Ölümcül, "sahibinden" motosiklet ilanı klişeleri.

Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Evet, yaş ve km önemli sonuçta, hani her marka-modelde ben de tercih etmem bu kadar yaşlı bir vasıtayı. Fakat bazı modeller var ki, ciddi bir kazası (Şase ile alakalı) ve motor kısmında kanser olmuş bir sıkıntısı yok ise, fiyatı abartılmamış olmak kaydı ile alınır. Misal; f650 gs, Transalp, Kle500...
Şu an kafama en çok yatan Gs, hem torku, gücü yerinde hem de günlük kullanıma en uygunu. İstediğim temizlikte bulayım 150.000 km ye kadar bile alabilirm yani. Senin içinde tavsiye ederim, ABS li olması büyük artı. Çok karmaşık bir yapısı da yok, bakım aralığı uzun. Bildiğim en çok sıkıntı çıkaran parçası marş rublesi.

489607562
528043979

Malum site abi :)
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
İkisi içinde çok para bence, 2000-2003 arası ortalama 12K, 2004-2007 çift bujililer 15K bence olması gereken. Ya da benim gönlümden geçen diyeyim.
Tamam motora iyi güzel dedik te, 25 bine çıktıktan sonra tercihim Versys 650 ye kayar benim.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Evet, yaş ve km önemli sonuçta, hani her marka-modelde ben de tercih etmem bu kadar yaşlı bir vasıtayı. Fakat bazı modeller var ki, ciddi bir kazası (Şase ile alakalı) ve motor kısmında kanser olmuş bir sıkıntısı yok ise, fiyatı abartılmamış olmak kaydı ile alınır. Misal; f650 gs, Transalp, Kle500...
Şu an kafama en çok yatan Gs, hem torku, gücü yerinde hem de günlük kullanıma en uygunu. İstediğim temizlikte bulayım 150.000 km ye kadar bile alabilirm yani. Senin içinde tavsiye ederim, ABS li olması büyük artı. Çok karmaşık bir yapısı da yok, bakım aralığı uzun. Bildiğim en çok sıkıntı çıkaran parçası marş rublesi.

Usta,aprilia pegaso'yu nasıl bilirsin?
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Usta,aprilia pegaso'yu nasıl bilirsin?

Çok bir bilgim yok kardeşim, binmedim. Ama kullananlardan duyduğum GS e göre bir miktar fazla yakıyor, BMW de aynı motoru alıyordu Rotax tan ama böyle bir fark var. Motor kısmında pek olmaz ama diğer mekanik parçalarda temin sıkıntısı var diyorlar. Ve hatta parçaların BMW den pahalı olduğunu.
Pegasso nun 93-94 leri daha bi albenili duruyor bence. Ama tabi son kullanıcı olmak çok büyük bir ihtimal.
 
Katılım
20 May 2017
Mesajlar
38
motosiklet ilanlarında olmuyor belki ama işim gereği hergün sahibinden de ilan araştırıyorum, adam hasar kaydı yok, orjinal yazıyor açıklamayı okuyorsun 2 parçasında boya var diyor. bu 2 parça durduğu yerde mi hasarlandı? boya varsa nasıl orjinal oluyor.

birde aracım da ağır hasar kaydı var ancak sadece ön tampon boyalı diyenler var. bir aracın ağır hasar kaydı olabilmesi en az %40ı kadar hasar almasından sonra gerçekleşir. bu kadar hasar olan aracın kaportası nasıl orjinal olabilir.??
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
motosiklet ilanlarında olmuyor belki ama işim gereği hergün sahibinden de ilan araştırıyorum, adam hasar kaydı yok, orjinal yazıyor açıklamayı okuyorsun 2 parçasında boya var diyor. bu 2 parça durduğu yerde mi hasarlandı? boya varsa nasıl orjinal oluyor.

birde aracım da ağır hasar kaydı var ancak sadece ön tampon boyalı diyenler var. bir aracın ağır hasar kaydı olabilmesi en az %40ı kadar hasar almasından sonra gerçekleşir. bu kadar hasar olan aracın kaportası nasıl orjinal olabilir.??

Anlaşmalı kaskoların hasar onarımı yapan bi firmada çalışmaktayım.

Daha öncesin de hasar kaydına çok takılırdım fakat artık parça fiyatlarının pahalılığı olsun, servisler tarafından yazılan abartı işcilikler olsun hasar tutarlarını çok fazla göstermekte.

Bi tampon değişmiş dediğinizde mesela genel olarak olanları söyleyeyim size.

Ön tamponu ele alalım.

Tampon
Tampon iç braketi
Tampon alt spoylerı
Plakalık
Tampon çıtaları
Tampon dodikleri
Panjur
Panjur iç iskeleti
Orta ızgara
Alt ızgara
Sağ - sol sis kapakları
sis farları
çeki demir kapağı

gibi sürüyle parça değişebiliyor. Gerçekten araba düzgünse hasar kaydına takılmamak lazım. Tabi fiyatı muadillerine göre düşük olması kaydıyla alınıp binilebilir.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Anlaşmalı kaskoların hasar onarımı yapan bi firmada çalışmaktayım.

Daha öncesin de hasar kaydına çok takılırdım fakat artık parça fiyatlarının pahalılığı olsun, servisler tarafından yazılan abartı işcilikler olsun hasar tutarlarını çok fazla göstermekte.

Bi tampon değişmiş dediğinizde mesela genel olarak olanları söyleyeyim size.

Ön tamponu ele alalım.

Tampon
Tampon iç braketi
Tampon alt spoylerı
Plakalık
Tampon çıtaları
Tampon dodikleri
Panjur
Panjur iç iskeleti
Orta ızgara
Alt ızgara
Sağ - sol sis kapakları
sis farları
çeki demir kapağı

gibi sürüyle parça değişebiliyor. Gerçekten araba düzgünse hasar kaydına takılmamak lazım. Tabi fiyatı muadillerine göre düşük olması kaydıyla alınıp binilebilir.

Podye bağlantı ve tırnakları unutma :)
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Durduğu yerde düştü, ayağından düştü, sehpadan düştü var birde
çok takılırdım hiç giderken düşen yok diye..

:)

Ulen motoru yeni aldım arkayı sehpaya kaldırdım bir elimde bez bir elimde diş fırçası
Zincire doğru yaklaşırken tak..!!
Sıfır motor gözümün önünde sağa yıkıldı..
way a.q. noluyo laan..
Elimdekileri atıp kaldırdım motoru baktım sağ sehpa ayağı kopmuş..
Gidon topuzu, gaz kolu lastiği ve arka dingil ucu gitti gözümün önünde..

Daha da kimseye kulp takmıyorum aka.. :D
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Satmak almaktan daha zor iti kopuğu katil olursun yemin ederim yok çek yok senet arsa devremülk vs vs pehh
 
Katılım
17 Ara 2014
Mesajlar
767
Sezon yaklaşıyor, bilgilerimizi bir tazeleyelim bakalım. :cherry:
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Ya bunlara alıştık, artık çok göze takılmıyor. Benim son zamanlarda en irrite olduğum husus, viral olmuş bazı repliklerin hiç alakasız bir şekilde ilan başlıklarında kullanılması. Son zamanlarda en çok gördüğüm; ''incinmişsin dedi''. Ne alaka aq ya? Başlığı görünce ne fiyata ne araca bile bakma gereği duymuyorum.
Bir de, kardeşim manasını, söylenişini bilmediğin kelimeleri niye kullanma gereği duyarsın? Misal, '' diksiyounu düzgündür'' ne ya, maykıl nayt tan kit mi alıyoruz, veya papağan?
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Ruhsatlı tabanca,
Sıkmasını bilene mermi,
Ciğerli motor,
Keyfe keder,
Bıkmışlığım yok bunlar favorilerim.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
benim ilanı biri şikayet etmiş sanırım, ilanım yayın kuralları ihlalinden kaldırındı, ne yani ben 10 bin liralık motosikletime 290 bin lira isteyemez miyim? alan çıkar yada çıkmaz ben o fiyata satıyorum ne var bunda?

neyse satmaktan vazgeçtim zaten, şimdi bir aracımı satmak istersem başlığına "biri beni şu hurdadan kurtarsın" yazmayı düşünüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim ilanı biri şikayet etmiş sanırım, ilanım yayın kuralları ihlalinden kaldırındı, ne yani ben 10 bin liralık motosikletime 290 bin lira isteyemez miyim? alan çıkar yada çıkmaz ben o fiyata satıyorum ne var bunda?

neyse satmaktan vazgeçtim zaten, şimdi bir aracımı satmak istersem başlığına "biri beni şu hurdadan kurtarsın" yazmayı düşünüyorum.

Olm fatih orjinal olmayan kotu esprilerden vazgec artik,bayatladi artik bunlar ;)


https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-r25-delmek-isteyenlere-masrafsiz-ninja-300-884823012/detay

R25 delmek isteyenlere yazmis suzme gerizekali..
 
Katılım
16 Ara 2020
Mesajlar
129
Motosikleti
Bajaj D400
Keyfe keder lafına uyuz oluyorum ya keyfe keder ne lan hele keyfe keder boyattım falan yazanlar keufe keder motor mu boyatılır aq
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst