CF Moto CF Moto 400 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2018
Mesajlar
6
Hüseyin dediğine katılıyorum. Kullanıcı arkadaslar aksesuar sorunu çözebildiniz mi? Ilk ihtiyac on çamurluk uzatması.Şu eksikleri tamamlasalar hic düşünmem 650nk da alırım. Cfmoto kendini ispatladı bence 400nk'yla alacaklar düşünmesin.
 
Katılım
18 Tem 2017
Mesajlar
505
Teşekkür ederim arkadaşlar. Kesinlikle çamurluklarla ilgili bişey yapılması gerekiyor önden ve arkadan çok çamur atıyor yerler hafif ıslak olsun sırtım göğsüm çamur oluyor hep aslında benim onun haricinde ihtiyacım yok sanırım arka çamurluk satılıyor ama ön çamurluk görmedim.
 
Katılım
13 Şub 2018
Mesajlar
36
Selamlar,

Motorumun Mart ayının ortası gibi teslim edilmesini bekliyordum, ancak süre birazcık uzadı. Halen beklemeye devam ediyorum. Geçen hafta firma ile görüştüğümde Nisan ayına kalmadan teslim edilecek denildi, Nisan ayına da girdik neredeyse :) Gerçi bu aralar Bursa'da havalar biraz kötü, teslim alsam bile tecrübem az olduğundan dolayı, yağmurlu havalarda kullanmayı düşünmüyorum.

Bu konu altına yorum ve resim geldikçe motorumu teslim almak için daha da sabırsızlanıyorum. :)

Bu arada 5-6 gün öncesinde aşağıdaki koruma takozunu aldım. Muhtemelen 10-12 güne kadar elime ulaşır. Takoz elime ulaştığında ve motosiklete monte ettirdiğimde görsellerini paylaşacağım.


https://tr.aliexpress.com/item/CFMOTO-CF650NK-400NK-650NK-CNC-er-eve-Kayd-r-c-lar-Muhaf-zlar-Pedleri-CNC-Motosiklet/32849021833.html
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
16
Ben de yarın teslim alıyorum motoru. Koruma takozları güzel gözüküyor ben de bunlardan sipariş verebilirim.
 
Katılım
29 Mar 2018
Mesajlar
34
Arkadaşlar herkese slmlar
Yaklaşık 1 ay önce bende bir nk 400 aldım ..şu an ilk yağ bakımım bitti 10 50 yağ kondu içine fakat motorun sesi acayip mekanik bir hal aldı bakalım yarın servise götürücem inşallah çin malı alma demiştim diyenleri haklı çıkarmaz..

herkese iyi sürüşler dilerim

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------

arkadaşlar herkese tekrar slm

Nk 400 den gelen ses üzerine servise gittim malesef yatak milinden ses geldiği tespit edildi, bakalım ne olacak nk alıcak arkadaşlara acele etmemelerini tavsiye ederim..gelişmeleri paylaşıcam

herkese iyi sürüşler...
 
Katılım
18 Tem 2017
Mesajlar
505
Üzücü durum geçmiş olsun bütün aşamaları sonuçları paylaşırsanız sevinirim. Sanırım ilk sizin başınıza geldi. Arızadır olur fakat firma motosikletin arkasında duracak mı nasıl çözüm bulunacak bakalım.
 
Katılım
29 Mar 2018
Mesajlar
34
Saolun arkadaşlar beylikdüzü abaylardan almıştım servis olarakta oraya götürdüm. Bakalım henüz bugün bıraktım ilk bnde olduğunu söylediler rodaja dikkat ederek kullanıyorum yağ değişiminden sonra yaklaşık 20 km gezdim çok sıkıştırmadan otoparka gelince sesi fark ettim ve gittim durum bu arkadaşlar yataktan bu km de ses gelmesi çok canımı sıktı açıkçası bakalım firmanın yaklaşımı ne olacak durumu paylaşacağım.

Herkese iyi sürüşler arkadaşlar
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Saolun arkadaşlar beylikdüzü abaylardan almıştım servis olarakta oraya götürdüm. Bakalım henüz bugün bıraktım ilk bnde olduğunu söylediler rodaja dikkat ederek kullanıyorum yağ değişiminden sonra yaklaşık 20 km gezdim çok sıkıştırmadan otoparka gelince sesi fark ettim ve gittim durum bu arkadaşlar yataktan bu km de ses gelmesi çok canımı sıktı açıkçası bakalım firmanın yaklaşımı ne olacak durumu paylaşacağım.

Herkese iyi sürüşler arkadaşlar

Garantili ürün canınızı sıkmayın. Her üründe olabilir mekanik bir ürün sonuçta. Erken fark etmeniz iyi olmuş.
 
Katılım
29 Mar 2018
Mesajlar
34
Yaklaşık 20 senedir motor kullanıyorum kulağım seslere hassastır Allahtan erken fark ettim.Beni düşündüren garanti kısmı motor iç akşamı hasarlandı sonuçta bir çok parça etkilenmiş olabilir bu durumda, şimdiden yangına körükle gitmek istemiyorum ama inşallah uğraştırmazlar malum garanti olayları ülkemizde yurtdışındaki gibi işlemiyor 10 sene önce suzuki sukutır almıştım 2 kere yolda bıraktı hemen yeni motor verdiler bakalım cf moto duruma ne diyecek bekleyip göreceğiz.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Arkadaşlar Ben 2,5 seneden beri UMA nın getirdiği rx3i evo kullanıyorum. Uğur Mondial getirdiği her makinenin arkasında aslanlar gibi duruyor. Bir ay

önce fuarda UMA yetkilileri ile de tanıştık, bir saat gibi sohbet ettik. Adamlar hani o - meyd in çayne - algısını buharlaştırabilmek için çırpınıyorlar
Kanaatim servisin sizin probleminizi en kısa zamanda halledeceği şeklinde. Sanmıyorum amma eğer ki servis sorunu çözemez ise Uma teknik müdürü Mesut bey
konuyu halledecektir. Kolay gelsin.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Yaklaşık 20 senedir motor kullanıyorum kulağım seslere hassastır Allahtan erken fark ettim.Beni düşündüren garanti kısmı motor iç akşamı hasarlandı sonuçta bir çok parça etkilenmiş olabilir bu durumda, şimdiden yangına körükle gitmek istemiyorum ama inşallah uğraştırmazlar malum garanti olayları ülkemizde yurtdışındaki gibi işlemiyor 10 sene önce suzuki sukutır almıştım 2 kere yolda bıraktı hemen yeni motor verdiler bakalım cf moto duruma ne diyecek bekleyip göreceğiz.

Çok benzemese de olay bende Bennelli'de performans sorunundan dolayı garantiye vermiştim motoru tabi öncesinde değistirdikleri ve yaptiklari ile düzelmeyince en son motor değişti. Siz de yeni almışsınız yeni sıfır motor her türlü yasal hakkınız da mevcut zaten. Tabi bu süre de 1 ay kadar motorsuz kalırsınız ama yasal olarak muadil bir ürün madur olmamanız için alma hakkınız da mevcut garanti bakım kağıdına bir göz atın.
 
Katılım
23 Mar 2015
Mesajlar
10
Herkese merhabalar, geçen sen mart ayında almış olduğum dominar 400’ümğ yaklaşık on gün önce sattım ve akabinde hiç aklımda yokken cf 400 aldım :) niye böyle bir şey yaptım bilmiyorum inşallah pişman olmam dedim ama henüz 200 km yapmadan ufaktan bir pişmanlık yaşadım sanki, aynı motora sahip arkadaşların arasında hiç birinci viteste devirli kalktıktan sonra 2. vitese atarken sorun yaşayan var mı? benimki ne hikmetse kesinlikle girmiyor önce boşa düşüyor ve tekrar ayağımla ikinci kez kaldırıp 2’ye atabiliyorum, ama yavaş kalkar ve atarsam bir sıkıntı yaşamıyorum bugün yarın servise götüreceğim ama servisteki ustalara göstermeden aynı durumu yaşayan oldu mu, yaşadıysa ne yaptı merak ediyorum.
 
Katılım
18 Tem 2017
Mesajlar
505
Ben yaşadım aynı sorunu çünkü vitesi bayağı yukarı kaldırmak gerekiyordu konumu biraz yukardaydı servise gidip söyledim biraz aşağıya indirdi vites pedalını şuan sıkıntısız geçiyor merak etme önemli değil halloluyor
 
Katılım
23 Mar 2015
Mesajlar
10
üstat hemen cevap verdiğiniz için teşekkür ederim, peki sizinki de mi sadece yüksek devirdeyken mi böyle oluyordu, ağır ağır kalkıp giderken gayet kolay geçiyor 2. vitese.
 
Katılım
18 Tem 2017
Mesajlar
505
Rica ederim. Daha yüksek devir göremedim en fazla 4 bin devir bandında sürüyorum rodaja dikkat ediyorum.
 
Katılım
29 Ocak 2018
Mesajlar
30
Boran bey tam olarak aynisini bende yaşadım ilk basta 1. ve 2. vites gecisi uzun ayagim alisana kadar bende yaşadım hep once bi n ye dusuyodu :) sonra ayagim alıştı sanzumana bi sıkıntı yasamiyorum. Dominarin sanzuman rs gibiyse kisadir ayagibjz ona alistigi icin bu tuhaf gelmiştir ama bi bozukluk falan degil merak etmeyin :)
 
Katılım
15 Kas 2016
Mesajlar
6
evet rodaja dikkat edilmesi gerek motoruda sıkıntı çıkan arkadaş bastın sen herhalde uzun yolda dayanamadın :D
şuan 2 bin de gayet iyi şükür makina şehir içi şehirler arası gayet tatmin edici :D ::gazla::::gazla::::gazla::::gazla::
 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
361
Saat göstergesini nasıl ayarlıyorsunuz ? kitapçıkta ADJ yazıyorda bi türlü yapamadım..
 
Katılım
18 Tem 2017
Mesajlar
505
Saat göstergesini hiç kitapçığa bakmadan yaptıydım ben ama hatırlamıyorum unutmazsam akşam kendi motorumda bakıp anlatırım.
Arkadaşlar rodaja mutlaka dikkat edin. Japon motosiklet yok altımızda onlar kadar iyi olabilir fakat biraz narin motosikletlerimiz biraz özen gösterip bakımlarını yaparsak uzun yıllar mutlu eder bizi. Moto aras özkan abi bu motosikletin rodajı 3000km de biter dedi o zamana kadar kolu sonunda kadar çevirmeyin devamlı zorlamayın dedi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst