siteye uye oldugumda 31 yasındaydım şimi ise 41

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
siteye üye olduğunda 31 yaşındaysan ve bu gün 41 yaşındaysan, siteye üye olalı 10 yıl geçmiş

sağlamasını yapalım:
Üyelik: 08 Ocak 2008
Şehir: yalova (bunun konuyla ilgisi yok)
Motosikleti: Honda cb125e (bunun konuyla ilgisi hiç yok, yine de yazdım)
26.02.2018-08.01.2018= 10 yıl
doğru hesaplamışız
matematiğim 5 ti benim
10 luk not sistemi vardı ama bu önemsiz bir ayrıntı

Ayrintilara pekte şeetmemek lazim.. ben oyle yapiyorum :) bir kuvvetmira degilim akabininde:mrgreen:
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Benim de 15 gun sonra 11 yıl dolacak,

Forumu keşfettiğimde 21-22 yaşımdaydım. 23 'de üye olmuştum, bu gün 34 yaşımdayım, zaman çabuk akıyo, MT bitmiş.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
ben de üniversite sona giden saçlı sakallı zibidiydim, şimdi devlet memuru.
zaytungdaki bu foto beni anlatıyor:)

atil.jpg
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Ben üye olduğumda fit atletik,üçgen vücutluydum,şimdide...
Mezit 120 kiloudu şimdi 150...
Ama inkar eder şimdi.. :) ;)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
okuyanda insan azmanı sancak yausuklu bi resim koyam :cherry:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Kabul et ama....
Tamam bedenini abartıyorum ama accıcık...
Yüreğinin dostluğunun büyüklüğünü olduğu haliyle anlatmama ölçüler yetmiyor....
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
zaman nasıl geçiyor erkadaş. sabahınan gözüme ilişti üyelik tarim. morelim siffir siffir oldu. lan geriye dönüp kendimi inceledim bom boş :mrgreen: sona doğru yavas yavaş yaklışıyoz:salut::salut:

41 kere maaşallah hocam :)

Ben o kadar yaşlı olmasam da :) üye olalı epey oldu.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Kabul et ama....
Tamam bedenini abartıyorum ama accıcık...
Yüreğinin dostluğunun büyüklüğünü olduğu haliyle anlatmama ölçüler yetmiyor....

Guzel bakan guzel gorur dostum :rendeer:havalar isinsinda parkta dolasalim :) oha konu koptu gidiyor:mrgreen::queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Uğur bak bu adam forumdan bir ayrılırsa varya yerini 10 kişi dolduramaz demedi deme sonra.. (hacmen yani)
O yüzden acilen köftesen sorumlu mt bakanı yapılmalı ve pendikli arkadaşlara köfte ısmarlama sorumluluğu verilmeli...

Abi geçen sağlam bi yemek ısmarladı söylemesi ayıp,gerçi her zaman ki hali Mevlüt başkanın.

Bence aranızdaki ilişkiyi gözden geçirin der,susarım :queen:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Abi geçen sağlam bi yemek ısmarladı söylemesi ayıp,gerçi her zaman ki hali Mevlüt başkanın.

Bence aranızdaki ilişkiyi gözden geçirin der,susarım :queen:
Küçük detaylar.. :rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------

41 kere maaşallah hocam :)

Ben o kadar yaşlı olmasam da :) üye olalı epey oldu.
2005 site kurulmadan oncemi uye oldun :) 2005 ne yav..
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Üye olduğundaki yaşının numarası yine senin mesajın.. Üstüne yapışmış bu numara sanırım. :)
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Mevlüt abi, senin kız sana ne kadar çok benziyor abi. Sokakta görsem %100 derim ki senin kızın.. Oğlan pek benzemiyor. Belki ilerde benzer... NEyse iyi ki BENZEMEMMİŞ :queen: TÜrkiye 2. Mezite henüz hazır değel.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Mevlüt abi, senin kız sana ne kadar çok benziyor abi. Sokakta görsem %100 derim ki senin kızın.. Oğlan pek benzemiyor. Belki ilerde benzer... NEyse iyi ki BENZEMEMMİŞ :queen: TÜrkiye 2. Mezite henüz hazır değel.

Oglan bogaz bakimindan tam ben gece 2de patates kizarttirdi gecen dusun artik.. tam bi deli oglan :)
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Askeriyede calistigi icin emir komuta zincirine bagli :) malesef evde'de ayni durum gecerliki izin almadan gelemiyor. :flower:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------


:mrgreen:
Banamı yuruyon olm..

Özledik müdür gel :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst