Yamaha Yamaha Tracer 700 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2017
Mesajlar
6
Orta sehpayı çok aradım, ancak bulamadım. Sanayide şasiye kaynak yapılarak uygulandığını öğrendim ve koşarak uzaklaştım :) Bu motorun en büyük ve tek eksiği bence standart donanımda olmasa bile orijinal yedek parça olarak orta sehpa seçeneği olmalıydı.
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
37
Merhaba,

6 ay kullandığım tracer 700 için givi dolomiti çanta ve bağlantı demirlerini motor değişikliğinden dolayı satışa koydum. yenisinden farksız durumdalar. çanta ihtiyacı olan arkadaşlar inceleyebilir.

https://www.sahibinden.com/ilan/yed...cer-16-17-yan-canta-tasiyici-484191472/detay/

https://www.sahibinden.com/ilan/yed...ker-dolomiti-yan-canta-takim-484184555/detay/

Kardeş motoru neden sattın ?Memnun değl miydin?Tracer 700 ü araştırıyorum da o bağlamda sordum ?
 
Katılım
1 Şub 2017
Mesajlar
9
Hocam gayet güzel bir motor endişeniz olmasın. Ben africa twin aldığımdan dolayı sattım. 12.000km bindim altı ay boyunca tracera hiçbir sıkıntım olmadı. Bozuk yollarda ve arazi koşullarında gezmeyi tercih ettiğimden enduro tarzına geçiş yaptım.
 
Katılım
31 May 2017
Mesajlar
12
Arkadaşlar yeni aldım ben de, koruma demiri ve alarm düşünüyorun Ankarada... tavsiyesi olan var mi acaba
 
Katılım
31 Eki 2015
Mesajlar
326
Merhaba Arkadaşlar,

Bu motoru ciddi düşünmeye başladım. 20 bin km maxi scooter tecrübem var istanbul içinde. Seviye 2 eğitim de alacağım inşallah. Boyum 1.72 ve yaş 32 sizce bu motorun üstesinden gelebilir miyim, uzun veya ağır gelir mi, ne dersiniz? Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
159
Merhaba Arkadaşlar,

Bu motoru ciddi düşünmeye başladım. 20 bin km maxi scooter tecrübem var istanbul içinde. Seviye 2 eğitim de alacağım inşallah. Boyum 1.72 ve yaş 32 sizce bu motorun üstesinden gelebilir miyim, uzun veya ağır gelir mi, ne dersiniz? Şimdiden teşekkürler.

Eğitim alırsanız üstesinden çok rahat gelirsin.
 
Katılım
18 Haz 2016
Mesajlar
8
Merhaba Arkadaşlar,

Bu motoru ciddi düşünmeye başladım. 20 bin km maxi scooter tecrübem var istanbul içinde. Seviye 2 eğitim de alacağım inşallah. Boyum 1.72 ve yaş 32 sizce bu motorun üstesinden gelebilir miyim, uzun veya ağır gelir mi, ne dersiniz? Şimdiden teşekkürler.

180 Kg bu motor bunu piyasa da ki en hafifi. ben xmax den geçtim vitesli tecrübem bile yoktu denecek kadar azdı. 2 hafta da alıştım, dengi motorlara (nc, versys, vstorm) bakınca bu kuş gibi kalıyor.
 
Katılım
31 Eki 2015
Mesajlar
326
Eğitim alırsanız üstesinden çok rahat gelirsin.

Arkadaşlar yanıtlar için teşekkürler, şuan istanbul yamaha bayilerinden fiyat teklifi alıyorum, yanında yan koruma demiri ve sis farları ile birlikte, siz hangi bayii önerirsiniz, bir de sis farı bayi dışında alıp taktırsam olur mu ? Tekrar teşekkür ederim.
 
Katılım
31 Eki 2015
Mesajlar
326
Merhaba tracer 700 ü alıp aranıza katılmış bulunmaktayım, uygun fiyatlı ama kaliteli sis farı önerebilir misiniz acaba? Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Selamlar, Tracer 700'ün yerden yüksekliğini arttırmak için neler yapabiliriz? Karter koruma için çözüm bulan var mı?
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
merhabalar,
kısa bir anımı paylaşıp tavsiyelerinizi istiyorum.
ben burgman 400 kullanıyorum. cevizlibağ şirinevler arası e5 de dangalak bir kamyoncunun şeride sağ refüjün oraya sıkıştırmasından kaçamadım. bizim motorlar yeterince torklu falan değil. yaklaşık 20bin km kullandığım burgmandan nefret ettim. hatta arabayı durdurdum adamı aşağı indirdim falan bu konuya girmiyim hiç. neyse o sinirle çıkıp şirinevler aydın motora gittim tracer ilgimi çekti test sürüşü yaptım. inanılmaz tork var. ürkütmüyor. zaten yıllardır kullandığım için oturur oturmaz kanka olduk test motoruyla ataköyde turladım hatta turlarken biraz gaza bastım peşimden gelen adamın tracer i olmasına rağmen abi hani sukuter kullanıyodun sen napıyosun ya falan dedi. orada bir kafam karıştı.

sorum şu. bu motor beni öldürür mü?
zira burgmanın ibre 160 ben otobanı boş gördümmü 160 gidiyorum.
bu motorun sonu nedir? rüzgar dinamikleri nasıl, artçılı sürüşleri nasıl.
çok fazla inceleme izledim yorum okudum ama burası hep samimi geldi bana onun için size danışmak istedim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhabalar,
kısa bir anımı paylaşıp tavsiyelerinizi istiyorum.
ben burgman 400 kullanıyorum. cevizlibağ şirinevler arası e5 de dangalak bir kamyoncunun şeride sağ refüjün oraya sıkıştırmasından kaçamadım. bizim motorlar yeterince torklu falan değil. yaklaşık 20bin km kullandığım burgmandan nefret ettim. hatta arabayı durdurdum adamı aşağı indirdim falan bu konuya girmiyim hiç. neyse o sinirle çıkıp şirinevler aydın motora gittim tracer ilgimi çekti test sürüşü yaptım. inanılmaz tork var. ürkütmüyor. zaten yıllardır kullandığım için oturur oturmaz kanka olduk test motoruyla ataköyde turladım hatta turlarken biraz gaza bastım peşimden gelen adamın tracer i olmasına rağmen abi hani sukuter kullanıyodun sen napıyosun ya falan dedi. orada bir kafam karıştı.

sorum şu. bu motor beni öldürür mü?
zira burgmanın ibre 160 ben otobanı boş gördümmü 160 gidiyorum.
bu motorun sonu nedir? rüzgar dinamikleri nasıl, artçılı sürüşleri nasıl.
çok fazla inceleme izledim yorum okudum ama burası hep samimi geldi bana onun için size danışmak istedim.

Tracer700 değil ama mt07 kullanıyorum , motorun sonu 200 . Gaz kolundan elinizi çekmeyecek kadar düz bi yol ve hava yakalarsanız 220 , ama sizi korkutması gereken son hızı değil bu hıza çok çabuk ulaşabiliyor olması. Elinizin ayarı varsa , özellikle 1-2-3. Viteslerde deliler gibi gaz açmazsanız sıkıntı çekmezsiniz diyorum ben ☺
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
Tracer700 değil ama mt07 kullanıyorum , motorun sonu 200 . Gaz kolundan elinizi çekmeyecek kadar düz bi yol ve hava yakalarsanız 220 , ama sizi korkutması gereken son hızı değil bu hıza çok çabuk ulaşabiliyor olması. Elinizin ayarı varsa , özellikle 1-2-3. Viteslerde deliler gibi gaz açmazsanız sıkıntı çekmezsiniz diyorum ben ☺

öncelikle tecrübelerin için teşekkür ederim :)

zaten istediğim de bu, elimin ayarı mecburen var sukuter kullandığımdan mütevellit motoru belli süratlerde tutma virajlarda indirelim kaldıralım gibi zorluklara çok alışkınım... bahsettiğin gibi çok çabuk bu süratlere ulaşabiliyor olması harkulade bir okadar duruyor olması da mütiş.

başka bir konuya değinecek olursam ben 130 kilo adamım benim hanım 90 kilo bu çok hızlı arkadaş bizi taşırken saçmalarmı virazjlarda 'abi yapma etme yatma valla kayıyorum' gibi şeyler yaparmı. bunlar harbiden benim için çok önemli detaylar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öncelikle tecrübelerin için teşekkür ederim :)

zaten istediğim de bu, elimin ayarı mecburen var sukuter kullandığımdan mütevellit motoru belli süratlerde tutma virajlarda indirelim kaldıralım gibi zorluklara çok alışkınım... bahsettiğin gibi çok çabuk bu süratlere ulaşabiliyor olması harkulade bir okadar duruyor olması da mütiş.

başka bir konuya değinecek olursam ben 130 kilo adamım benim hanım 90 kilo bu çok hızlı arkadaş bizi taşırken saçmalarmı virazjlarda 'abi yapma etme yatma valla kayıyorum' gibi şeyler yaparmı. bunlar harbiden benim için çok önemli detaylar.
Açıkçası max taşıma kapasitesini bilmiyorum ama 180kg civarıdır sanırım. Ben 90 kiloyum 80kg üzeri artçıyla tek rahat ettiğim motor r1200rt oldu , mt07 , cb650f , fazer8 ,fz6 ve ns200 artçılı yolculuk yaptığım diğer motosikletler hiç biri bu konuda iç açıcı değil , fazer8 de diğerlerine nazaran iyiydi.
 
Katılım
19 May 2017
Mesajlar
16
Merhaba Arkadaşlar,
Bende MT-25 ten Tracer 700e geçiş yaptım. Dk bir gol bir E-5 te zincirleme kazaya denk gelip sans eseri sıyrıldım. Videoyu kirpabilirsem eklerim.
Motorla alakalı deneyimim ise rodaj sebebiyle midir bilemiyorum(baska tracer700 kullanmadim) 2.3. Viteslerde alt devirlerde(4000-5000) bogulma gibi sesler ve fazla titreşim hissediyorum. Diğer yeni almış arkadaşlar kıyas yapabilir mi? Bu titreşim normal midir kafamda deli sorular.
Bu arada herkese kazasız ve mutlu sürüşler..
 
Katılım
31 Eki 2015
Mesajlar
326
tracer 700 yamahanın en popüler motorlarından olmasına rağmen bu başlık hiç aktif değil ilginç. Yine de sorayım haftasonu tracer 700 istanbul buluşması olur mu?
 
Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
547
Merhaba Arkadaşlar,
Bende MT-25 ten Tracer 700e geçiş yaptım. Dk bir gol bir E-5 te zincirleme kazaya denk gelip sans eseri sıyrıldım. Videoyu kirpabilirsem eklerim.
Motorla alakalı deneyimim ise rodaj sebebiyle midir bilemiyorum(baska tracer700 kullanmadim) 2.3. Viteslerde alt devirlerde(4000-5000) bogulma gibi sesler ve fazla titreşim hissediyorum. Diğer yeni almış arkadaşlar kıyas yapabilir mi? Bu titreşim normal midir kafamda deli sorular.
Bu arada herkese kazasız ve mutlu sürüşler..

hocam bende tracer 700 düşünüyorum. yaşıma göre mt25 biraz genç işi duruyor. 700'e geçişte zorlandığınız bir durum oldu mu ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst