Bajaj pulsar 200 ns ve seçtiğim ekipmanlar akıllıca mı ?

Katılım
17 May 2016
Mesajlar
15
Herkese merhaba arkadaşlar. Aranıza yeni katıldım :)

Ben ehliyetimi aldım. sürüş eğitimlerimi tamamladım. Artık bir motosiklet alıp başlamak istiyorum. Kendime bajaj pulsar 200ns seçtim. Hem naked sevmemden hem de yeni başlayanlara hitap eden fiyat/performans motosikleti olmasından dolayı. 13 bin lira bütcem var.
Aşağıdakileri seçtim. lastik dahil 13 bin lira yapıyor. Bütcem ucu ucuna yetiyor. Sizin eklemek istediğini ya da şu yerine şu daha iyi demek istediğiniz varsa her türlü görüşe açığım. Teşekkürler :)
7v2EVN.jpg

J2dr7J.jpg

mLqjd8.jpg

v4Ydg4.jpg

9Lv8VZ.jpg
 
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
37
Hayırlı olsun şimdiden. Bunların yanında önemli eksik olarak gördüğüm bir çift botuda listene eklemeni öneririm.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
hayırlı olsun.. Allah c.c. kazadan beladan korusun..

Birde baff yada balaklava al derim.. boynu rüzgardan korumakta lazım..

Balaklava alacak isen begere markayı tercih et.. soguk havalarda çok etkili bir koruması var.. yaz için baff daha iyi oluyor.. 15 TL ye satılanlardan alsan işini fazlası ile görür..
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
18
Hocam kevlar pantolon tercih edebilirsiniz sanki 150 liraya bulursunuz gibi... Düşünce toto kıymetli çok yüksek ısı oluştuğundan deriniz yanıyormuş, Allah korusun ama...
 
Katılım
30 Tem 2016
Mesajlar
87
Ben olsam o paraya mt25 flaan alirdim ekipman sonrada dizilir ama ben olsam bak kendime guveniyorum sen kaza yapabilirsin
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
korumalı kotlar var kevlar pantolon al dizlik yerıne dırek onu gıyersin daha iyi
ben dizlik aldım pişman oldum pantolon almadığıma sürekli tak çıkar uğraşılmıyor.
 
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
İkinci el temiz inazuma + ekipmanda yapılabilir sanki o paraya. İlk etapta en iyi ekipmanlar olmaz ama kötülerinden de almazsın, zamanla daha iyilerini alınca diğerleride artçıya kalır. Aklıma böyle bir seçenek geldi.
 
Katılım
12 Ara 2013
Mesajlar
252
Motosikleti
KTM 390 ADVENTURE
Mont mükemmel:cat: resimdeki rengindenmi aldin motoru bende'de var'da :bounce:
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Valla pulsara o para verilmez ederinin motoru değil çünkü yedek parçasıda pahalı artık pulsar kullandım sattım sıkıntıları bitmiyo sürekli bişey çıkartıyordu resmi fiyatı 14.600 mü ne hayatta vermem 13.000 gene vermem hatta aldığım fiyattan 8900 olsa yinede vermem tipten dolayı albenisi olan bir motor ama sağlam,sorunsuz,uzun ömürlü parça konusunda kötü
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Valla pulsara o para verilmez ederinin motoru değil çünkü yedek parçasıda pahalı artık pulsar kullandım sattım sıkıntıları bitmiyo sürekli bişey çıkartıyordu resmi fiyatı 14.600 mü ne hayatta vermem 13.000 gene vermem hatta aldığım fiyattan 8900 olsa yinede vermem tipten dolayı albenisi olan bir motor ama sağlam,sorunsuz,uzun ömürlü parça konusunda kötü

1yıl önce adam motor ve ekipmanları hepsini o fiyata almış :p
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
711
Ben olsam o paraya mt25 flaan alirdim ekipman sonrada dizilir ama ben olsam bak kendime guveniyorum sen kaza yapabilirsin

saçma bir cümle. dışardakileri kontrol edemezsin. trafikte bazen arabanın içine bakıyorum 80 yaşında dede var içerde direksiyona yapışmış önüne bakıyo sadece. daha neler neler var gelir sana vururlar yada öyle bir pozisyon oluştururlarki sen vurmak zorunda kalırsın. 30-40 yıllık motorcular kaza yapıyor ölüyor, rahmetli aea gecenin bir vaktinde yayaya çarptı, her olan motosiklet kazasını incelerim ne basit ölümler var bir bilsen. yani kontrol edemiyeceğimiz durumlar var. o durum elbet birgün bizi bulur o yüzden tam hazırlık yapıyoruz. o beline bellik takmazsan sakat kalman 30-40 hızda düşüp belini trafik levhasına,kaldırma herhangi bişeye çarpmana bakar. insanın kendini iyi tanıması lazım, olum hiç mi vücudunu tanımıyosun bir dokun ne kadar hassas kırılgan heryerimiz bir bak. bazen evde bişeye vuruyosun biryerini nasıl acıyor. anlamıyorum ki cahil özgüvenimi var, kendinizi mi sevmiyosunuz yada sen daha hiç motor sürmedin farkında değilsin gerçeklerin.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
711
saçma bir cümle. dışardakileri kontrol edemezsin. trafikte bazen arabanın içine bakıyorum 80 yaşında dede var içerde direksiyona yapışmış önüne bakıyo sadece. daha neler neler var gelir sana vururlar yada öyle bir pozisyon oluştururlarki sen vurmak zorunda kalırsın. 30-40 yıllık motorcular kaza yapıyor ölüyor, rahmetli aea gecenin bir vaktinde yayaya çarptı, her olan motosiklet kazasını incelerim ne basit ölümler var bir bilsen. yani kontrol edemiyeceğimiz durumlar var. o durum elbet birgün bizi bulur o yüzden tam hazırlık yapıyoruz. o beline bellik takmazsan sakat kalman 30-40 hızda düşüp belini trafik levhasına,kaldırma herhangi bişeye çarpmana bakar. insanın kendini iyi tanıması lazım, olum hiç mi vücudunu tanımıyosun bir dokun ne kadar hassas kırılgan heryerimiz bir bak. bazen evde bişeye vuruyosun biryerini nasıl acıyor. anlamıyorum ki cahil özgüvenimi var, kendinizi mi sevmiyosunuz yada sen daha hiç motor sürmedin farkında değilsin gerçeklerin.

olum konu eskiymiş boşa konuştuk adam 1 senedir foruma girmiyor :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst