takım elbise tavsiyelerinizi istirham ediyorum

Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
571
Takım elbise tasarımında firmadan firmaya çok küçük gözüken çizgi farkları vardır fakat bu ince farklar apaçi takım elbisesiyle beyfendi takım elbisesini birbirinden ayırır. Örneğin dar kesim ceket altında kısa paçalı pantolon da takım elbise hakiki İngiliz kesim de takım elbise. AEA, motosiklette uygun fiyat, güzel tasarım ve kaliteyi bir arada bulamazsınız, birinden feragat etmeniz gerek demişti. Aynı durum takım elbise için de geçerli. Gerçekten güzel bir takım istiyorsan önerim Abdullah Kiğilı (kiğili değil, başında abdullah olacak), Massimo Dutti, Fabrika, Beymen Club, Cacharel gibi markalara bakmak. Evet maalesef fiyatlar çok yükseliyor ama ne kadar ekmek o kadar köfte. Bu markalardan sakın sezonda alma, sezon ortalarına doğru indirimler bir başlar sezon sonuna doğru %70'e kadar indirim olur.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Nargile kafe kreasyonu :)

:queen:

Harbiden Birkan kardeşim, bunun takım elbise ile alakası yok bence, adamı memuriyetinden edeceksiniz bak.

Bu daha çok, hani babadan kalma para ile emlakçılık ve galericilik yapıp, pahalı arabasını ısrarla otoparka değilde, kafenin önüne- kaldırıma park eden üst level apachi tayfaya uygun. (Kirli sakal kombini olmazsa olmaz ama)
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
:queen:

Harbiden Birkan kardeşim, bunun takım elbise ile alakası yok bence, adamı memuriyetinden edeceksiniz bak.

Bu daha çok, hani babadan kalma para ile emlakçılık ve galericilik yapıp, pahalı arabasını ısrarla otoparka değilde, kafenin önüne- kaldırıma park eden üst level apachi tayfaya uygun. (Kirli sakal kombini olmazsa olmaz ama)

Abi emlakçılık hariç tarifine uyuyorum :queen:
 
Katılım
15 Tem 2014
Mesajlar
1,037
Ne kadar ekmek, o kadar köfte :queen:

Bu arada bu siteden alış veriş yapmadım ama benzeri takım elbiselerim var sen bana ne diyon şimdi :salut::p

Güle güle kullan diyorum :) Ama o pantolonlar slim fit değil bildiğin tayt. Sakallı tesbihli bıyıklı haşin erkeklere o taytı ilk kim ve nasıl giydirdi merak ediyorum. Evlilik programındaki damat adayları gibi geziniyor bütün delüğanlılar.

s-debf7addb2c3cdc67018fd4420584ebb4cc3de0e.webp


822653_0.jpg


hqdefault.jpg
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Güle güle kullan diyorum :) Ama o pantolonlar slim fit değil bildiğin tayt. Sakallı tesbihli bıyıklı haşin erkeklere o taytı ilk kim ve nasıl giydirdi merak ediyorum. Evlilik programındaki damat adayları gibi geziniyor bütün delüğanlılar.

https://img-s1.onedio.com/id-596f3b...debf7addb2c3cdc67018fd4420584ebb4cc3de0e.webp

http://www.medyafaresi.com/files/2017/5/18/822653/822653_0.jpg

https://i.ytimg.com/vi/ErUp2oHSl48/...pgq=90&sp=68&sigh=KPs7JlRPTUFFMMiCSg5cb7D2Cws

memuriyetimi yaktıracaksınız bana lan!
 
Katılım
12 Ağu 2017
Mesajlar
349
Fiyatı en ucuz ürün olmasa da indirimde bir Network kaparsanız süper olur. Kesimi fazla abartı olmadan en modern takım elbise bence.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
güzide yorumlarınıza minnettarım arkadaşlar. bugün gittim kiğılıdan aldım takımı.

netten çok baktım ama böyle ellemeyince, giymeyince içime sinmedi siparişi vermek. mağazada denedim ve aldım. denemeden olmuyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst