıldır bu topraklarda at koşturmuş,töre miz birbirine düğünlerimiz birbirine karışmış da son 30 40 yılda olanlar mı gözünüze batmakta... kendi bayrak siyaseti yapan kafatascı siyasilerimize bakarsanız daha alasını yapanlar var, ama ne zaman seçim olsun hemen bi Hdp tu kaka,biraz eğitimli bir halk olsaydı bu vatanın kendi evlatlarını baş tacı eminim ederdi.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Uzun yıllarca araştırılmış, proje adamlar...uzun ve ekibi...Dış güçler, dış mihraklar diyoruz ya...Bunun için çok ciddi araştırma yapıp Türk milletinin yumuşak karnını bulmuş ve bu proje adamlarını iş başına getirmişler. Anti proje uygulayabilecek bir adam çıkacak birgün işallah.
Hdp ye çok giydirme olmuş, kendim hdpli ve Kürt değilim belirteyim, 1000 yıldır bu topraklarda at koşturmuş,töre miz birbirine düğünlerimiz birbirine karışmış da son 30 40 yılda olanlar mı gözünüze batmakta... kendi bayrak siyaseti yapan kafatascı siyasilerimize bakarsanız daha alasını yapanlar var, ama ne zaman seçim olsun hemen bi Hdp tu kaka,biraz eğitimli bir halk olsaydı bu vatanın kendi evlatlarını baş tacı eminim ederdi.

Hpd demek kürt demek değildir. Irkçılığın bu topraklarda hatta Dünya üstünde yeri olmamalı.
Hdp li belediyelerin hendek kazıldığı zamanlarda ve öncesinde teröriatlere nasıl yardımcı olduklarını, belediye araçları ile nasıl mühimmat taşıdıklarını herkes biliyor artık. Sırtını ypgye yaslayanların(afrinde türk ordusu tarafından imha edilen ypg) devlete baş kaldıranların partisidir benim gözümde hdp
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben ona gerçekleri görmeye ve anlamaya hazırlanma süreci diyorum. Gerçekler uzun süredir ortada ama insanlar görmek ve dinlemek için yeterince hazır değil. Ne kutsalı ne de prensipleri olan sonradan görme yolsuzlar tarafından yönetilen ülkeden refah beklenmeyeceği belli bir şey, ama bazı temel şeyleri bizzat yaşayarak öğrenmek gerekiyor belli ki...
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Ben ona gerçekleri görmeye ve anlamaya hazırlanma süreci diyorum. Gerçekler uzun süredir ortada ama insanlar görmek ve dinlemek için yeterince hazır değil. Ne kutsalı ne de prensipleri olan sonradan görme yolsuzlar tarafından yönetilen ülkeden refah beklenmeyeceği belli bir şey, ama bazı temel şeyleri bizzat yaşayarak öğrenmek gerekiyor belli ki...

gerçekleri göreceklerini sanmıyorum. destekledikleri sürecin sonunda geldiğimiz halde diyecekler ki: "dünya bizimle uğraşıyor. hep dış mihraklar yüzünden". çöken ekonomiyi dış ülkelere, biten adaleti fetöye, mahvolan eğitim sistemini ve bozulan ahlakı laik düzene bağlayacaklar. kendilerinden başka her şeyi ve herkesi suçlayacaklar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gerçekleri göreceklerini sanmıyorum. destekledikleri sürecin sonunda geldiğimiz halde diyecekler ki: "dünya bizimle uğraşıyor. hep dış mihraklar yüzünden". çöken ekonomiyi dış ülkelere, biten adaleti fetöye, mahvolan eğitim sistemini ve bozulan ahlakı laik düzene bağlayacaklar. kendilerinden başka her şeyi ve herkesi suçlayacaklar.
Tüm bu sayılan sebeplerin fasulye olduğu çoktan belli ama herkes sakalına baktığından umursamıyor, hatta "oh oh ne güzel" diye çalıp söylüyordu. Ama işler sarpa sarınca, açık söyleyeyim, alım gücü üçte birine inince, "iyi güzel söylüyon da giren çıkan bize oluyor" demeye başlar duyarlı insanımız... Lafla peynir gemisi yürümez çünkü.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Hpd demek kürt demek değildir. Irkçılığın bu topraklarda hatta Dünya üstünde yeri olmamalı.
Hdp li belediyelerin hendek kazıldığı zamanlarda ve öncesinde teröriatlere nasıl yardımcı olduklarını, belediye araçları ile nasıl mühimmat taşıdıklarını herkes biliyor artık. Sırtını ypgye yaslayanların(afrinde türk ordusu tarafından imha edilen ypg) devlete baş kaldıranların partisidir benim gözümde hdp

Kamyon kamyon mühimmatın Sur’a sokulmasına izin verenler en az o teröristler kadar teröristtir
diyebilirmisin Batuhan
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Kamyon kamyon mühimmatın Sur’a sokulmasına izin verenler en az o teröristler kadar teröristtir
diyebilirmisin Batuhan

Konu çözüm sürecine geliyor... Bayrağımızı indirmek için bayrak direklerine tırmananlara dokunulmadığı(alnının ortasından vurulmalı) o berbat dönemin savunulacak bir tarafı yok

Peki siz aynı hdp ile, kirli çamaşırları ortaya çıkan hdp ile bugün ittifak edenlere bir şey diyor musunuz?
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Bırak hocam dalga gecsinler. Seçimden sonra ekonomik çöküş saklanamaz hale gelip de enflasyon ve doviz firlayinca görecekler.

O zaman üstünde halay çektiğiniz köprüleri yersiniz. O günler yakın çünkü.

Ekonomimi kaldı ki çöksün. Gerçi dibin dibi var derler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------

Konu çözüm sürecine geliyor... Bayrağımızı indirmek için bayrak direklerine tırmananlara dokunulmadığı(alnının ortasından vurulmalı) o berbat dönemin savunulacak bir tarafı yok

Peki siz aynı hdp ile, kirli çamaşırları ortaya çıkan hdp ile bugün ittifak edenlere bir şey diyor musunuz?

Çok merak ediyorum 2007, 2008 yıllarında Ergenekon destanımızı terör adı yapıp TSK bünyesindeki subaylarımızı içeri tıkarken ve tıkıldıktan sonra geçen 6-7 sene boyunca hiç ses çıkardınız mı? Yoksa evet evet bu şerefsizler camiye cuma namazı sırasında bomba atacakmış iyi olmuş mu dediniz? Yine aynı sene içerisin de güneydoğu sınırımızdan pkk'lıları barış elçisi diye soktuklarında ve Abdullah Öcalan denilen soysuzun emirleri uygulanırken hiç içiniz cız etti mi?

Sürekli milli değerlerden bahsediyorsunuz yoksa ekonomiyi de soracağım.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Konu çözüm sürecine geliyor... Bayrağımızı indirmek için bayrak direklerine tırmananlara dokunulmadığı(alnının ortasından vurulmalı) o berbat dönemin savunulacak bir tarafı yok

Peki siz aynı hdp ile, kirli çamaşırları ortaya çıkan hdp ile bugün ittifak edenlere bir şey diyor musunuz?
Kardeşim hiç bir parti savunucusu değilim ben Mustafa Kemal Atatürk’çüyüm.
Her kim onun ilkeleri doğrultusuda hedef koyarsa onun arkasındayım.

Teröristlerle işbirliği yapan kişi ve kurumların teröristlerden farkı yoktur net.
Buna habur rezaleti, Sur’a kamyon kamyon mühimmat sokulmasına izin verenlerde dahil.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Ekonomimi kaldı ki çöksün. Gerçi dibin dibi var derler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------



Çok merak ediyorum 2007, 2008 yıllarında Ergenekon destanımızı terör adı yapıp TSK bünyesindeki subaylarımızı içeri tıkarken ve tıkıldıktan sonra geçen 6-7 sene boyunca hiç ses çıkardınız mı? Yoksa evet evet bu şerefsizler camiye cuma namazı sırasında bomba atacakmış iyi olmuş mu dediniz? Yine aynı sene içerisin de güneydoğu sınırımızdan pkk'lıları barış elçisi diye soktuklarında ve Abdullah Öcalan denilen soysuzun emirleri uygulanırken hiç içiniz cız etti mi?

Sürekli milli değerlerden bahsediyorsunuz yoksa ekonomiyi de soracağım.
Cız etti ve ses çıkardım. Şimdi ne yapacağız?
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Cız etti ve ses çıkardım. Şimdi ne yapacağız?

Dile getir
Unutma
Unutturma
Neden yapıldığını araştır.
Kimlerin işine yaradığını araştır.
Kimler ne için destek oldu araştır.
Adalet önünde hesap vermeleri için HESAP SOR.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst