- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba arkadaşlar. Aranıza yeni katıldım 
Ben ehliyetimi aldım. sürüş eğitimlerimi tamamladım. Artık bir motosiklet alıp başlamak istiyorum. Kendime bajaj pulsar 200ns seçtim. Hem naked sevmemden hem de yeni başlayanlara hitap eden fiyat/performans motosikleti olmasından dolayı. 13 bin lira bütcem var.
Aşağıdakileri seçtim. lastik dahil 13 bin lira yapıyor. Bütcem ucu ucuna yetiyor. Sizin eklemek istediğini ya da şu yerine şu daha iyi demek istediğiniz varsa her türlü görüşe açığım. Teşekkürler
Ben ehliyetimi aldım. sürüş eğitimlerimi tamamladım. Artık bir motosiklet alıp başlamak istiyorum. Kendime bajaj pulsar 200ns seçtim. Hem naked sevmemden hem de yeni başlayanlara hitap eden fiyat/performans motosikleti olmasından dolayı. 13 bin lira bütcem var.
Aşağıdakileri seçtim. lastik dahil 13 bin lira yapıyor. Bütcem ucu ucuna yetiyor. Sizin eklemek istediğini ya da şu yerine şu daha iyi demek istediğiniz varsa her türlü görüşe açığım. Teşekkürler