Ölümcül, "sahibinden" motosiklet ilanı klişeleri.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
*

İlgi istiyorsanız "Saf Kırmızı" ile donatın motosikletinizi. Yani ya Kırmızı alın, ya da kırmızı aksesuarlarla donatın. Kırmızı ne kadar keskin ve parlaksa o kadar iyidir. Benzer etkiyi Sarı/Siyah kombinasyonunda da doğru oranlarda ise görebilirsiniz. İnsan psikolojisinde renklerin etkisidir:wiinkk: Gördüğüm kadarı ile motosikletiniz gri/siyah, En az dikkat çekecek renklerden biridir. Şahsen siyahı severim fakat bu dikkatimi çekeceğini göstermez :bounce: Dikkat çekmek için yanlış renk seçmişsiniz.

Yok hocam avatardaki fazer 8 şu an mt07 var ve kırmızı 😊 sanırım racing aletler daha çok ilgi çekiyor , yada ben çantasız gezmiyorum hiç çanta antipatik geliyodur belki 😁 ama ben çok seviyorum mt07 nin tipini , kısa boylu ve kaslı pitbull gibi motor

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:42 ----------

benim apachenin üzerine oturup resim çektiren baya kişi oldu çevreden.

ama artık o günler geride kaldı :pale: motorun canı çıktı mafoldu yaa :salut: 2 gün önce rüzgardan devrilmiş motorda çizik yok ama devir göstergesinin camı kırılmış.

öndeki siyah siperlik baya esnek olmalıki siperlikte bir şey yok ama içeride ibre gitmiş.

En azından bi motorunuz var hocam , şu şartlarda buna şükretmemiz lazım 😁
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
-doktordan

-bayandan

-öğretmenden

-memurdan

hasta eden tipler bunlar, ben de "insandan" diyerek satılık ilanı koyacağım artık.
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
50 liralık küçükkkk bir masrafı var. ( Ama sahibi o kadar mühimmm kişi ki , yaptıracak vakti yok. Bu kadar cüzzi rakam için adamı üzmeyin alın gitsin. )

Pazarlık sadece araç başında olur. ( Bunu da hiç anlamam ama nedense ilanda bizzat küsüratlı verilen rakam düze çekilir. Ancak her ne hikmetse bu telefonda söylenmez )

Keyfe keder boyanmıştır. ( Bir insan motor alır sonra bir anda keyfi eser ve boyasını soydurup , yeniden boyatıp , Tüvden renk değişimi raporu alıp , bununla bağlı olduğu trafik şubeden randevü alıp , harç yatırıp yeni ruhsat çıkartır. Bu gayet normal ve her zaman yapılan bir şey aslında... Yerseniz )

2 parça lokal boya var. ( Öncekini yediyseniz , bunuda rahatlıkla yersiniz )

Vakitsizlikten fazla kullanılmadı ( Öyle ya , elemanın hiç boş vakti yok ama bir motor alayımda kenarda dursun, belki ilerde lazım olur diye almış zamanında zaten ama kader işte kullanamamış )

Takas fiyatım farklıdır. ( Pek yakında sinemalarda : Köylü kurnazının dönüşü 2 )

XX XX XX tarihine kadar opsiyonlanmıştır ( Burada tam olarak ne antılmaya çalışılıyor hiç bilmem. Hatta merak dahi etmem. Kim kime , neye göre opsiyonlanmış neden opsiyonlamış , motorun opsiyonlu olduğu neden ilanda bizzat belirtiliyor. Amaç nedir ? Ağanın pohu üzerine pohh olurmuu üleeeeee )

Kaporası alındı ( Kaporası alınan motorun ilanı neden durur ? bilemem ama kapora veren vazgeçerse , aman bunu kaçırmayayım diyen ve detaylara fazla ilgilenmeyen , kerizlere önemle duyurulur.

Özelliklerine internetten bakın. ( İki resim ve rakam verdik. Şimdi birde özelliklerini anlatmakla vakitmi kaybedelim. Kendiniz araştırın işte .Yormayın adamı. Herşeyin bir şeyi var . Değil mi ama ? )

Resim temsilidir. ( Aslında motor yürüyen çöplük kıvamında.Şimdi resim çekmek için , yıkayacaksınz , cilalayacaksın . Oooooo uzun iş. Al temsili resim ile idare et işte . Alıcıysan yıkarız.)

Çin malı motor ilanı ve açıklamada takas sadece Harley ile olur ibaresi. ( Harley sahipleri , hayallerini süsleyen bu çinli motoru kaçırmamak için , kapıya kuyruk olursa diye , önceden bir numaratör satın almakta fayda var.)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
560
Motosikleti
Forza 250
Telefon tutucuyu aksesuar yazan olan tiplere ne demeli? 10 liralık şey.

Bir de yağmurda dahi binilmemiştir lafına hastayımdır. Alet sanki peçete , suyu yiyince parça parça olucak.
 
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
576
Pazarlık sünnettir. (Ama kendisi alırken satarken değil)
Çalan vermez bu paraya (en sevdiğim)
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Telefon tutucuyu aksesuar yazan olan tiplere ne demeli? 10 liralık şey.

Bir de yağmurda dahi binilmemiştir lafına hastayımdır. Alet sanki peçete , suyu yiyince parça parça olucak.

Hocam öyle demeyin 10 liralık olsun 150 liralık olsun aksesuar sonuçta motorun standartında olmayan sonradan kullanıcı tarafından eklenmiş birşey.Ama kalkıp 10 liralık aksesuar takıp 500 lira aksesuar için fiyat yükseltiyorsa o zaman o adama istediğiniz gibi laf edebilirsiniz.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
benim apachenin üzerine oturup resim çektiren baya kişi oldu çevreden.

ama artık o günler geride kaldı :pale: motorun canı çıktı mafoldu yaa :salut: 2 gün önce rüzgardan devrilmiş motorda çizik yok ama devir göstergesinin camı kırılmış.

öndeki siyah siperlik baya esnek olmalıki siperlikte bir şey yok ama içeride ibre gitmiş.

senin yağ yakma olayı noldu fatih
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
"Motor muayyerdir."

Çok itici gelmiyor mu size de ? Bir de doğrusu muhayyer olacak.
 
Katılım
17 Ara 2014
Mesajlar
767
50 liralık küçükkkk bir masrafı var. ( Ama sahibi o kadar mühimmm kişi ki , yaptıracak vakti yok. Bu kadar cüzzi rakam için adamı üzmeyin alın gitsin. )

Pazarlık sadece araç başında olur. ( Bunu da hiç anlamam ama nedense ilanda bizzat küsüratlı verilen rakam düze çekilir. Ancak her ne hikmetse bu telefonda söylenmez )

Keyfe keder boyanmıştır. ( Bir insan motor alır sonra bir anda keyfi eser ve boyasını soydurup , yeniden boyatıp , Tüvden renk değişimi raporu alıp , bununla bağlı olduğu trafik şubeden randevü alıp , harç yatırıp yeni ruhsat çıkartır. Bu gayet normal ve her zaman yapılan bir şey aslında... Yerseniz )

2 parça lokal boya var. ( Öncekini yediyseniz , bunuda rahatlıkla yersiniz )

Vakitsizlikten fazla kullanılmadı ( Öyle ya , elemanın hiç boş vakti yok ama bir motor alayımda kenarda dursun, belki ilerde lazım olur diye almış zamanında zaten ama kader işte kullanamamış )

Takas fiyatım farklıdır. ( Pek yakında sinemalarda : Köylü kurnazının dönüşü 2 )

XX XX XX tarihine kadar opsiyonlanmıştır ( Burada tam olarak ne antılmaya çalışılıyor hiç bilmem. Hatta merak dahi etmem. Kim kime , neye göre opsiyonlanmış neden opsiyonlamış , motorun opsiyonlu olduğu neden ilanda bizzat belirtiliyor. Amaç nedir ? Ağanın pohu üzerine pohh olurmuu üleeeeee )

Kaporası alındı ( Kaporası alınan motorun ilanı neden durur ? bilemem ama kapora veren vazgeçerse , aman bunu kaçırmayayım diyen ve detaylara fazla ilgilenmeyen , kerizlere önemle duyurulur.

Özelliklerine internetten bakın. ( İki resim ve rakam verdik. Şimdi birde özelliklerini anlatmakla vakitmi kaybedelim. Kendiniz araştırın işte .Yormayın adamı. Herşeyin bir şeyi var . Değil mi ama ? )

Resim temsilidir. ( Aslında motor yürüyen çöplük kıvamında.Şimdi resim çekmek için , yıkayacaksınz , cilalayacaksın . Oooooo uzun iş. Al temsili resim ile idare et işte . Alıcıysan yıkarız.)

Çin malı motor ilanı ve açıklamada takas sadece Harley ile olur ibaresi. ( Harley sahipleri , hayallerini süsleyen bu çinli motoru kaçırmamak için , kapıya kuyruk olursa diye , önceden bir numaratör satın almakta fayda var.)

Hocam çok güldürdünüz beni.

Konuya yaptığınız bu harika katkı için teşekkürler.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
orjinal km (özellikle büyük cc lerin neredeyse hepsinin km düşürüldüğünden bunu yazmak kriter artık)
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Yok hocam avatardaki fazer 8 şu an mt07 var ve kırmızı sanırım racing aletler daha çok ilgi çekiyor , yada ben çantasız gezmiyorum hiç çanta antipatik geliyodur belki ama ben çok seviyorum mt07 nin tipini , kısa boylu ve kaslı pitbull gibi motor[url]https://i.hizliresim.com/6JpLkk.jpg[/url]

MT-07' yi bende severim :) Tespit doğru, çanta işi bozuyor. Radyatörünkiler dahil tüm korumaları kırmızı yaparsanız bir şansınız olabilir, siyah kırmızıyı her zaman boğar. AEA' nın projesi bitseydi de grenaj seti çıksaydı şu makineye ne güzel olurdu. Yine Barkın beyi hatırladım, içim buruldu:pale:
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
Sadece olduğu yerde düştü diyene de inanılmıyor bu yalancilar yuzunden ya da iki cizik var diye direk ölücülük yapiliyor.
Benim eski motorum cidden oldugu yerde dusmustu iki defa :D Bu sebeble zaten kendim fiyati indirmistim. Ama ilan acsaydim indirdigim fiyati dahada indirmeye calişip cidden bos konusacak tipler gelecekti. Allahtan ilan acmak zorunda kalmadan tanidigim bana guvenen biri aldi motoru.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst