Suzuki Suzuki VZ 800 / 1400 / 1500 Intruder Kullanıcıları Bilgi Paylaşımı

Katılım
12 Nis 2017
Mesajlar
21
Arkadaşlar selam...
malum yaz geldi artık, Yaz motorcusu olarak heyecanlanmaya başladım.
Benim keratayı garajdan çıkartıcam yavaş yavaş.
ama lastikleri yenilemem gerek. C800 intruder.
eylül 2017 tarihli bir gönderide Michelin Commander II model marka lastik tavisyesi vardı
hala bu tavsiye geçerlimi yoksa tarih itibari ile bir güncelleme söz konusumu ?
teşekkürler.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Arkadaşlar selam...
malum yaz geldi artık, Yaz motorcusu olarak heyecanlanmaya başladım.
Benim keratayı garajdan çıkartıcam yavaş yavaş.
ama lastikleri yenilemem gerek. C800 intruder.
eylül 2017 tarihli bir gönderide Michelin Commander II model marka lastik tavisyesi vardı
hala bu tavsiye geçerlimi yoksa tarih itibari ile bir güncelleme söz konusumu ?
teşekkürler.

Geçerliliğini niye yitirsin ki ? Piyasadaki açık ara en iyi cruiser lastik marka/modeli Michelin Commander II. Bendekiler 2013 tarihli. Artık ömürleri doldu. Diş derinlikleri tükenmese bile lastik 5 yıllık kullanım sürecine bağlı olarak da sertleşti ve yol tutuşu azaldı. Bu Haziran - Temmuz gibi lastikleri değiştireceğim. Yine tercihim Commander II olacak istisnasız.
 
Katılım
12 Nis 2017
Mesajlar
21
Geçerliliğini niye yitirsin ki ? Piyasadaki açık ara en iyi cruiser lastik marka/modeli Michelin Commander II. Bendekiler 2013 tarihli. Artık ömürleri doldu. Diş derinlikleri tükenmese bile lastik 5 yıllık kullanım sürecine bağlı olarak da sertleşti ve yol tutuşu azaldı. Bu Haziran - Temmuz gibi lastikleri değiştireceğim. Yine tercihim Commander II olacak istisnasız.

geçerliliğini yitirmek anlamında değil. Belki başka bir marka model test edilmiştir, fiyat ve performans olarak daha iyidir anlamında sormuştum.
bu arada temin edebileceğimiz bir yer tavsiyeniz var mı ? Teşekkürler.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
geçerliliğini yitirmek anlamında değil. Belki başka bir marka model test edilmiştir, fiyat ve performans olarak daha iyidir anlamında sormuştum.
bu arada temin edebileceğimiz bir yer tavsiyeniz var mı ? Teşekkürler.

Daha önce Bridgestone Exedra Max kullandım Dragstar 1100'de. Başarılı bir lastik. Ancak ıslak zemindeki tutuşu Michelin kadar başarılı değil. Yabancı forumlarda Pirelli Night Dragon ve Michelin Commander II çok kıyaslanıyor. Genel kanı Pirelli'nin tutuşunun iyi olduğu ama ömrünün çok kısa olduğu yönünde. Ben kullanmadım. Yalnız Pirelli'nin lastiklerinin genelde çok yumuşak hamurlu ve kullanım ömrünün kısa olduğunu her kullanıcısı söyler.

Kadıköy Hasanpaşa'da Zenn Motor var. Arayıp, randevu alıp, lastiği de orada değiştirtebilirsiniz. Bilgi için: www.zennmotor.com
 
Katılım
12 Nis 2017
Mesajlar
21
Daha önce Bridgestone Exedra Max kullandım Dragstar 1100'de. Başarılı bir lastik. Ancak ıslak zemindeki tutuşu Michelin kadar başarılı değil. Yabancı forumlarda Pirelli Night Dragon ve Michelin Commander II çok kıyaslanıyor. Genel kanı Pirelli'nin tutuşunun iyi olduğu ama ömrünün çok kısa olduğu yönünde. Ben kullanmadım. Yalnız Pirelli'nin lastiklerinin genelde çok yumuşak hamurlu ve kullanım ömrünün kısa olduğunu her kullanıcısı söyler.

Kadıköy Hasanpaşa'da Zenn Motor var. Arayıp, randevu alıp, lastiği de orada değiştirtebilirsiniz. Bilgi için: www.zennmotor.com

zenmotoru aradım ama ellerinde yokmuş. haziranda anca gelir dediler
onlarında tarih aralıkları 2012 ila 2015 arası olacak dedi.
sanırım biraz zor bulucam
yakın tarihte değişim yapan yokmu acaba grupta
 
Katılım
10 May 2017
Mesajlar
25
Merhaba bende lastik bakıyorum,
Üzerinde Metzeler ME888 var, ve fabrika hatasından ARKA lastik birleşme yerinde yırtılmak üzere...
Michelin Commander 2100 tl,
Pirelli Night dragon 1400 tl,
Metzeler ME 888 1700 tl,
ben pirelliyi tercih edeceğim, fiyatından ötürü..
 
Katılım
12 Nis 2017
Mesajlar
21
Merhaba bende lastik bakıyorum,
Üzerinde Metzeler ME888 var, ve fabrika hatasından ARKA lastik birleşme yerinde yırtılmak üzere...
Michelin Commander 2100 tl,
Pirelli Night dragon 1400 tl,
Metzeler ME 888 1700 tl,
ben pirelliyi tercih edeceğim, fiyatından ötürü..

nereden aldınız fiyatları
ellerinde vardır umarım
 
Katılım
10 May 2017
Mesajlar
25
Lastikdeposu.com
Bu gün sipariş verdim,
2015 tarihli 4 taksit 1400tl,
ellerinde hala bir takım gözüküyor.
 
Katılım
10 May 2017
Mesajlar
25
Benimki M800'ün tubeless lastik,
ön 130/90R16,
Arka 170/80R15
Seninki teljant ise iç lastikli de olabilir.
Bakmak lazım,
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
c800 ve m800 lastik ebatları aynı mı ?
nedir bu ebatlar ?

Aynı tabii de arkadaşım, motorunda kullanım kılavuzu yok mu ? : )

130-90/16 ön lastik ebatları. 170-80/15 arka. Yalnız sizinki şambriyelli. M800'ler tubeless.

Lastikleri bulamadıysanız www.motolastik.com ile iletişime geçin. İstanbula 1 günde gönderi yapıyorlar. bunun haricinde güvenilir bir diğer site de www.lastikal.com.tr Buradan da sorabilirsiniz.
 
Katılım
10 May 2017
Mesajlar
25
M800 arka kampanayı disk'e cevirmişler, hatta resimleri de var elimde buraya yükleyemedim.
Ön disk fren merkezinide degistirip ABS'li fren merkezi koymuslardı.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
M800 arka kampanayı disk'e cevirmişler, hatta resimleri de var elimde buraya yükleyemedim.
Ön disk fren merkezinide degistirip ABS'li fren merkezi koymuslardı.

Site linkini ve resimleri paylaşır mısınız ? Merak ettim, nasıl bir uygulama yapmışlar. Resimleri paylaşmak için hizliresim.com'a yükleyin, yüklendikten sonra sağda çıkan foruma ekleme linkini kopyalayıp, sitede mesaj yazılan kısımda Insert Image butonuna basarak linki yapıştırın. O zaman resimler gözükecektir.
 
Katılım
10 May 2017
Mesajlar
25
merhaba arkadaşlar,

aklıma bir soru takıldı, siz bilirsiniz diye sormak istedim.
c800 ya da m800 arka fren diske çevrilebiliyor mu? Frenlemesinin pek iyi olmadığını duymuştum bu modellerin, siz nasıl aştınız?

Teşekkür ederim.

M800 arka kampanayı disk'e cevirmişler, hatta resimleri de var elimde buraya yükleyemedim.
Ön disk fren merkezinide degistirip ABS'li fren merkezi koymuslardı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------

İşyerindeki bilgisayarda resimler sabah biraz daha uğraşıyım atmaya.:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------

a>


a>


a>


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:09 ----------

kO5j19.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------

p6ORmn.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------

RnjJbn.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:15 ----------

Lastik tamir setleri,

Yazın her hafta İstanbul-Ayvalık -İstanbul yaptığım için lastik tamir kiti aldım,
içerisinde fitil vs, 3 adet CO2 kartuşu ve sibop bağlantı ekipmanları vardı, yaklaşık 80-100 Tl almıştım.
Geçen sene Bursa otoyolunda bir motosikletlinin lastiği patlamışdı, yardım için durdum lastiğe 2 kartuş CO2 bastık
10 km ilerideki benzinliğe kadar idare etti daha sonra orada fitil attık.
İstanbula döndüğümde harcadığım CO2 kartuşları yerine koymak istedim,ancak o kadar zor bulunuyor ki
fiyat ise 16gr Vidalı CO2 kartuş 20TL adeti bisikletçilerde,akvaryumcularda buldum 16gr vidalı kartuş onlar ise 15TL fiyat istiyor,
havalı tabanca için kullanılan kartuşlar 12gr ve ucu vidasız fiyatı ise sadece 2-3tl,
araştırdım ve aliexpress de 12gr'lık vidasız kartuş için adaptör parça buldum ve sipariş ettim 11usd yakında elimde olur,
Bu arada Erdoğanlar bisiklet diye bir yerde 16gr vidasız kartuş için pompa adaptörü gördüm, fiyatı ise 90 TL düşmüş, bu seferde
16gr vidasız kartuş arayışına girdim onu ise butikbira da buldum, 10 adet 16gr vidasız CO2 kartuş 44tl.
Geçen gün arabanın lastiği patlamış ve sonuna kadar inmişti,pompa vs. bulamadım yedek lastik ile uğraşmadım bastım 4 tane CO2 kartusu
benzinliğe kadar götürdüm arabayı 4 tane kartuşa 80TL verince böyle arayışlara girdim.

Lastik kiti ve CO2 kartuş alacaklara fikir olsun.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Çok işçilik var yahu. En az 2-3 bin $ maliyeti vardır herhalde. Harrison Billet'ın sitesinde 6 pistonlu fren kaliperi buldum ön fren için. Harrison Billet Mini-6 modelin ismi. Şuradan inceleyebilirsiniz: http://www.billet.co.uk/index2.html?home.html~mainFrame

Ancak demedi demeyin, fiyatı 600 küsür £. Bir Pound bugün 5,84 TL. Böyle hesaplayınca biraz üzücü oluyor.
 
Katılım
10 May 2017
Mesajlar
25
Merhaba Arkadaşlar,

Geçen hafta lastik deposundan bir çift lastik almıştım,
Arka lastik geldi, ön lastik hala elime ulaşmadı,
Arka lastiğin imalat tarihini paylaşıyorum,
Hemen siteyi aradım bu lastiğin imalat tarihlerinde oynama var dedim,
adam yok olurmu vs zaten garantisi var fala dedi ama ben hiç tatmin olmadım.
Sizlerin fikri nedir.
OojWA5.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
88
Merhaba Arkadaşlar,

Geçen hafta lastik deposundan bir çift lastik almıştım,
Arka lastik geldi, ön lastik hala elime ulaşmadı,
Arka lastiğin imalat tarihini paylaşıyorum,
Hemen siteyi aradım bu lastiğin imalat tarihlerinde oynama var dedim,
adam yok olurmu vs zaten garantisi var fala dedi ama ben hiç tatmin olmadım.
Sizlerin fikri nedir.[url=https://hizliresim.com/OojWA5][url]https://i.hizliresim.com/OojWA5.jpg[/url][/url]

2015 tarihli alacağın lastik 2017 yada 2018 tarihli olması gerekiyor. resimde benmi yanlış görüyıyorum lastik baya beklemiş ve eski gibi
 
Katılım
10 May 2017
Mesajlar
25
2015-14 hafta diye gönderdiler, ancak tarihleri kazınıp tekrar basılmış gibi geldi,
zaten rakamların biri anyaya diğeri konyaya bakıyordu,
lastik ise kaya gibi sertti, iade ettim gönderdim.
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
88
2015-14 hafta diye gönderdiler, ancak tarihleri kazınıp tekrar basılmış gibi geldi,
zaten rakamların biri anyaya diğeri konyaya bakıyordu,
lastik ise kaya gibi sertti, iade ettim gönderdim.


işine karışmak gibi olmasın ama 2015 falan alma yaa taze yeni lastik al biliyorsun motorda lastik her şeydir çok önemlidir.aman gözünü seveyim. dediğin gibi daha eski tarihinlede oynanmış gibi duruyor. iade etmekle iyi yapmışsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst