- Katılım
- 6 Eki 2016
- Mesajlar
- 56
Diğer iki motoru kullanmadığım için eksiksiz bir tavsiye veremeyeceğim. Fakat XCITY kronik sorunları olmayan güzel bir motosiklet. Bir bayanın kullanamayacağı kadar ağır da değil. Kız kardeşiniz zayıf-çelimsiz değilse sorun olmaz. Fakat boyu kısa ise PCX ile daha rahat yere basar.
Bir soru da ben sorayım. Benim debriyaj balatası ve çanı orijinal(45 bin km.de). Normalde ne kadar dayanıyor acaba?
Bilgiler için teşekkürler,kardeşimin de benim de boy konusunda sorunumuz yok. Bir de kendim de xmax kullanıcısı olduğum için Yamaha konusunda ona daha çok yardımcı olabilirim diye XCity e daha yakınım.