- Katılım
- 13 May 2017
- Mesajlar
- 1,702
Ayın 6'sında İstanbul'dan ayrılıp Ankara-Samsun-Erzurum yaptım. Toplam yaklaşık 1500 kmlik yol oldu. Toplam sanırım 350 Tl yakıt harcadım ki bence harika. İsteyince 100 kmde 3.2'ye kadar düşebiliyor. Maksimum 181 gördüm ki biraz daha gideri vardı. Hızlanması muhteşem. Kalkışlarda çok iyi. Ben vites geçişlerine alışamadım bi. Salak gibi 2ye atarken hep boşa düşürüyorum. Tabii yolun sonuna doğru olan yorgunluk da var. 5000 ile 6500 arası hissedilen bi titreşim var. Motorda çoğu zaman bu devirler arasında o yüzden hep bi titreşim var çok rahatsız etmesede. Şu ana kadar çok memnunum motordan. En az 2 sene binmeyi düşünüyorum.