- Katılım
- 10 Ara 2015
- Mesajlar
- 5,023
- Motosikleti
- Tiger1200, Tvs Apache
şu hint dizisi yüzünden kimi zaman kanal 7 de takıldığım oluyor ve bu şekilde çok haber izledim yani her gün olmasa da çoğu gün bakıyorum diyebilirim. kanal 7 yandaş medyadır ben bunu anladım, muhalefetleri aşırı derecede en ufak zırnık kadar şeye bile eleştirirken iktidardan birini bir kez mi eleştirmez?
yahu numunelik bir kere tayyip erdoğanı eleştirin 1 kere ya 1 kere! ayıp olmasın 1 tane eleştiri yapın haber muhabirleri olarak ne olur?
yahu numunelik bir kere tayyip erdoğanı eleştirin 1 kere ya 1 kere! ayıp olmasın 1 tane eleştiri yapın haber muhabirleri olarak ne olur?