- Katılım
- 26 May 2017
- Mesajlar
- 353
- Konu Yazar
- #1
Japonların ürettiği bir motosikleti bizim insanımızın limitlere çıkarması bence gurur kaynağı. Elbette mühendisler istese fazlasını yapar ancak bunu sonradan yapmak bence cidden çok zor bir iş.
Son düzenleme: