Mezuniyete bile tişört ile giden birisi olarak takıma karşıyım abi...
ben de sevmiyorum, hatta nefret ediyorum lakin meslek icabı giymek zorundayım.
Firmaların Ar-Ge veya Tasarım bölümlerinde kıyafete pek dikkat edilmiyor. Çok güzel bişey...
sadece tulum giyebilecegim bir meslek olsaydı yeterdi. takim elbise aşırı teferruatlı ve bana göre konforlu değil. insanı şık gösteriyor fakat konfordan ödün vermek zorunda bırakıyor.