- Katılım
- 15 Tem 2014
- Mesajlar
- 1,037
Nargile kafe kreasyonu
Nargile kafe kreasyonu![]()
Nargile kafe kreasyonu![]()
:queen:
Harbiden Birkan kardeşim, bunun takım elbise ile alakası yok bence, adamı memuriyetinden edeceksiniz bak.
Bu daha çok, hani babadan kalma para ile emlakçılık ve galericilik yapıp, pahalı arabasını ısrarla otoparka değilde, kafenin önüne- kaldırıma park eden üst level apachi tayfaya uygun. (Kirli sakal kombini olmazsa olmaz ama)
Ne kadar ekmek, o kadar köfte :queen:
Bu arada bu siteden alış veriş yapmadım ama benzeri takım elbiselerim var sen bana ne diyon şimdi :salut:![]()
Güle güle kullan diyorumAma o pantolonlar slim fit değil bildiğin tayt. Sakallı tesbihli bıyıklı haşin erkeklere o taytı ilk kim ve nasıl giydirdi merak ediyorum. Evlilik programındaki damat adayları gibi geziniyor bütün delüğanlılar.
https://img-s1.onedio.com/id-596f3b...debf7addb2c3cdc67018fd4420584ebb4cc3de0e.webp
http://www.medyafaresi.com/files/2017/5/18/822653/822653_0.jpg
https://i.ytimg.com/vi/ErUp2oHSl48/...pgq=90&sp=68&sigh=KPs7JlRPTUFFMMiCSg5cb7D2Cws