Yamaha Yamaha XCITY 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2016
Mesajlar
10
Arkadaşlar merhaba. Motorum 2014 model ve 12.500 km.de. Arka tekerde bulunan diskimde sanki girintili halkalar var. Diskim hasar mı görmüş? Değiştirmelimiyim? Yenisi orjinali ne kadar dır? Yan sanayisi varsa o ne kadardır?
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Resim çekip koyman gerekir. Aşağıdaki arka disk 10 bin km civarında kullanılmış. Jant hafif yamuk olduğu için diski de bozmuştur diye yeni jantla beraber diskin de yenisi takılmıştı. Resime bakıp aşınma durumunu mukayese edebilirsin. Üstelik bu yamuk jant dolayısıyla ekstradan aşınmış olabilir. User Manual 5 mm. kalınlığa düşene kadar kullanabilirsin diyor.
520 TL ye de var
http://www.piamotor.com/YAMAHA-X-CITY-07-GALFER-DF524W-ARKA-FREN-DISKI,PR-1998.html
270 TL ye de var
http://www.karadenizmotor.com/?newUrun=1&Id=1616247&CatId=ep785105&Fstate=&/EBC-MD9104D-2007-2015-Yamaha-X-City-250-arka-fren-diski
Orijinali de 250 TL civarı. XCITY parçaları pahalıdır. Özenli kullanmakta fayda var.


1JErlN.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Dün servisten aradılar 1 aydır beklediğim radyatör fanı gelmiş. Gittim taktırdım. Ufak tefek bakım işleri ile birlikte 1050 TL tuttu. "Yamaha'ya parça fiyatlarından şikayet ettiğimizi söyleyin" dedim. Akıl mantık almıyor; Suzuki Hayabusa'nın çift motorlu soğutma fanı bile Yamaha XCITY'den daha ucuza satılıyor. Çok sevdiğim motorumdan fahiş parça fiyatları nedeniyle ayrılmak durumunda kalabilirim. Hero nun yeni getireceği Hunk 200R modelini takipteyim. Bakalım hayırlısı...

Hero-Xtreme-200R-rear-angle.jpg
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Sonunda motorumu satmaya karar verdim. Sahibinden ilan no : 532345008 Bir iki saate kadar yayına girer. Herşeyi belli, bu forumda yazılı olan bir motordur. 9.000 TL pazarlıksız fiyatı var. MT net üyelerine fiyatı 8.750TL'dir. İlanı bir okuyun derim. Kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
27 Ocak 2014
Mesajlar
98
Motosikleti
Royal Enfield Meteor 350
arkadaşlar selamlar,
bakım için hangi yağı kullanıyorsunuz?
 
Katılım
14 Eki 2017
Mesajlar
15
Arkadaşlar motorlarınızı ucuza satmayın.Herkes aynı sistemi uygularsa motorlarımız değerinde gider.
 
Katılım
3 Mar 2018
Mesajlar
8
merhabalar

motora led far ampulu taktırdım. hem kısa hem uzun aynı anda yanıyor. aydınlatma performansı çok zayıf. aynı zamanda led mercekli sis farı da taktırdım onlar da devamlı yanıyor. bunlara ek usb şarj soketi de taktırdım

bunları niye yazdın derseniz bugun motorum 2. kez giderken 60-70 km hızda durdu motor stop etti farlar söndü ama parkla ve arka stoplar yanıyordu akünün ordaki sigortalarla oynayınca tekrar çalıştı daha önce de olmuştu

acaba elektrk tesisatının doğru bağlanmaması veya fazla güç çekmesi sebebiyle olabilir mi?

bu bence çok ciddi bir sorun allah korusun köprüde veya duramayacağım bir yerde olsa çok tehlikeliydi allahtan böyle bir durum olmadı. bu arada bu işleri küçük bir motor tamir dükkanına yaptırmıştım

başıba böyle birşey gelen var mı daha önce? yani giderken bir anda motor duruyor. varsa tecrübesi olan arkadaş ne önerirsiniz?

son olarak da bacaklara çok rüzgar vuruyor. bez gibi bir örtü(tucano) almak istemiyorum. yamaha orjinal çıta dışında pleksi gibi yan rüzgarlık yapan biryer var mıdır istanbulda?

cevaplar için şimdiden çok teşekkürler
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
@blueelube
Ben motorun elektirik tesisatıyla oynamamayı tercih ediyorum.
Aydınlatması çok süper olmasa da yeterli. Sadece uzun far ampulünü değiştirdim. Philips Extreme Vision %130 taktım. Uzun yolda geceleri çok yolculuk yaptım.Yeterli oldu. Görünürlüğü arttırmak için reflektif yelek ve pilli ekipman kullanıyorum.
Demek ki doğru yapıyorum. Yıllardır bir sorun yaşamadım. Kazasız belasız sürüşler.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2018
Mesajlar
8
@blueelube
Ben motorun elektirik tesisatıyla oynamamayı tercih ediyorum.
Aydınlatması çok süper olmasa da yeterli. Sadece uzun far ampulünü değiştirdim. Philips Extreme Vision %130 taktım. Uzun yolda geceleri çok yolculuk yaptım.Yeterli oldu. Görünürlüğü arttırmak için reflektif yelek ve pilli ekipman kullanıyorum.
Demek ki doğru yapıyorum. Yıllardır bir sorun yaşamadım. Kazasız belasız sürüşler.

dostum çok tşk cvp için.

motoru eski halini nerede getirttirebilirim yani servise gitsem çok masraf çıkarırlar mı ya da bildiğiniz iyi bir usta var mı İstanbul levent civarında tabi çok fazla ücrette almıyor olmalı :))

pilli ekipman derken neler kullanıyorsunuz paylaşabilir misiniz yani çakarmı fenermi çok teşekkürler tekrar

Başka sorunuma çözüm bulabilecek önerisi olabilecek arkadaşlar varsa da cevaplayabilirlerse çok sevinirim
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
dostum çok tşk cvp için.

motoru eski halini nerede getirttirebilirim yani servise gitsem çok masraf çıkarırlar mı ya da bildiğiniz iyi bir usta var mı İstanbul levent civarında tabi çok fazla ücrette almıyor olmalı :))

pilli ekipman derken neler kullanıyorsunuz paylaşabilir misiniz yani çakarmı fenermi çok teşekkürler tekrar

Başka sorunuma çözüm bulabilecek önerisi olabilecek arkadaşlar varsa da cevaplayabilirlerse çok sevinirim
Elektirik tesisatı için yetkili servisten başkasına gitmezdim. En oynanmıyacak yer bence.
Görülebilirlik için çok fazla ekipman seçeneği var. Bisiklet aydınlatma ekipmanlarına bakarsan bulursun. Gece uzun yola giderken bir kaç tane pil harcamak önemli değil.

Ayrıca vücut için de var. Kola takmak için;

LbRk30.png


Bir başkası da aşağıda;

qGN6bq.png

Bunu kullanıyorum. Çok etkili. Sürekli ve flaşörlü olarak 2 ışık modu var. Gece arkamdan gelen bir motorcu çok beğendiğini söyleyip nereden aldığımı sormuştu. Tchibo'da olması lazım. Kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
6
USB Charger almak istiyorum, alibaba da çok model çeşit var. Siz ne önerirsiniz ve nereden bağlantı yapılmalı? Tel Sol ayna kolunda.
 
Katılım
3 Mar 2018
Mesajlar
8
cevaplar için çok tşk herşeyi eski haline döndürdüm serviste. yalnız ilginç Bir şey oldu motorla sahilde trafikte biraz dolaştım dur kalk yaptım eve geldiğimde sola ayağı indirdiğimde kontak açık halde yalnız motor çalışmıyorken falan devreye girdi bir hararet kırmızıya kadar geldi ama motor çalışmıyor bunu belirteyim .
Başka bir değişle trafikte gittim ve yarımın üstüne biraz geçiyordu. Fakat durduğunda sol ayağı indirdim de fan çalışmaya bir hararet göstergesi motor çalışmazken artmaya başladı bu sizce normal midir ya da böyle bir şey yaşayan varmıdır teşekkürler
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
cvp verebilecek kimse yok sanırım??

Benim başıma böyle bir şey gelmedi. Motoru stop edince gösterge çalışmaz. Seninki nasıl çalışıyor da hararet gösteriyor. Çok ilginç. Buna doğru bir cevap verebilecek kişi ne burada ne de servislerde biraz zor bulunur.
 
Katılım
3 Mar 2018
Mesajlar
8
Benim başıma böyle bir şey gelmedi. Motoru stop edince gösterge çalışmaz. Seninki nasıl çalışıyor da hararet gösteriyor. Çok ilginç. Buna doğru bir cevap verebilecek kişi ne burada ne de servislerde biraz zor bulunur.

çok pardon dostum yan ayağı açınca motor duruyor ama kontak açık kalıyor ya kontak açık ama motor çalışmazken fan çalışıyor umarım daha açıktır

bir de 19-20 bin bakımına servis 1000 tl tutar dedi motor 2014 model acaba daha uyguna çıkaramaz mıyız başka bir serviste? 1000 baya çok geldi

teşekkürler
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
çok pardon dostum yan ayağı açınca motor duruyor ama kontak açık kalıyor ya kontak açık ama motor çalışmazken fan çalışıyor umarım daha açıktır

bir de 19-20 bin bakımına servis 1000 tl tutar dedi motor 2014 model acaba daha uyguna çıkaramaz mıyız başka bir serviste? 1000 baya çok geldi

teşekkürler

Şimdi anlaşıldı. :) Eğer hararet göstergesi kırmızıya yaklaşmadıysa sorun yoktur bence. Fakat senin yerinde olsam motorun soğutma sıvısını (tamamen antifiriz) değiştirirdim. Yetkili servis ücretlerinin pahalı olduğu doğrudur. Eğer güvenebileceğin bir ustan varsa ağır bakımı daha ucuza çıkarırsın. Ben ağır bakımlar dışındaki bakımları kendim yapıyorum. Fakat yağ filtre değişimi haricinde yetkili servise gidiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst