Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
motorun dışı değil içi önemli bence. yıllarca dayanması sorunsuz olması gibi. çinli motorları da herkes dış görünümü için aldı. fakat 1950 model bmw ler 5-10 sene sonra bile yanınızdan geçerken siz çoktan motoru değiştirmiş olacaksınız.
mercedesin 84 model arabası vardı biz de. inanın 2000 model arabalara binerlen mercedesi özlüyorum. marka bu olsa gerek.
Bu motorların grenajdan fazla birşeye sahip olduğunu sanmıyorum, baksanıza arka amortisörler çin mallarından bile daha kötü, bir çok çin motorunda bile arka amortisör monoshock iken bunlar cruiser bozması racing gibi...
yeni marka ve malların ülkemize girmesini , piyasanın hareketlenmesin, rekabetin artıp fiyatların cazip hale gelmesini isteriz ama bu yamudanın resimlerinde bile iş yok:cyclopsan
iki motosikleti inceliyorumda... hiç bir farkı yok neredeyse...kullanılan renkler, marka sembolleri hatta yamaha ve yamuda yazılarının karakterleri bile aynı...:silent::silent::silent:
(yalnız jantı farklı olmuş... jantı sarı yapan mühendisinde heralde işten atmışlardır... )