8 Ay sonra Kamerayı tekrar taktım [ Yakıt Tasarrufu.]

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Cümleten Selamun Aleyküm.
yakıt tasarrufuyla ilgili bilgilerimi aktarmaya çalıştım hatam varsa affola.


https://www.youtube.com/watch?v=yEqPr-BLmc0&t=
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,261
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Kamera takınca az mı yakıyor??
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Aklı başında insansınız neden böyle cümleler kuruyorsunuz konuyu niye çarpıtıyorsunuz.
Bildiklerimi paylaşmaya çalıştım.
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Aklı başında insansınız neden böyle cümleler kuruyorsunuz konuyu niye çarpıtıyorsunuz.
Bildiklerimi paylaşmaya çalıştım.
Aklı başında bir insan olarak, (kamera ve motosiklet kullanabiliyorsun) düzgün başlık açman konusunda hatırlatma yapmak istemiş arkadaş.
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
Aklı başında bir insan olarak, (kamera ve motosiklet kullanabiliyorsun) düzgün başlık açman konusunda hatırlatma yapmak istemiş arkadaş.

Hocam konu ile ilgili değil ama Çanakkale de şehitliği görmeye gelmeyi düşünüyorum. Uzun yoldan geleceğim için bir gece kamp yapmam lazım. Acaba oralarda bildiğiniz kamp yeri var mı?
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Yakıt tasarrufu için 100 cc tavsiye etmek gibi engin bilgileriniz varmış :) peki son teknoloji yüksek verimli motorlar birim hacimde sizin tükettiğinizin onda birini tüketiyor olabilir mi ?
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Hocam konu ile ilgili değil ama Çanakkale de şehitliği görmeye gelmeyi düşünüyorum. Uzun yoldan geleceğim için bir gece kamp yapmam lazım. Acaba oralarda bildiğiniz kamp yeri var mı?
"Kabatepe" olarak yazıp aratabilirsiniz. (Orman kampı) Güzeldir. 👍
 
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
576
Videonun başında “şuraya bak, şuraya bak diye” bağırdın. Orada ne oldu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst