YİNE BİR PULSAR 200 NS VAKASI....KM SAATİ SU ALIYOR!!!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
871
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorun garantisi Nisan sonu bitiyor
Ne yapayım götüren mi servise
Her geçen gün km saati daha çok su alır gibime geliyor
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Sadece camımı değiştiriyorlar acaba komple göstergenin değişmesi gerekiyorsa ilerde tuzluya patlayabilir bir şansını dene bence
 
Katılım
17 Eki 2017
Mesajlar
479
Götürme kardeşim ne gerek var zaten pulsar yani yaptırsanda gene bozulur :queen:
Pulsar200NS'te yaşanabilecek bütün sorunları yaşayan adam Pistonlar :queen:

şaka bir yana götür garantiden değişiyor herhangi bir çatlak kırık vs yoksa .
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Fotosunu atsana, merak ettim. Buğu falan mı yamış yoksa bildiğimiz su mu almış görelim.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Pistonlar seninle ilgilenemedim sabah. İşe geç kalıyordum koşturmaktan. Kardeş gel senin Pulsar'ı, V15 ile değiştirelim. Hem parandan ol hem hızdan hem de apaçilik ruhundan. Gemi gibi makine. 150cc fıtı fıtı gidiyor. İstesende bişeylerini bozamıyorsun çünkü bozulacak bişeyi yok :queen:

Yada Honda CB125F al. Sarı olanı ile çık Scooty den müşteri avla :cat:

Bence sen Pulsar'dan değil, Pulsar senden çok çekti be usta. Rahat bırak hayvanı. Başka özgürlüklere, kendini kısıtlamadan koşsun :bestmt:
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
avatar129181_3.gif
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Pistonlar gardaş,motoruna talibim 5bin gaymen hazır kılçıksız..hemde canlı,ateş ediyor..:flower:

Hem kurtulur rahat edersin..bende motoru elden geçirir çiçek gibi yaparim.onun dilinden ancak ben anlarim..içinden bile geçerim...bir hafta sonra taniyamazsin motoru saat gibi çalişir.


Edit:

Piston gardaş,teklif hala geçerli..
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Elinizdeki motosikletten memnun değilseniz diğer arkadaşların da belirttiği gibi, elinizdekini değiştirmenizde yarar var. Niye zorluyorsunuz ki :cat:
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Dürüst olmak gerekirse, benim naçizane görüşüm, tabii ki benim bakış açısından farklı düşünen kimseyi rencide etmeden, ama aynı zamanda bu konuyu farklı bir bakış açısı ile değinmeye çalışarak ve benim gibi her birinizin geçerli fikrini göz önüne alarak gerçekten ne söylemek istediğimi unuttuğumu düşünüyorum
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Dürüst olmak gerekirse, benim naçizane görüşüm, tabii ki benim bakış açısından farklı düşünen kimseyi rencide etmeden, ama aynı zamanda bu konuyu farklı bir bakış açısı ile değinmeye çalışarak ve benim gibi her birinizin geçerli fikrini göz önüne alarak gerçekten ne söylemek istediğimi unuttuğumu düşünüyorum

Usta,içtiğin ne ise tek dublede ben alırım...
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Pistonlar gardaş,motoruna talibim 5bin gaymen hazır kılçıksız..hemde canlı,ateş ediyor..:flower:

Hem kurtulur rahat edersin..bende motoru elden geçirir çiçek gibi yaparim.onun dilinden ancak ben anlarim..içinden bile geçerim...bir hafta sonra taniyamazsin motoru saat gibi çalişir.


Edit:

Piston gardaş,teklif hala geçerli..
Walla aklın yolu bir. Bende 5000₺ önerecektim. İkinci motor yapıp binmezsem adam değilim. :wiinkk:
 
Katılım
3 Tem 2016
Mesajlar
730
Dürüst olmak gerekirse, benim naçizane görüşüm, tabii ki benim bakış açısından farklı düşünen kimseyi rencide etmeden, ama aynı zamanda bu konuyu farklı bir bakış açısı ile değinmeye çalışarak ve benim gibi her birinizin geçerli fikrini göz önüne alarak gerçekten ne söylemek istediğimi unuttuğumu düşünüyorum

Üstad, yeni başladım. Şöyle saat 22'ye doğru anlıycam seni:mrgreen:
 
Katılım
3 Tem 2016
Mesajlar
730
Benim 2.motor 2016 hajoue 125 full depo + 2000 tl trikko... yeter ki o motor o çoçuktan kurtarılsın... Rekabet yok, kampanya bu. Levent alsın söz noter masrafını ben vericem. Samimiyim bak...:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst