Kawasaki H2 Hız Rekorunu Türkiye Kırdı!

Katılım
26 May 2017
Mesajlar
353
Japonların ürettiği bir motosikleti bizim insanımızın limitlere çıkarması bence gurur kaynağı. Elbette mühendisler istese fazlasını yapar ancak bunu sonradan yapmak bence cidden çok zor bir iş.

 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Gurura bak amk. Japonun ürettiği motosiklette top speed yapmak. Japon bilmiyor çünkü gazı çevirmeyi. Te allam. :) Çomar diyoruz sonra kızıyorlar.
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Gurura bak amk. Japonun ürettiği motosiklette top speed yapmak. Japon bilmiyor çünkü gazı çevirmeyi. Te allam. :) Çomar diyoruz sonra kızıyorlar.

Türkiye yine Dünyayı fethetti kardeş niye kıskanıyorsun?

(Ayrıca brezilyalilar mı ne göstergede 400 görüyorlardı bi videoda)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
429 km olarak rekor kırılmadımı ?
 
Katılım
23 Mar 2016
Mesajlar
423
Kenan'ın rekoru takometreye göre ne yazık ki, GPS'e göre değil; dolayısıyla 360-370 km/s'e kadar düşebilir gerçek hızı.
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
328
Gurura bak amk. Japonun ürettiği motosiklette top speed yapmak. Japon bilmiyor çünkü gazı çevirmeyi. Te allam. :) Çomar diyoruz sonra kızıyorlar.

adam kendince fikrini belirtmis,niye hemen yaftalama ihtiyaci hissediyorsunuz ?

bende sana simdi "tipe bak,onune gelen herseye muhalefet olan emekli apartman yoneticisi" gibi yorum yapiyorsun desem hosuna gider mi?
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Elin bir takım organıyla gerdeğe girmek mı ne öyle bir söz vardı . Bizimki de o hesap elin japonu yapsın biz gostergeye bakıp hız rekoru kiralım sonra da bunu ' rekor bizde yeaaahhh ' diye dillendirelim .

Paylaşımı yapan arkadas sözüm sana değil yanlış anlama .
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
motorisk diye bir abone vardı abuk subuk anlamsız konu başlıklarıyla çaktırmadan fake kanalının reklamını yapıyordu videoda motorisk logosunu görünce hemen kapattım :D Fake izlenmelerle ve abonelerle bizi değil kendinizi kandırırsınız :) 11 video 15.000 abone :) kanalın ilk videosu 44 bin izlenmiş ..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu da mı ilgi uyandıran ama içi boş başlıklar açarak YouTube aboneliğini arttırma peşinde koşan MOTORİSK çıktı? Ne gereksiz adam yahu...
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
motorisk ise stock h2 değildir o... stock ise de o hızları yapamadan biryerleri patlamış alev almıştır. malum sürekli patlamalı yanmalı başlık açıp duruyordu...
 
Katılım
26 May 2017
Mesajlar
353
Kenan'ın rekoru takometreye göre ne yazık ki, GPS'e göre değil; dolayısıyla 360-370 km/s'e kadar düşebilir gerçek hızı.

O kadar detaylı bilgim yok ancak gps H2R rekorların da veya bugatti rekorlarında da yok. Kadran görüyorum videolarda.

adam kendince fikrini belirtmis,niye hemen yaftalama ihtiyaci hissediyorsunuz ?

bende sana simdi "tipe bak,onune gelen herseye muhalefet olan emekli apartman yoneticisi" gibi yorum yapiyorsun desem hosuna gider mi?

Her türlü insan var maalesef. Ben bu hızı ilk defa gördüm H2 de ve H2R da olduğu gibi gurur verici. Yurt dışında milyonlar izlendi Kenan Sofuoğlu nun videosu.

Elin bir takım organıyla gerdeğe girmek mı ne öyle bir söz vardı . Bizimki de o hesap elin japonu yapsın biz gostergeye bakıp hız rekoru kiralım sonra da bunu ' rekor bizde yeaaahhh ' diye dillendirelim .

Paylaşımı yapan arkadas sözüm sana değil yanlış anlama .

Yok yok yanlış anlamadım. Üretme konusuna gelirsek sanırım daha çok yolumuz var.

Bu da mı ilgi uyandıran ama içi boş başlıklar açarak YouTube aboneliğini arttırma peşinde koşan MOTORİSK çıktı? Ne gereksiz adam yahu...

Bahsedilen arkadaş uzaklaştırılmış yeni öğrendim ancak ben youtube takipçiyisim :)

Ah motorisk ah bide başkasının ağzından konuşması yok mu ! :D

Üyelik tarihime ve konularıma bakabilirsin. Alakam yok arkadaşla sadece takipçisiyim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
220 hp ile 370 yaptığınımı söylüyorsunuz yani ??stok motor yazmışınız ok ama yazılım var neresi stok oluyor o zaman.egzosu salladım ama yazılım ile en az 20 25 beygir alırsınız kısaca 250 hp den aşaha değildir o motor.ateş ediyor cihaz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O kadar detaylı bilgim yok ancak gps H2R rekorların da veya bugatti rekorlarında da yok. Kadran görüyorum videolarda.
Hiç bir rekor denemesinde kadran kullanılmaz. Ayrıca yol ve rüzgar farkını yok etmek için aynı yolda, kısa süre içinde, ters yönde aynı hıza ulaşmak zorunludur. Yoksa "rekor" olmaz.
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
O kadar detaylı bilgim yok ancak gps H2R rekorların da veya bugatti rekorlarında da yok. Kadran görüyorum videolarda.



Her türlü insan var maalesef. Ben bu hızı ilk defa gördüm H2 de ve H2R da olduğu gibi gurur verici. Yurt dışında milyonlar izlendi Kenan Sofuoğlu nun videosu.



Yok yok yanlış anlamadım. Üretme konusuna gelirsek sanırım daha çok yolumuz var.



Bahsedilen arkadaş uzaklaştırılmış yeni öğrendim ancak ben youtube takipçiyisim :)



Üyelik tarihime ve konularıma bakabilirsin. Alakam yok arkadaşla sadece takipçisiyim.

kardeşim arkadaşla ilgim yok ben sadece takipçisiyim demişsin sen fake olabilirmisin acaba ? :D yani kanalın tamamı fake abone ve fake izlenme sen diyorsunki ben kanalın abonesiyim :D video youtube eklenir eklenmez videosunu foruma koyuyorsun .. Yani çok sıkı ve sağlam bir takipçi olduğun kesin. Bilgin olsun diye söylüyorum arkadaş kendi sitesinin reklamını forumda yapan ve fake abonelerle kendine hayali bir dünya kuran birisiydi bu yüzden forumdan uzaklaştırıldı. Hayali bir kahramandı kendisi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2016
Mesajlar
808
Başı göğe erdi mi? Forum da saçma sapan şeylerin reklamını yapmayın. Sonra hızdan ölüyorlar cesetleri parça parça yoldan toplanıyor. Yazık.
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
giphy.gif
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst