Ölümcül, "sahibinden" motosiklet ilanı klişeleri.

Katılım
15 May 2014
Mesajlar
333
Arada bir denk geliyorum ve ilk ilanımda ben de açıklamanın sonuna ekleyeceğim :)

"Takas sadece para ile olur"
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
Türkiyenin nüfusunun yarısı göç edecek olacak ki

"Yurtdışına çıktığım için satıyorum"
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
314
Motosikleti
KTM 790 Adventure
"Satışa geldik." ( Duygusal motor dile geldi)
 
Katılım
9 Mar 2016
Mesajlar
343
- Kendini özel hissetmek isteyene

- Egzoz fiyata dahil değildir

- Gel gör al bin git
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
En hasta olduğum açıklama.


10 gün sonra bu fiyata bulamazsın.(1 ay sonra 3000 lira altına sattı.)
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
626
-Hep Shell'den benzin aldım

-Askerlik nedeniyle satılık
Benim motor gerçekten hep shellden aldı yakıtı. Bunu yazsam demekki kimse inanmıyacak bana. 4 yıldır shellde çalışıyorum ve motor 3 yıldır bende 0 aldım. 10bin km de 2013 model. Demekki bunları yazsam kimse almaz.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
senin yağ yakma olayı noldu fatih

2 bin kilometre olana kadar bir tane "x" eksiliyor. yağ eksiltmesinden kurtulduk. şu anda motorun başka sorunları var.

1- ibre camı kırık
2- depo sol koruma kırık ve sağ korumanın rengi bozuk
3- amortisör keçeleri ve yağı değişecek
4- hiç bitmeyen bir süpap sesi var, belki engazntrik zinciridir belkide pistondan geliyordur belli olmuyor. 49 binde silindir piston attıktan sonra hep geldi ve şu an makine 65 binde ama ses beni ilk gün ki gibi korkutuyor.
5- sele derisi yırtıldı ve yeni kaplama yapılacak.
6- debriyaj balatası eskimiştir ve yenilemekte fayda var.

canımı en çok sıkan şey ise şu bitmek bilmeyen subap yada egzantrik zincir sesi. ama pistondan da geliyor olabilir çünkü en son 49 binde topladığımızda blok arasına 3 conta kullanmıştık ve sonraları ben onu tek contaya indirdiğimden bu güne kadar ses hep daha şiddetli oldu.

motor kompresyondayken ve düşük devirde gaza biraz fazla basınca bu ses daha az oluyor fakat max torq'a yakın ve sağlıklı sürüşlerde bu ses hep var.

180cc yaptık bela aldık başımıza.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Yahu arkadaşlar herşey iyi hoşta,şahsımda dahil olmak üzere genelde,abartmadan ve en azından ilanınımızında muadil araçlara göre fark edilir olması açısından(Kazasız,sorunsuz,düzgün,bakımlı)ilan içeriğine nasıl Açıklama vs.yazıyorsunuz?


Normal bir ilan örneği;


X Model xxxx km
Sorunsuz
Boyasız
Kazasız
Exper raporlu
Lastikler yeni
Aksesuarlar
xx yan çantalar,bağlantı demirleri vs.

Eee bunun gibi yekünle ilan var?

Post içeriğinde belirttiğim gibi,aracımıza güveniyoruz bu açıdan,benzer ürünlerden sıyrılıp farkındalık olması gerekmiyormu?bir,iki tık önde olması için?

Not:Abartı yazıları ve içerikleri onaylamıyorum.


Konuya birazda buradan devam edelim..
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
*** kalp kırarım ***

altı üstü bir eşya satın alacağız, sevgili mi ediniyoruz, hanımdan trip mi yiyoruz belli değil. babadan azar yiyen ergen gibi halı desenlerini incelettirecek haspam.

Bazen öyle durumlar yaşanıyo ki kalbini kırmayı bırak ( neyse anneler günü susayım bugünlük :D ) neler yapasın geliyo yani :p

10 gün kadar önce motorumu ilana koydum, aksamına mesaj

-abi müsaitsen yarın sabah motora bakmaya gelicez.

buyur gel kardeşim ama hafta içi olduğundan çalışıyorum, akşam 6:30 gibi gelme imkanın varsa haber edersin

-abi hiç problem değil saat 12 desen bile beklerim

Dedim ki bulduk hevesliyi, motoru da ilk günden sattık. Hazır nette almak için heves ettiğim bi motosiklette var hemen dedim ben buna yapışırım :)

Akşam 6:30 beni aradı abi çıktın mı işten diye, Allah'ın işi tesadüf işim uzadı mesai yapıcam.

-Babamla konuştum yarın akşam gidelim dedi.

Fark etmez kardeşim motorda burada bende buradayım dilediğiniz zaman gelin dedim.

Ertesi gün çocuk wp'dan yardırıyo bana abi fotoğrafını atarmısın? başka var mı? başka var mı?

Öğleden sonra aradı ve bombayı patlattı.

-Abi biz samsun'da bi motosiklet bulduk( yalan olmasın artvin'de olabilir karadenizden bi il söyledi.) onu alıcaz

Hayırlısı neyse o olsun abicim

- İşte 2014 model, seninkiyle aynı renk, Senin motordan 10 bin km daha düşük, yanında da kask LS2 sıfır vericekmiş ama fiyatı 14,500 ( ben 12,500 demiştim )

Abicim para senin keyif senin ama motosiklet işi birazda şans, oraya gidersiniz beklediğiniz gibi çıkmaz, çıksa bile verdiği kask max 250 lira eder, yol masrafınız en az 500 lira. İyi düşün, illa benim motorumu almak zorunda değilsin tabi ama yakın çevreden bakmanı tavsiye ederim dedim.

-Abi babam polis adam yemin etti motor temiz diye

Siz bilirsiniz abicim, iyi günler. Dedim kapatıcam tam, mermiyi sıktı.

-Abi onu alıcaz da ben daha önce hiç sürmedim r125 gelip babamla senin motora bakıcaz, bi tur atıcam motoru babamda görücek, akşam iş çıkışı haber edermisin?

Lan abicim şaka mı yapıyosun, sen kimsin sana motorumu vericem, dedim gerçekten bi an kan beynime sıçradı.

-Babam illa gidelim de bi sür diyo abi

Olum s.... g.. kapat telefonu dedim.

-Abi belki beğenirsek alırız

Size satılık mal yok, bi daha ararsan da ağzımı bozarım diyip kapattım suratına.

3 gün önce mesaj<,
-abi o motoru alamadık, senin motor duruyomu

Duruyo kardeşim

-Biz baksak en son kaç para olur

Size en son 14,500 yanında beyaz nike şapka veririm dedim :)

-Abi ilanda 12,500 yazıyo

Size satmıyorum diyip kapattım.

Biraz uzun oldu sanırım ama gerçekten adamı verem ederler. Ben tamamen iyi niyetimle oraya kadar boş yere gitmemelerini tavsite ettim. Uygun fiyata bi motor bulmuş olsalar gidin alın derdim ama sadece kilometrem fazla diye benim motoru elemişti ilk başta. Antalya ilanlarında bahsettiği tutarda düşük kilometreli motorlar vardı, onları alsın diye düşünmüştüm.

uzun lafı kısası, kalptir, hak ettiyse kırılır :)
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Bazen öyle durumlar yaşanıyo ki kalbini kırmayı bırak ( neyse anneler günü susayım bugünlük :D ) neler yapasın geliyo yani :p

10 gün kadar önce motorumu ilana koydum, aksamına mesaj

-abi müsaitsen yarın sabah motora bakmaya gelicez.

buyur gel kardeşim ama hafta içi olduğundan çalışıyorum, akşam 6:30 gibi gelme imkanın varsa haber edersin

-abi hiç problem değil saat 12 desen bile beklerim

Dedim ki bulduk hevesliyi, motoru da ilk günden sattık. Hazır nette almak için heves ettiğim bi motosiklette var hemen dedim ben buna yapışırım :)

Akşam 6:30 beni aradı abi çıktın mı işten diye, Allah'ın işi tesadüf işim uzadı mesai yapıcam.

-Babamla konuştum yarın akşam gidelim dedi.

Fark etmez kardeşim motorda burada bende buradayım dilediğiniz zaman gelin dedim.

Ertesi gün çocuk wp'dan yardırıyo bana abi fotoğrafını atarmısın? başka var mı? başka var mı?

Öğleden sonra aradı ve bombayı patlattı.

-Abi biz samsun'da bi motosiklet bulduk( yalan olmasın artvin'de olabilir karadenizden bi il söyledi.) onu alıcaz

Hayırlısı neyse o olsun abicim

- İşte 2014 model, seninkiyle aynı renk, Senin motordan 10 bin km daha düşük, yanında da kask LS2 sıfır vericekmiş ama fiyatı 14,500 ( ben 12,500 demiştim )

Abicim para senin keyif senin ama motosiklet işi birazda şans, oraya gidersiniz beklediğiniz gibi çıkmaz, çıksa bile verdiği kask max 250 lira eder, yol masrafınız en az 500 lira. İyi düşün, illa benim motorumu almak zorunda değilsin tabi ama yakın çevreden bakmanı tavsiye ederim dedim.

-Abi babam polis adam yemin etti motor temiz diye

Siz bilirsiniz abicim, iyi günler. Dedim kapatıcam tam, mermiyi sıktı.

-Abi onu alıcaz da ben daha önce hiç sürmedim r125 gelip babamla senin motora bakıcaz, bi tur atıcam motoru babamda görücek, akşam iş çıkışı haber edermisin?

Lan abicim şaka mı yapıyosun, sen kimsin sana motorumu vericem, dedim gerçekten bi an kan beynime sıçradı.

-Babam illa gidelim de bi sür diyo abi

Olum s.... g.. kapat telefonu dedim.

-Abi belki beğenirsek alırız

Size satılık mal yok, bi daha ararsan da ağzımı bozarım diyip kapattım suratına.

3 gün önce mesaj<,
-abi o motoru alamadık, senin motor duruyomu

Duruyo kardeşim

-Biz baksak en son kaç para olur

Size en son 14,500 yanında beyaz nike şapka veririm dedim :)

-Abi ilanda 12,500 yazıyo

Size satmıyorum diyip kapattım.

Biraz uzun oldu sanırım ama gerçekten adamı verem ederler. Ben tamamen iyi niyetimle oraya kadar boş yere gitmemelerini tavsite ettim. Uygun fiyata bi motor bulmuş olsalar gidin alın derdim ama sadece kilometrem fazla diye benim motoru elemişti ilk başta. Antalya ilanlarında bahsettiği tutarda düşük kilometreli motorlar vardı, onları alsın diye düşünmüştüm.

uzun lafı kısası, kalptir, hak ettiyse kırılır :)

işte sulu sulu, cıvık cıvık bir yurdum insanı. kişisel mesafeyi bilmeyen, zink diye kişisel ve özel alana dalan bir tip. ne demek "senin motora bir bineyim". insan tanıdığının motoruna bile binmekten imtina etmeli. özel eşya sonuçta.

tam bir sosyolojik vaka. irdelenmesi ve incelenmesi gerekiyor. bu vakıa üzerine tez bile yazılır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:31 ----------

daha önce yazılmış ama yazmadan geçemeyeceğim, "USTANI AL GEL" ne demek arkadaşım. ustanın zaten dünya kadar işi var, bir de seninle motor bakmaya mı gelsin? bu şekilde gelebilecek ustaya bir ton para vermen lazım ki adam işi gücü bırakıp gelsin.
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
2 bin kilometre olana kadar bir tane "x" eksiliyor. yağ eksiltmesinden kurtulduk. şu anda motorun başka sorunları var.

1- ibre camı kırık
2- depo sol koruma kırık ve sağ korumanın rengi bozuk
3- amortisör keçeleri ve yağı değişecek
4- hiç bitmeyen bir süpap sesi var, belki engazntrik zinciridir belkide pistondan geliyordur belli olmuyor. 49 binde silindir piston attıktan sonra hep geldi ve şu an makine 65 binde ama ses beni ilk gün ki gibi korkutuyor.
5- sele derisi yırtıldı ve yeni kaplama yapılacak.
6- debriyaj balatası eskimiştir ve yenilemekte fayda var.

canımı en çok sıkan şey ise şu bitmek bilmeyen subap yada egzantrik zincir sesi. ama pistondan da geliyor olabilir çünkü en son 49 binde topladığımızda blok arasına 3 conta kullanmıştık ve sonraları ben onu tek contaya indirdiğimden bu güne kadar ses hep daha şiddetli oldu.

motor kompresyondayken ve düşük devirde gaza biraz fazla basınca bu ses daha az oluyor fakat max torq'a yakın ve sağlıklı sürüşlerde bu ses hep var.

180cc yaptık bela aldık başımıza.

Zincir gergisinin doğru çalıştığından emin misiniz? Gergi doğru çalışıyor ve zincir boşluğu da normal ise zincir ve gergi yataklarını kam mili zincir dişlisi ile beraber değiştirmeniz gerekebilir
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
'' 2004 orjinal Japon. 67.xxx km de. Aktif kullanılmakta.

Son 7 bin km içinde yapılanlar; Hava filtresi, buji (ngk 1 hafta önce), motor yağı (300 km önce),ön amortisör yağ ve keçeleri, arka teker göbek rulmanı, zincir dişli seti, ön-arka fren balataları, gaz teli, ön fren üst merkez ve sıvısı, koltuk kaplaması, hava filtre karbüratör bağlantı hortumu, ön ayak peg lastikleri değiştirilmiştir. Ön kafa grenajını değiştirdim, eskisi de duruyor, kazadan dolayı değil yani değişim. Sadece, apartman giriş merdiven basamağına çarpmadan dolayı, sol yolcu peginde hafif eğrilik var. Yaşından dolayı çizikler mevcut.

Tıkır-tıkır çalışır, tek marş 200 km nin üzerinde gidilmiştir, daha da gider. Henüz rodajda iken bir akrabamdan almıştım, yani 13 yıldır bizde. Lastik dişleri iyi fakat yıl olarak biraz eski. Bakımı aksatılmamıştır, ucuz yağ konmamıştır. 26 yıllık motorcuyum, ona göre binilmiştir. Arkada 45 litrelik maxem top case var, reflektörlerin içi şerit led döşeli, fren ve sinyaller bağlı, isteyen olmazsa fiyattan düşülür. Ayaklık braketindeki boya plasti dip tir, istenirse hemen sökülür.

Bütçemin yettiği ölçüde aşağıda belirttiğim modellerle takas düşünüyorum.

-Mondial X-Treme Enduro 250,

-Honda CRF 250 L,

-Kawasaki KLE 250,

-Bmw F650 GS (2000-2005),

-Sym Wolf 250,

-Pulsar 200 NS (2016-17),

-Kawasaki KLE 500 (2004-2007),

Lütfen 09:00-18:00 arası telefonla, diğer saatlerde mesajla ulaşınız. ''

Bu da benim ilan, var mı bi sıkıntı? Belki şu 26 yıl konusu, ama önemli bence.
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
'' 2004 orjinal Japon. 67.xxx km de. Aktif kullanılmakta.

Son 7 bin km içinde yapılanlar; Hava filtresi, buji (ngk 1 hafta önce), motor yağı (300 km önce),ön amortisör yağ ve keçeleri, arka teker göbek rulmanı, zincir dişli seti, ön-arka fren balataları, gaz teli, ön fren üst merkez ve sıvısı, koltuk kaplaması, hava filtre karbüratör bağlantı hortumu, ön ayak peg lastikleri değiştirilmiştir. Ön kafa grenajını değiştirdim, eskisi de duruyor, kazadan dolayı değil yani değişim. Sadece, apartman giriş merdiven basamağına çarpmadan dolayı, sol yolcu peginde hafif eğrilik var. Yaşından dolayı çizikler mevcut.

Tıkır-tıkır çalışır, tek marş 200 km nin üzerinde gidilmiştir, daha da gider. Henüz rodajda iken bir akrabamdan almıştım, yani 13 yıldır bizde. Lastik dişleri iyi fakat yıl olarak biraz eski. Bakımı aksatılmamıştır, ucuz yağ konmamıştır. 26 yıllık motorcuyum, ona göre binilmiştir. Arkada 45 litrelik maxem top case var, reflektörlerin içi şerit led döşeli, fren ve sinyaller bağlı, isteyen olmazsa fiyattan düşülür. Ayaklık braketindeki boya plasti dip tir, istenirse hemen sökülür.

Bütçemin yettiği ölçüde aşağıda belirttiğim modellerle takas düşünüyorum.

-Mondial X-Treme Enduro 250,

-Honda CRF 250 L,

-Kawasaki KLE 250,

-Bmw F650 GS (2000-2005),

-Sym Wolf 250,

-Pulsar 200 NS (2016-17),

-Kawasaki KLE 500 (2004-2007),

Lütfen 09:00-18:00 arası telefonla, diğer saatlerde mesajla ulaşınız. ''

Bu da benim ilan, var mı bi sıkıntı? Belki şu 26 yıl konusu, ama önemli bence.

Metehan abi FG650 güvenilip alınır mı o modelde ya ? Benimde gözüme gelip duruyoda cesaret edemem sanırım.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Metehan abi FG650 güvenilip alınır mı o modelde ya ? Benimde gözüme gelip duruyoda cesaret edemem sanırım.

Evet, yaş ve km önemli sonuçta, hani her marka-modelde ben de tercih etmem bu kadar yaşlı bir vasıtayı. Fakat bazı modeller var ki, ciddi bir kazası (Şase ile alakalı) ve motor kısmında kanser olmuş bir sıkıntısı yok ise, fiyatı abartılmamış olmak kaydı ile alınır. Misal; f650 gs, Transalp, Kle500...
Şu an kafama en çok yatan Gs, hem torku, gücü yerinde hem de günlük kullanıma en uygunu. İstediğim temizlikte bulayım 150.000 km ye kadar bile alabilirm yani. Senin içinde tavsiye ederim, ABS li olması büyük artı. Çok karmaşık bir yapısı da yok, bakım aralığı uzun. Bildiğim en çok sıkıntı çıkaran parçası marş rublesi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst