Motorun garantisi Nisan sonu bitiyor
Ne yapayım götüren mi servise
Her geçen gün km saati daha çok su alır gibime geliyor
Dürüst olmak gerekirse, benim naçizane görüşüm, tabii ki benim bakış açısından farklı düşünen kimseyi rencide etmeden, ama aynı zamanda bu konuyu farklı bir bakış açısı ile değinmeye çalışarak ve benim gibi her birinizin geçerli fikrini göz önüne alarak gerçekten ne söylemek istediğimi unuttuğumu düşünüyorum
Usta,içtiğin ne ise tek dublede ben alırım...
Walla aklın yolu bir. Bende 5000₺ önerecektim. İkinci motor yapıp binmezsem adam değilim. :wiinkk:Pistonlar gardaş,motoruna talibim 5bin gaymen hazır kılçıksız..hemde canlı,ateş ediyor..:flower:
Hem kurtulur rahat edersin..bende motoru elden geçirir çiçek gibi yaparim.onun dilinden ancak ben anlarim..içinden bile geçerim...bir hafta sonra taniyamazsin motoru saat gibi çalişir.
Edit:
Piston gardaş,teklif hala geçerli..
Walla aklın yolu bir. Bende 5000₺ önerecektim. İkinci motor yapıp binmezsem adam değilim. :wiinkk:
Dürüst olmak gerekirse, benim naçizane görüşüm, tabii ki benim bakış açısından farklı düşünen kimseyi rencide etmeden, ama aynı zamanda bu konuyu farklı bir bakış açısı ile değinmeye çalışarak ve benim gibi her birinizin geçerli fikrini göz önüne alarak gerçekten ne söylemek istediğimi unuttuğumu düşünüyorum
Aynen haci..hee desin transporter hazir.direk noter..:cat:
Yahu ne transporteri? Dominara bağlar çeker götürürüm :queen: