siteye uye oldugumda 31 yasındaydım şimi ise 41

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
12 yıl olmuş..
Kimleri kazabdık, kimleri kaybettik.
Buradaki dostlarla, mahallemdeki komşulardan daha fazla samimiyim ve daha çok şey paylaştım.
Eski-yeni tartışması yapmıcam diyorum ama, eski dönemde daha bir amatör ruh vardı, benzin 2-3 tl idi,
Şahsım adına, akdeniz bölgesini dolaşıp durdum. Butada konuştuklarımızın çoğuyla istanbul, ankara, hatay, osmaniye, maraş, yozgat, antalya, konya ve daha pek çok ilden arkadaşlarla yüzyüze tanıştım. Pek çoğuyla telefonlaşıyorum.
Seviyorum sizi...
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
12 yıl olmuş..
Kimleri kazabdık, kimleri kaybettik.
Buradaki dostlarla, mahallemdeki komşulardan daha fazla samimiyim ve daha çok şey paylaştım.
Eski-yeni tartışması yapmıcam diyorum ama, eski dönemde daha bir amatör ruh vardı, benzin 2-3 tl idi,
Şahsım adına, akdeniz bölgesini dolaşıp durdum. Butada konuştuklarımızın çoğuyla istanbul, ankara, hatay, osmaniye, maraş, yozgat, antalya, konya ve daha pek çok ilden arkadaşlarla yüzyüze tanıştım. Pek çoğuyla telefonlaşıyorum.
Seviyorum sizi...
Bahsettigin gibi kalici dostluklar kuruldu bu site sayesinde.. ama eskisi gibi olmasida zor feysiydi tivitiriydi insigram :) uzayip gidiyor.. insanlar bunlara yoneldi. Biz sukur yine bu torpaklardayiz..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:33 ----------

tertip, "yalova kaymakamı olayı"nın faili gibi yayılmışın banka.
karizmasın ellaam, hani kız olsam...:queen:
Yok be oylesine yakalanmis bir poz yoksa bi cacik olmaz benden :) haciko yuruyodu bide senmi yuruyon bana :mrgreen:
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
bende üye olalı siteye tam 11 sene olmuş şaka gibi o zamanlar mondial zatım vardı vay be o zamanlar 24 yaşındaydım şuan dağ bisikletinde +30 yaş gurubu ilk 10 içindeyim o yüzden zımba gibiyim :D 10 senedir 4 tekere biniyorum geçen hafta yz 125 aldım ruhsatlı spesyel olarak trafige sokucam tr de tek olucak yoksa 2 tekere binmezdim sanırım çünkü bana ters limitleri fazla zorluyorum yz dicen athena kit 44 bg patlarsın bunla 85kg ama 2 tane zamanında patlattım o yüzden tecrübeliyim neden yazdım bilmiyorum siteye sanırım birdahaki sene tekrar girerim :D tek bildigim trafikte motora binmek ist. için pek mantıklı değil en azından ben bıraktım bu yz ye keyfi ayda birkaç kez binerim o kadar 4 tekere bindigim günden beri başıma hiç iş gelmedi mis gibi güvenlik full motorla kırılmadık yerim kalmamıştı bisikletle yarışıp içimdeki adrenalin yükünü baya azalttım hemde güvenli :Ç))) kendinize ii davranın yz bitince paylaşırım inş unutmazsam efsane yapıcam nasipse
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
438
Motosikleti
versys 650 #herşeydenbiraz
Gidip bir profil kontrolü yaptım. :silent:
27mayıs2007
O kadar yıl hergün gir ne yazılmış çizilmiş bak.
Ne boş insanız biz.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
HORT :queen:

Abi Sen seversin bu muhabbetleri;

10 yıl önce poşet bedava idi, şimdi oldu 25 kuruş. İşin garip tarafı Bim ( BİLİM İNSANLAININ MARKETİ :cherry: ) poşeti de 25 kuruş. LCW, mavi, polo, de facto 'nun eşşek gibi poşeti de. Adamlar zarar ediyor. Sen ne diyorsun bu konuda ?

Unutmadan tarihe baktım da 11 yıl olmuş ya la abi :rendeer:

MT sayesinde 5-6 ADAM tanıdım ÇÜK şükür :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2008
Mesajlar
62
10 yildir takipteyim.

Cocuktum kocaman oldum.

Motosiklete dair bir cok bilgiyi burada ogrendim.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
HORT :queen:

Abi Sen seversin bu muhabbetleri;

10 yıl önce poşet bedava idi, şimdi oldu 25 kuruş. İşin garip tarafı Bim ( BİLİM İNSANLAININ MARKETİ :cherry: ) poşeti de 25 kuruş. LCW, mavi, polo, de facto 'nun eşşek gibi poşeti de. Adamlar zarar ediyor. Sen ne diyorsun bu konuda ?

Unutmadan tarihe baktım da 11 yıl olmuş ya la abi :rendeer:

MT sayesinde 5-6 ADAM tanıdım ÇÜK şükür :queen:
Devrimci genç kardeşim.. :) buraların kokusunu özlemişim az önce mt den tanıştığımız serdar abiyle bile eskileri nakşettik.. senin gibi güzel kardeşler edindim :)
 
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
119
Motosikleti
vespa gts 250 super
Benimde ocakta 14 olucak, üye olmadan öncede takipteydim. Hey gidi günler hey. Ozamanlar motordelisi de vardı orda racingçiler, yüksek ccciler, tiky riderlar amansız kapışırdı ama burası herzaman mütevazi her motorcuyu kabulenen bir yapıdaydı. Bir konu günlerce tartışılır yüzlerce cevap yazılırdı. Hey gidi günler hey ama ben en azından buranın kalmış olmasından çok mutluyum. nice 14 senelere...
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,848
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Buraya üye olduğumda 45 yaşındaydım şimdi 50 yaşındayım. Bundan sonra saymayacağım, hep 50 kalayım. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst