siteye uye oldugumda 31 yasındaydım şimi ise 41

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
zaman nasıl geçiyor erkadaş. sabahınan gözüme ilişti üyelik tarim. morelim siffir siffir oldu. lan geriye dönüp kendimi inceledim bom boş :mrgreen: sona doğru yavas yavaş yaklışıyoz:salut::salut:
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Kafa aynı kafa ama.. :mrgreen:

La şaka dünya iyisi insan iyi ki varsın .:rendeer:

Bende üye olalı 1 seneden az bi kaç gün fazla olmuş.. Bu süre zarfında..

80e (78 sanırım) yakın manşet haber.. 1272 beğeni 15 arkadaş 1878 mesaj (konudışı hariç) 13 uyarı 8 ceza puanı :mrgreen: nedensiz kaza sebebi (yönetim dedi) bir kaç saatlik banlanma :mrgreen: Teşekkür ederim..Haber işi güzel bir hobi ilk defa yaptığım işe yaramak güzel..

Yönetime teşekkür ederim..
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
eskiler bu başlık altında toplanıyoruz. hachiko sen yenisin, gidermisin burdan lütfen
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
10 sene şuraya keçiyi bağlasak moderatör filan olurdu, senden bi yol olmadı :)
olsun, seni tüm başarısızlıklarınla seviyoruz çileğim :rendeer:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Saol Haci gecen kadikoye gittim donuste sana ugrayacaktim gec oldugu icin gelemedim :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------

10 sene şuraya keçiyi bağlasak moderatör filan olurdu, senden bi yol olmadı :)
olsun, seni tüm başarısızlıklarınla seviyoruz çileğim :rendeer:
Hafiz erdem tas koydu yoksa yuksek yerlerdeydim gitti kendi adamini koydu.. :) gerci daha iyi porecelerde yer almak istedigim icin yavas davraniyorum ;) en azindan topcular sorumlusu yapabilirlerdi.. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:06 ----------

Geçen on senede alınan 55 fazla kilo haricinde Fatihe katılıyorum. :)

Abartmayalim 54.5 insankari yanlis yonlendiriyorsun :) bunu sen hep yapiyosun:queen:
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
eskiler bu başlık altında toplanıyoruz. hachiko sen yenisin, gidermisin burdan lütfen

Mezit Bey nice on senelere diyelim.

Yarın konu açıyorum yeniler bu başlık altında buluşuyoruz diye.Havalar kime anlamadık ki.Güncelleme şart size :)

Şaka bir yana zaman çabuk geçiyor ama göreceli de yani diyeceğim,terfi olmasada
Yılın üyesi
Yılın ses getiren üyesi ne bileyim
Altın ayı üye,üyeler üyesi....
Bir onur,teşekkür,motivasyon haberi beklemiyor değilim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Saol Haci gecen kadikoye gittim donuste sana ugrayacaktim gec oldugu icin gelemedim :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------


Hafiz erdem tas koydu yoksa yuksek yerlerdeydim gitti kendi adamini koydu.. :) gerci daha iyi porecelerde yer almak istedigim icin yavas davraniyorum ;) en azindan topcular sorumlusu yapabilirlerdi.. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:06 ----------



Abartmayalim 54.5 insankari yanlis yonlendiriyorsun :) bunu sen hep yapiyosun:queen:



Kaç kere sana "mt türkiye köfteden sorumlu temsilciliği" verildi,sen istemedin abi :p Yüksek yerlerde tanıdıklarım var,beni böyle basit şeylerle kandıramazsınız dedin.

Nice 10 yıllar dileyerekten hayırlı muvaffakiyetler dilerim..
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Yerimi alayim.

Samet hoca selamlar

Aleyküm selam kardeşim. Uzun zaman oldu tabi ama hatırlanmak güzel...
Mezitle buluşurken yakama kırmızı karanfil takıyoryum,başka türlü tanımıyor kerata.. Hoş feribottan kaç tane 150 kiloluk adam inebilir değil mi? Ben daha karşıdan feribota binerken görüp tanıyorum zatıalilerini... :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:18 ----------

Kaç kere sana "mt türkiye köfteden sorumlu temsilciliği" verildi,sen istemedin abi :p Yüksek yerlerde tanıdıklarım var,beni böyle basit şeylerle kandıramazsınız dedin.

Nice 10 yıllar dileyerekten hayırlı muvaffakiyetler dilerim..

Uğur bak bu adam forumdan bir ayrılırsa varya yerini 10 kişi dolduramaz demedi deme sonra.. (hacmen yani)
O yüzden acilen köftesen sorumlu mt bakanı yapılmalı ve pendikli arkadaşlara köfte ısmarlama sorumluluğu verilmeli...
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Ugurcum su orelet'çi arkadasa soylermisin. Okadar geldik daha bir filmini goremedik :wiinkk: :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:14 ----------

Şimdi değil de 10 yıl önceki yaşında sıkıntın büyükmüş abi :)

1_0 siffir yenik baslamisam hayata :) bu arada bu topigi acmak icin 1 sene daha bekleyemezdim :) :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
siteye üye olduğunda 31 yaşındaysan ve bu gün 41 yaşındaysan, siteye üye olalı 10 yıl geçmiş

sağlamasını yapalım:
Üyelik: 08 Ocak 2008
Şehir: yalova (bunun konuyla ilgisi yok)
Motosikleti: Honda cb125e (bunun konuyla ilgisi hiç yok, yine de yazdım)
26.02.2018-08.01.2018= 10 yıl
doğru hesaplamışız
matematiğim 5 ti benim
10 luk not sistemi vardı ama bu önemsiz bir ayrıntı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst