Son Dakika : Chp'den 15 Vekil İyi Partiye Geçti..

Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Akıllım, sen üret o zaman. Bana ne soruyorsun? :cherry:

Benin nörönlar yaşlandı artık. Sen akıllı ve gençsin. Sen yaparsın.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Savunma sanayisindeki gelişmeleri takip etmenizi öneririm. Radar sistemlerinden (filmlerde görünen bip bip öten ekrandan çok daha fazlasıdır) hava savunma sistemlerine, seyir füzelerine, hassas ve lazer güdüm kitlerine kadar bi sürü acayip şey yapılıyor. Bir de tfx bar, merakla beklediğim.
Türkiye askeri anlamda büyük bir atılımda. ticari hamleler özel sektörden gelir. Özel sektörün güçlenmesi içinse kapitalist sistemin işleyip zenginlerin zenginleşmesi, devletin zorunlu her sektörden çekilmesi gerek.
İşler sadace akıl yürütmeyle, teorik bilgiyle olmuyor. Büyük yatırımlar gerekli

Fatih.meth yetişen mühendis ve mimarların iş göremez-yapamaz olduğunu sanmışsın.
Hangi üniversiteden mezundun bu arada merak ettim? Orada mı yaptın bu gözlemi yoksa oturduğun yerden mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Mesela, inşaattan ibaret olan Kanalİstanbul'a harcanacak milyar dolarlarla devlet pekala bu tür yatırımlara destek olabilir, değil mi?

Ve dediğim gibi, bir argümana argümanla karşılık verilir, karşındakinin özelliklerine saldırarak değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:29 ----------

Peki.. Ben işime devam edeyim.:)

O sizin bileceğiniz bir iş. Konuyla ilgili cevap bulursanız dinlemek isterim.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Mesela, inşaattan ibaret olan Kanalİstanbul'a harcanacak milyar dolarlarla devlet pekala bu tür yatırımlara destek olabilir, değil mi?

Ve dediğim gibi, bir argümana argümanla karşılık verilir, karşındakinin özelliklerine saldırarak değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:29 ----------



O sizin bileceğiniz bir iş. Konuyla ilgili cevap bulursanız dinlemek isterim.

Devlet bir çok alanda yatırımlara deatek oluyor. Kendini karlı veya rekabetçi görmediği alanlarda ytırım yapmaz. Zaten bu tür yatırım dediğiniz tüm alanlar devletin yapacağı iş değil. Hükümeti eleştirin ama bunları düşünemeyecek kadar da basit görmeyin
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Mesela, inşaattan ibaret olan Kanalİstanbul'a harcanacak milyar dolarlarla devlet pekala bu tür yatırımlara destek olabilir, değil mi?

Kanal İst. benimde kafama pek yatmıyor.

Ve dediğim gibi, bir argümana argümanla karşılık verilir, karşındakinin özelliklerine saldırarak değil.

Benim suçum yok. İlk önce o başlattı. Hala da devam ediyor, basmıyor.:p

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:29 ----------



O sizin bileceğiniz bir iş. Konuyla ilgili cevap bulursanız dinlemek isterim.

Üstat, anlatmıştım. Adet/maliyet işleri, özel sektör bu işlere girmez.
Devlet girdiği zaman çiftlik oluyor biliyorsun. Zarar edip sonra satmaya çalışırlar, maliyetini bile karşılamaz. Memlekette klima bile çin'de ürettirilip buraya getiriliyor maalesef. Malı zararına ancak devletler üretir.
Akıllı düşünmek lazım.

..............
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Ben de devlet desteği diyorum zaten. Özel sektör yapacak ama devlet teşvik edecek, artık düşük faizli kredi mi verir, vergi oranını mı azaltır, ithalata kota mı uygular, onu uzmanlar bilir.
Ama sorumu şöyle sorayım: Suudi Arabistan kadar paramız var diyelim. Elin Japonunu vesaire çağırmadan biz yapabilir miyiz bu laboratuvarı?
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Ben de devlet desteği diyorum zaten. Özel sektör yapacak ama devlet teşvik edecek, artık düşük faizli kredi mi verir, vergi oranını mı azaltır, ithalata kota mı uygular, onu uzmanlar bilir.
Ama sorumu şöyle sorayım: Suudi Arabistan kadar paramız var diyelim. Elin Japonunu vesaire çağırmadan biz yapabilir miyiz bu laboratuvarı?

Üstat, uzun sürer. Elektronik çok hızlı yenilenen bir sektör, yetişemezler. Teknik birikim Üni.lerden çıkar ama dediğim gibi.

Değil yonga yapmak, taşıtta bile yetişebileceklerini sanmıyorum. Tamamen özel sektör olursa belki.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
a7cdal.jpg


:mrgreen:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
BatuhanK,
Çok net bir sorum var: TL'nin döviz karşısındaki şu anki durumunu nasıl görüyorsunuz? İyi/Kötü/Olması gerektiği gibi
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
A Haber'de bu yönde bir haber, demeç, yorum vesaire gördünüz mü? Yoksa dolar azıcık değer kaybettiğinde mi haber yapılıyor sadece?
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Zaten hdp yi davul zurna ile biz soktuk

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:27 ----------

İş 2.tura kalırsa Akp kaybeder. Akp ye veren seçmenden bir kısmı 2.turda döner çünkü o kadar da güçlü olmadığını görür ve karşı tarafa geçer. Çevremden biliyorum bir kısım kesim güç nerede oraya dönüyor. Yarın bunların düştüğünü gördüğü anda saf değiştirirler...

Iyi partinin secime girmesine herhangi bir kanuni engel kalmamasina ragmen ysk içindeki 9 hakimden 2 si karşı oy kullanmış.

Yani bu kadar açık bir şekilde duran kanunu bile işletmeyip iyi partiyi seçime sokmak istemeyen 2 ysk üyesi hakim var. Ysk nin hali budur.

Seçim sonucunu bu ysk açıklayacak. Ben yine oyumu kullanacağım ama sonuçları hiç merak etmiyorum. Asıl seçimden sonra seyredin cümbüşü. Ekonomi hepimizi hoplatacak..

Ver hocam ver hdpye. Şehit askerimiz, polisimiz rahat eder. Bu ülkeyi kuranlar mezarlarında rahat eder. Ver.
Tayyip Erdoğan düşmanlığının düşürdüğü hale bak. Ne ilke bırakmış, ne doğru. yazık...

Zaten hdp yi davul zurna ile biz soktuk
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Kılışdar sokmuş.
HDP konusunda diyeceğim şudur: Evet, PKK ile arasına mesafe koymuyor. Bir tek açık açık övmedikleri kaldı. Amma velakin.
Bu parti hala faaliyette mi? Evet.
Yasadışı faaliyette bulunduğu için bireysel milletvekilleri dışında kurumsal olarak parti aleyhinde açılmış dava var mı? Yok.
Peki, işlem başlatılma niyeti var da işlemi yapacak meclis çoğunluğunun sağlanamaması gibi bir durum var mı? O da yok.
E o zaman?
Bu partinin suçu varsa, yasalarda bu suçun cezası bellidir.
Onun dışında, hala faaliyetteyse demek ki yasaldır. Ama benim ahlakıma ve inançlarıma ters, o ayrı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------

Yani hele siyasilerin ellerinde güç olduğu halde, gerekli cezayı uygulatmak yerine "Ama bunlar da teröristti, şunlar da teröristti" demesi, kusura bakmayın, ya aczin işaretidir, ya da bu durumu oy toplamak için kullanıyorlardır. İktidar sensin, suç mu var, sokarsın meclisi devreye, yollarsın AYM'ye, kapatırsın, olur biter. Ne diye sızlanıp duruyorsun? MHP sızlanabilir, SP sızlanabilir, CHP sızlanabilir, ama AKParti sızlanamaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
.......

[/COLOR]Yani hele siyasilerin ellerinde güç olduğu halde, gerekli cezayı uygulatmak yerine "Ama bunlar da teröristti, şunlar da teröristti" demesi, kusura bakmayın, ya aczin işaretidir, ya da bu durumu oy toplamak için kullanıyorlardır. İktidar sensin, suç mu var, sokarsın meclisi devreye, yollarsın AYM'ye, kapatırsın, olur biter. Ne diye sızlanıp duruyorsun? MHP sızlanabilir, SP sızlanabilir, CHP sızlanabilir, ama AKParti sızlanamaz.

Parti kapatmak çözüm değil. HDP'nin geçmişine bakarsak alfabeden iki tane harf bulup yenisini kuruyorlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst