Saolun arkadaşlar beylikdüzü abaylardan almıştım servis olarakta oraya götürdüm. Bakalım henüz bugün bıraktım ilk bnde olduğunu söylediler rodaja dikkat ederek kullanıyorum yağ değişiminden sonra yaklaşık 20 km gezdim çok sıkıştırmadan otoparka gelince sesi fark ettim ve gittim durum bu arkadaşlar yataktan bu km de ses gelmesi çok canımı sıktı açıkçası bakalım firmanın yaklaşımı ne olacak durumu paylaşacağım.
Herkese iyi sürüşler arkadaşlar
Yaklaşık 20 senedir motor kullanıyorum kulağım seslere hassastır Allahtan erken fark ettim.Beni düşündüren garanti kısmı motor iç akşamı hasarlandı sonuçta bir çok parça etkilenmiş olabilir bu durumda, şimdiden yangına körükle gitmek istemiyorum ama inşallah uğraştırmazlar malum garanti olayları ülkemizde yurtdışındaki gibi işlemiyor 10 sene önce suzuki sukutır almıştım 2 kere yolda bıraktı hemen yeni motor verdiler bakalım cf moto duruma ne diyecek bekleyip göreceğiz.